Zobacz wątek - <i>[biblioteka]</i> Offroadowa szkółka Ścigacz.pl - skoki
NAS Analytics TAG

[biblioteka] Offroadowa szkółka Ścigacz.pl - skoki

Komentarze użytkowników
_________

[biblioteka] Offroadowa szkółka Ścigacz.pl - skoki

Postprzez Ścigacz » 30/7/2010, 11:56

Dyskusja na temat: Offroadowa szkółka Ścigacz.pl - skoki
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
Offroadowa szkółka Ścigacz.pl - skoki
Ścigacz
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16777167
Dołączył(a): 3/5/2006, 19:00


Postprzez Komentatorzy » 30/7/2010, 11:56

Słabo tym razem w szkółce. A co z kompresją i wybiciem??? A dohamowanie przed wybiciem, przecież każdą skocznię i przede wszystkim lądowanie należy potraktować inaczej. <br><hr>3ESKI
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 30/7/2010, 12:39

Komentatorzy napisał(a):Słabo tym razem w szkółce. A co z kompresją i wybiciem??? A dohamowanie przed wybiciem, przecież każdą skocznię i przede wszystkim lądowanie należy potraktować inaczej. <br><hr>3ESKI<br>
jak powiesz amatorowi o dohamowaniu przed wybiciem to sie przeciez zabije zamiast wybić... szkołka jest dla poczatkujących, wiec tyle im spokojnie starczy. Reszta, tak jak mowil lukasz, z profesjonalnymi trenerami.<br><hr>bądź mądry
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 31/7/2010, 18:05

Komentatorzy napisał(a):Słabo tym razem w szkółce. A co z kompresją i wybiciem??? A dohamowanie przed wybiciem, przecież każdą skocznię i przede wszystkim lądowanie należy potraktować inaczej. <br><hr>3ESKI<br>
Komentatorzy napisał(a):jak powiesz amatorowi o dohamowaniu przed wybiciem to sie przeciez zabije zamiast wybić... szkołka jest dla poczatkujących, wiec tyle im spokojnie starczy. Reszta, tak jak mowil lukasz, z profesjonalnymi trenerami.<br><hr>bądź mądry<br>
No nie wiem, 3, 4 bieg przy nauce skoków to dla amatora trochę sporo. Kupa chłopaków w miejscach gdzie nie ma dostępu do trenerów czy bardziej zaawansowanych kolegów może zrobić sobie po tym odcinku krzywdę.
Szczególnie że w naturalnym terenie na ogół nie ma ładnie ukształtowanego zjazdu z hopy a hopa polega na ogół na wale, stromym podjeździe czy uskoku po którym następuje płaskie lądowanie. Moim zdaniem odcinek niedopowiedziany.

pozdrawiam<br><hr>LC4 Wro
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 1/8/2010, 20:42

Komentatorzy napisał(a):Słabo tym razem w szkółce. A co z kompresją i wybiciem??? A dohamowanie przed wybiciem, przecież każdą skocznię i przede wszystkim lądowanie należy potraktować inaczej. <br><hr>3ESKI<br>
Komentatorzy napisał(a):jak powiesz amatorowi o dohamowaniu przed wybiciem to sie przeciez zabije zamiast wybić... szkołka jest dla poczatkujących, wiec tyle im spokojnie starczy. Reszta, tak jak mowil lukasz, z profesjonalnymi trenerami.<br><hr>bądź mądry<br>
Komentatorzy napisał(a):No nie wiem, 3, 4 bieg przy nauce skoków to dla amatora trochę sporo. Kupa chłopaków w miejscach gdzie nie ma dostępu do trenerów czy bardziej zaawansowanych kolegów może zrobić sobie po tym odcinku krzywdę.
Szczególnie że w naturalnym terenie na ogół nie ma ładnie ukształtowanego zjazdu z hopy a hopa polega na ogół na wale, stromym podjeździe czy uskoku po którym następuje płaskie lądowanie. Moim zdaniem odcinek niedopowiedziany.

pozdrawiam<br><hr>LC4 Wro<br>
Na 3 czy 4 biegu trzymajac gaz równomiernie lepiej się wybić niż np na 2 mowa tu o amatorach na wyższym biegu moto aż tak bardzo nie zareaguje na zmiany gazu a sam wiem co sie dzieję jak się odkręci na najeździe bądź zamknie gaz :D<br><hr>Gresus
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 2/8/2010, 16:34

a czy te rady można stosować przy quadach ?

<br><hr>stiv
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 4/8/2010, 11:59

A mozecie mi powiedziec co zrobic gdy podczas lotu lecimy na tylnie kolo, wiem ze jak na przednie to gaz do odciecia, a na tylnie??<br><hr>Mariusz
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 5/8/2010, 21:30

Komentatorzy napisał(a):A mozecie mi powiedziec co zrobic gdy podczas lotu lecimy na tylnie kolo, wiem ze jak na przednie to gaz do odciecia, a na tylnie??<br><hr>Mariusz<br>
odjąć gaz i ew. dodatkowo zahamować w locie tyłem<br><hr>mbk
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 12/8/2010, 10:11

Komentatorzy napisał(a):Słabo tym razem w szkółce. A co z kompresją i wybiciem??? A dohamowanie przed wybiciem, przecież każdą skocznię i przede wszystkim lądowanie należy potraktować inaczej. <br><hr>3ESKI<br>
Komentatorzy napisał(a):jak powiesz amatorowi o dohamowaniu przed wybiciem to sie przeciez zabije zamiast wybić... szkołka jest dla poczatkujących, wiec tyle im spokojnie starczy. Reszta, tak jak mowil lukasz, z profesjonalnymi trenerami.<br><hr>bądź mądry<br>
Komentatorzy napisał(a):No nie wiem, 3, 4 bieg przy nauce skoków to dla amatora trochę sporo. Kupa chłopaków w miejscach gdzie nie ma dostępu do trenerów czy bardziej zaawansowanych kolegów może zrobić sobie po tym odcinku krzywdę.
Szczególnie że w naturalnym terenie na ogół nie ma ładnie ukształtowanego zjazdu z hopy a hopa polega na ogół na wale, stromym podjeździe czy uskoku po którym następuje płaskie lądowanie. Moim zdaniem odcinek niedopowiedziany.

pozdrawiam<br><hr>LC4 Wro<br>
Komentatorzy napisał(a):Na 3 czy 4 biegu trzymajac gaz równomiernie lepiej się wybić niż np na 2 mowa tu o amatorach na wyższym biegu moto aż tak bardzo nie zareaguje na zmiany gazu a sam wiem co sie dzieję jak się odkręci na najeździe bądź zamknie gaz :D<br><hr>Gresus<br>
Jak odkręcisz gaz na dojeździe na maksa to przód pójdzie Ci w górę, a jak odpuścisz bądź skorygujesz przednim heblem to gwarantuje że masz lot pionowy przodem w dół;)<br><hr>Yzf 250
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 21/11/2010, 09:06

zgodze sie ze troche slabo w tej szkolce zostalo to wyjasnione , jestem amatorem ale moim zdaniem wazne tez jest moment wyjscia w powietrze kiedy trzeba zrobic to razem z motocyklem czyli tak jakby odbic sie do skoku , a nie trzymac sztywno pozycje pokazana na filmie.
Jesli chodzi o dodawanie gazu przed samym wyskokiem to tez nie polecalbym tego nam amatorom , bo moze sie zle skonczyc , bardziej radzilbym najezdzac rownym gazem i lekko wypuszczac motor przed siebie przy wyjsciu.
pozdrawiam<br><hr>taddy 2010 champ geico endurocross
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 14/10/2011, 06:51

jak na początek wystarczająca ilość wiadomości.Nie polecam odpuszczania gazu przed hopą-3 miesiące w gipsie od szyi do pasa:(pozdr. i do zobaczenia na torze w Jaworze "Tomaszów Mazowiecki"<br><hr>518mx "
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 18/10/2013, 22:53

No nie wiem, jak dla mnie to rady te są totalnie do ****.
Testowałem proste skoki (jestem totalnym amatorem jeśli chodzi o enduro) i z tej rampy co zrobiłem (a raczej wyskoczni) - bardzo krótka (ok.1.5m) i o nachyleniu ok 30st. i jak bym się słuchał tych rad to bym pewnie tego nie pisał ;)
Przy takim najeździe jak mam ja moim zdaniem najważniejsze to nie pędzić i dodać dużo gazu już na najeździe - inaczej przednie koło będzie szybko spadać jako pierwsze.
A druga rada to jak najmocniej trzymać się motocykla kolanami bo niestety spada pierwszy :D
Pozdro :)
<br><hr>Marek
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35



Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości




na gr