Zobacz wÄ…tek - honda nsr 125 blokada
NAS Analytics TAG

honda nsr 125 blokada

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

honda nsr 125 blokada

Postprzez Marins » 3/8/2010, 13:28

Witam, posiadam chyba zablokowana wersje nsr'ki bo nie idzie więcej jak 120km/h Poczytałem trochę i dowiedziałem się ze były wersje zablokowane lecz nie doczytałem na czym polegały te blokady. Myślałem ze wina leży w silniku, wiec oddałem go do remontu bo i tak już mu się należało. Silnik jest prawie jak nowy teraz, ( jeszcze na docierce ) ale już widzę że to nie była wina silnika bo 5 i 6 bieg nie są mi potrzebne gdyż w ogóle się na nich nie rozpędzam. Doczytałem że wina może leżeć w module , tylko teraz tak ,są 2 moduły :
1 od zaworu wydechowego
2 od zapłonu
Na którym z nich jest ta blokada i gdzie one się znajdują?

Patrząc na moduły na allegro i na to co mam pod siedzeniem to jest to zupełnie co innego. Moduł powinien wyglądać jak mały czarny prostokąt a ja mam coś szarego okrągłego blaszanego i nie wiem czy w tym tkwi problem czy to nie jest moduł tylko coś innego.

Z góry dziękuje za odpowiedzi.

Pozdrawiam
honda nsr 125:)
Avatar użytkownika
Marins
Świeżak
 
Posty: 18
Dołączył(a): 18/4/2008, 08:51
Lokalizacja: Grójec


Postprzez swirus2007 » 3/8/2010, 15:24

do ilu ci sie kreci na jakim biegu?

bo jak ci sie kreci do np 7-8k to "2 od zapłonu "
a jak jedziesz to czujesz jak w pewnej parti obrotów(wysokich) czujesz jak dostaje takiego "kopa mocy"
13k.pl/-/sugestia.php
co za idiota wymyslil limit 60 znaków
swirus2007
Stały bywalec
 
Posty: 1474
Dołączył(a): 29/7/2009, 13:35
Lokalizacja: ~~KN~~


Postprzez Marins » 3/8/2010, 15:34

kreci się do ok 13/14 k nie pamiętam dokładnie a póki jest na dotarciu nie chcę sprawdzać. Na 1, 2, 3, biegu napewno wkręca się na wysokie obroty i od 8,5k dostaje kopa 4 bieg już ma ciężej a 5 i 6 bieg nie przyspiesza prawie wogóle i nie wchodzi na wyższe obroty tak jakby mu brakowało mocy. Granica jego prędkości to tak 120km/h
Praktycznie tyle ile wycisnę na 4 biegu tyle pójdzie bo 5 i 6 już stoi w miejscu
na moje oko to ok 10/11s ma do setki wiec trochÄ™ za wolno.
honda nsr 125:)
Avatar użytkownika
Marins
Świeżak
 
Posty: 18
Dołączył(a): 18/4/2008, 08:51
Lokalizacja: Grójec

Postprzez Seba_ER5 » 3/8/2010, 17:12

Jak na dotarciu to moze ma specjalnie zbyt bogata mieszanke ustawiona.
Avatar użytkownika
Seba_ER5
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 5222
Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58

Postprzez Marins » 3/8/2010, 19:40

nie, mieszanka jest na pewno normalnie ustawiona, poza tym wydaje mi się że od mieszanki to na każdym biegu powinien mulic.
Ale tak jak pisałem wcześniej po zrobieniu generalki silnik chodzi tak samo więc to nie wina mieszanki.
Czy moduł znajduje się pod siedzeniem?? jeśli nie to co to jest ta srebrna mała puszeczka??
A może mam jakiś model ( wersje) który jest nie do odblokowania?? :(
honda nsr 125:)
Avatar użytkownika
Marins
Świeżak
 
Posty: 18
Dołączył(a): 18/4/2008, 08:51
Lokalizacja: Grójec

Postprzez maciek.046 » 3/8/2010, 20:20

napisz zakres remontu...

mi to wyglada na mala kompresje... lub blokade na wydechu

sciagnij sobie serwisowke do Twojego moto, napewno bedziesz mial pokazane co jest i gdzie, przy okazji nauczysz sie anatomii swojego moto
limit20znaków:evil:
Avatar użytkownika
maciek.046
Bywalec
 
Posty: 834
Dołączył(a): 10/9/2007, 16:28

Postprzez Marins » 3/8/2010, 21:04

Anatomie trochę znam bo sam go rozebrałem na części 1 ale zobaczyłem że będę miał problem ze złożeniem i parę części trzeba wymienić więc oddałem do mechanika.
Zakres naprawy:
tłok vertex
simeringi
korbowód
skrzynia biegów
wszystkie łożyska
uszczelki
pompa paliwa
mogłem o czymś zapomnieć , na wydechu nie mam żadnych zwężek bo sprawdzałem.
Nawet jakby kompresji nie miał to mulił by się ewentualnie na 6 biegu i troszkę na mocy by mu spadło a tu 5 i 6 bieg jest jakby całkowicie wyłączony a patrząc jak na you tube smigają zwykłe nsr'ki to mnie krew zalewa :evil:


Tą serwisówkę znajdę gdzieś tu na forum po polsku?? bo wodze tylko po angielsku, trochę znam ten język ale fachowych określeń mechanicznych nie dam rady rozszyfrować
honda nsr 125:)
Avatar użytkownika
Marins
Świeżak
 
Posty: 18
Dołączył(a): 18/4/2008, 08:51
Lokalizacja: Grójec

Postprzez maciek.046 » 3/8/2010, 21:36

proponowalbym dotrzec ja dobrze...
zobacz czy nie ma blokady pod kroccem...

koniecznie sprawdz rozmiar dysz w gazniku...
limit20znaków:evil:
Avatar użytkownika
maciek.046
Bywalec
 
Posty: 834
Dołączył(a): 10/9/2007, 16:28

Postprzez swirus2007 » 3/8/2010, 22:25

skoro twierdzisz ze na 5 i6 muł i to na pewno nie wazusz 60 kg tylko ile bo na 5 i 6 to jyz jest przełozenie dosc spore

ale z 2 strony rozpedzisz sie do tylu wkladasz 6 i pykasz spokojnie

a jeszcze jedna sprawda moze poprostu masz jakies nieseryjne zębatki pozakladane
13k.pl/-/sugestia.php
co za idiota wymyslil limit 60 znaków
swirus2007
Stały bywalec
 
Posty: 1474
Dołączył(a): 29/7/2009, 13:35
Lokalizacja: ~~KN~~

Postprzez Marins » 4/8/2010, 06:29

Ważę 86kg ale na pewno nie waga jest tutaj przyczyną.
Sprawdziłem numery ramy i raczej nie powinienem mieć blokady elektronicznej.
Zmierzę tą dysze jeszcze, czy muszę rozbierać pół motoru żeby to zrobić ?? Czy ona jest gdzieś na wierzchu ??

A co to kruciec ? :D
honda nsr 125:)
Avatar użytkownika
Marins
Świeżak
 
Posty: 18
Dołączył(a): 18/4/2008, 08:51
Lokalizacja: Grójec

Postprzez maciek.046 » 4/8/2010, 12:23

zdejmij bak, wyjmij gaznik i na dole bedzie duza sruba na klucz 14...

glowna dysza bedzie wkrecona w ta srube na klucz 14, nie musisz jej mierzyc bedzie nabita liczba. zapewne w twoim przypadku bedzie to 120 ale sprawdz.
poszukaj oznaczen na innych dyszach i zapisz sobie
limit20znaków:evil:
Avatar użytkownika
maciek.046
Bywalec
 
Posty: 834
Dołączył(a): 10/9/2007, 16:28

Postprzez maciek.046 » 4/8/2010, 18:41

ma ma... uwierz mi... tak byly blokowane nsrki i nie tylko...

a co ma do tego skrzynia wg Ciebie?
limit20znaków:evil:
Avatar użytkownika
maciek.046
Bywalec
 
Posty: 834
Dołączył(a): 10/9/2007, 16:28

Postprzez maciek.046 » 4/8/2010, 23:15

na 5 i 6 masz wiekszy opor ze tak powiem niz na mniejszych biegach...

tak samo jest jak jest slaba kompresja, moto niby dobrze sie zbiera ale pozniej ma mula np. cisniesz na 5, wrzucasz 6 i obroty Ci maleja ze wzgledu na mala moc...
limit20znaków:evil:
Avatar użytkownika
maciek.046
Bywalec
 
Posty: 834
Dołączył(a): 10/9/2007, 16:28

Postprzez Marins » 5/8/2010, 13:38

Chwilowo nsr'ka stoi w warsztacie bo wymieniam sprzęgło bo już mi padło.
Jak odbiorę to sprawdzę tą dysze i dam znać. Gościu ma mi jeszcze przeciąć rurę i zobaczyć czy nie mam tam zwężki bo ja sprawdzałem tylko tak na oko :) i powiedziałem mu żeby zmierzył kompresję
honda nsr 125:)
Avatar użytkownika
Marins
Świeżak
 
Posty: 18
Dołączył(a): 18/4/2008, 08:51
Lokalizacja: Grójec

Postprzez mariusz198918 » 5/8/2010, 17:50

za FLASZKĘ wódki ci to zrobię i to tanim kosztem jeśli jesteś z okolic Rzeszowa:)
Czasem na drodze spotykam szaleńców, którzy pędzą na złamanie karku... Naprawdę - Nawet czasem ciężko ich dogonić.
Avatar użytkownika
mariusz198918
Świeżak
 
Posty: 50
Dołączył(a): 21/4/2009, 11:38
Lokalizacja: Ropczyce

Postprzez Marins » 6/8/2010, 13:07

Heh, mam troszku daleko do Rzeszowa, jestem z Grójca miedzy Wawa a Radomiem :D

Sprawdziłem moduły
CI 639
TV 124
honda nsr 125:)
Avatar użytkownika
Marins
Świeżak
 
Posty: 18
Dołączył(a): 18/4/2008, 08:51
Lokalizacja: Grójec

Postprzez Marins » 17/8/2010, 18:24

Zamowilem i zalozylem ten moduł tv 74 , kreci mi sie do 12k i rozpedzilem sie na nim do 125 moze jeszcze troszke by poszlo ale to nie to co powinno byc, 5 i 6 bieg dalej sie nie rozpedzaja. zwezki w tlumiku na 100% nie ma bo był rozcinany. nie mogłem rozkrecic gaznika wiec chyba nie sprawdze jakie mam dysze.
Wydaje mi sie ze troche lepiej sie zbiera na tym module ale w sumie przed jego zalozeniem podczas jazdy nie wkrecalem sie na wyzsze obroty wiec trudno powiedziec
honda nsr 125:)
Avatar użytkownika
Marins
Świeżak
 
Posty: 18
Dołączył(a): 18/4/2008, 08:51
Lokalizacja: Grójec

Postprzez maciek.046 » 18/8/2010, 09:46

czemu nie mogles rozkrecic gaznika? na dole masz srube na klucz 14, odkrecasz ja i w niej jest glowna dysza
limit20znaków:evil:
Avatar użytkownika
maciek.046
Bywalec
 
Posty: 834
Dołączył(a): 10/9/2007, 16:28



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości




na górê