Zobacz wątek - CBR 1100XX prośba o porady!
NAS Analytics TAG

CBR 1100XX prośba o porady!

Tutaj tylko zadajemy pytania o ocenę oferty motocykla, którą sobie upatrzyłeś. Dotyczy motocykli o pojemności większej niż 125 ccm.
_________

CBR 1100XX prośba o porady!

Postprzez RyBkosPL » 8/8/2010, 12:36

Witam
Nie jestem nowy na forum ale zbyt często nie mogę go odwiedzać (żałuję).
Przy wyborze 2 motocykli bardzo mi pomogliście więc jestem pewien, że i teraz mogę na Was liczyć :)

Jeżdżę na dwóch kołkach już dobrych paru lat. tysiące kilometrów nabitych po europejskich drogach... tylko jest problem nigdy nie miałem typowo sportowo-turystycznego motocykla. A właśnie takiego teraz zacząłem szukać.
Zawsze byłem posiadaczem gabarytowo mniejszych motocykli ale już z nich ... wyrosłem, że tak powiem. GPZ 500 / XR 1200 / CB 600F / GSX-R 750 SRAD . Tylko tak naprawdę Hornet ze mną pozostał bo ją kocham i nigdy bym jej nie zamienił tylko w trasie... sami wiecie to jest nie do wytrzymania. Tak więc reasumując dotarłem do porównań (GSX-R 1300 - CBR 1100XX - ZX-14r) tylko... tak... "busa" nie podoba mi się i denerwują mnie stereotypy o niej itp. "Kawa" za droga chociaż ... |PIĘKNA| pozostaje super blackbird. i teraz proszę Was o wszelakie info. na jej temat również z ofertami kupna ! Potrzebuję wiedzieć to co najważniejsze a nie czytać, że to b.duże moto z potężnym silnikiem i osiągami bo to wiem !!
Mam
190cm wzrostu
80 kg wagi
Duże doświadczenie i tysiące nawiniętych km
Gotówkę ograniczoną do 16tyś zł ze względu na to, że nigdy nie sprzedam Szerszenia

Ps. o to link do aukcji która mnie zaciekawiła w tyg. jadę ją oglądnąć
http://allegro.pl/item1167254632_honda_ ... owany.html
może Wy coś w niej zauważycie i nie będę musiał jechać
Pozdrawiam
Łukasz
Załączniki
1167254632_4.jpeg
HONDA CBR 1100 XX
1167254632_4.jpeg (107.15 KiB) Przeglądane 2776 razy
Honda to Honda i tyle !!! :) :)
Avatar użytkownika
RyBkosPL
Świeżak
 
Posty: 105
Dołączył(a): 6/5/2010, 17:00
Lokalizacja: Wrocław / Jelenia Góra


Postprzez Robson1903 » 8/8/2010, 13:34

Może z nowszych roczników tego XXa ? 2003 czy coś w cenie 16tyś da się kupić. Ja miałem 2006 może dużo o wygodzie nie powiem bo miałem go w innej ramie i poprzerabiany ale powieedziec mogę że bardzo dobrze oddaje moc. Elastyka przyśpieszenia genialna. Nie do zatyrania. Mi sporo palił ale miałem przelotowy wydech, przełożenie zmienione i filtry. Wiem także że ten system Dual hamulcy jest kijowy. To to nie hamuje ;/ Jeździłem w teamie z 3 XX i każdy miał problemy z hamowaniem dobrym. Tak to nie do zajechania.

PS jak byś chciał zbajerzyć XXa mam lewy dekiel wypolerowany na handel :) Pozdrawiam
CBR - CustomBikeRobson
* CBR1200RR * Raptor+ R1 ENGINE(WIP)
Avatar użytkownika
Robson1903
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 700
Dołączył(a): 15/5/2009, 11:02
Lokalizacja: Łódź


Postprzez Seba_ER5 » 8/8/2010, 15:34

Nowsze modele sa slabsze :D
Avatar użytkownika
Seba_ER5
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 5225
Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58

Postprzez RyBkosPL » 9/8/2010, 05:10

A to ciekawe naprawdę. Wszędzie jak czytam artykuły to zachwalają tenn CBS czy jakos tak a tu czytam, że lipa ... dobrze wiedzieć dzięki.

Co do mocy w nowszych a starszych modelach jest nie znaczna ale te nowsze mniej palą i sa "kulturalniejsze" (podobno) :D

Ale prosiłbym o opinie na temat tej części motocykla jaką jest Turystyka !!
na cieszyłem sie już mocnymi motocyklami teraz chciałbym coś równie mocnego i elastycznego ale jednocześnie wreszcie wygodnego :/
Honda to Honda i tyle !!! :) :)
Avatar użytkownika
RyBkosPL
Świeżak
 
Posty: 105
Dołączył(a): 6/5/2010, 17:00
Lokalizacja: Wrocław / Jelenia Góra

Postprzez Raczek_6 » 9/8/2010, 21:24

XX jest bardzo wygodny, hamulce moim zdaniem rewelacja jak na tego typu motocykl (lepsze jak Hayabusa czy Kawasaki) warunek:
- odpowiednie klocki hamulcowe
- STARANNA i regularna wymiana płynu hydraulicznego DOT4 co max 2 lata.

Wersje gaźnikowe są bardziej ekonomiczne i mocniejsze jak wtryskowe.

Jedyny minus moim zdaniem - nie nadaje się na miasto - jest za szybki i za szeroki.
Ale skoro masz Horneta - to nie problem.
Oraz starsze wersje miały gorszą szybę - niższą.

Gaźnikowy XX przy pełnej turystyce do 200km/h spala do około max. 7 l/100km.
Moto Theodor - nieautoryzowany serwis Ducati
Raczek_6
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 4217
Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
Lokalizacja: W-wa

Postprzez RyBkosPL » 10/8/2010, 08:22

Dzięki wielkie o to właśnie mi chodziło :D

Tylko zastanawia mnie fakt, że czytam raz : "Słabe hamulce i beznadziejny system CBS ":?
za drugim razem "genialne hamulce" :P

To jak mam to rozumieć ?? :shock:

Co do serwisówki i wymian. To robię praktycznie wszystko sam i nie będzie problemu z terminowymi wymianami itp. 8)

Prosiłbym o jeszcze parę Porad/odp.
Żebym miał 100% pewność !
Horneta szukałem ponad pół roku i kupiłem genialnego więc i tutaj chce wiedzieć WSZYSTKO i znaleść ten jedyny egzemplarz. Nawet jak bym miał jechać 500km+
Honda to Honda i tyle !!! :) :)
Avatar użytkownika
RyBkosPL
Świeżak
 
Posty: 105
Dołączył(a): 6/5/2010, 17:00
Lokalizacja: Wrocław / Jelenia Góra

Postprzez Robson1903 » 10/8/2010, 20:52

Jeździłem na kilku motocyklach i wiem jak to się ma. CBS jest denny ! Nic mnie do niego nie przekona.
Ja miałem wtrysk przerobiony na gaźnik bo miał lepszego kopa. O spalaniu nie mówie. Bo mi to na trasie palił może z 9l. Po mieście ile wlałem. Po prostu wyjeźdzałem, jeździłem, kończyło się paliwo wracałem :)
XX jest super nawet z tymi dennymi hamulcami
Potwierdzam że się nie nadaje na miasto!! Katorga ...
CBR - CustomBikeRobson
* CBR1200RR * Raptor+ R1 ENGINE(WIP)
Avatar użytkownika
Robson1903
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 700
Dołączył(a): 15/5/2009, 11:02
Lokalizacja: Łódź



Powrót do Oceny ofert sprzedaży.



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość




na gr