Zobacz wątek - WITAM prosze o pomoc SUZUKI GSXR 600/750 czy HONDA CBRF 600

WITAM prosze o pomoc SUZUKI GSXR 600/750 czy HONDA CBRF 600

Tutaj tylko zadajemy pytania o ocenę oferty motocykla, którą sobie upatrzyłeś. Dotyczy motocykli o pojemności większej niż 125 ccm.
_________

Moderatorzy: Walenty, Movi, adam_tomasz, Czester, madcap, Leg1oN, rosiboj, lagiboy, melvin, Landryss25, kravec, gelo007, suhy-19, Bostorn, Boshi, Black-Ghost, leff

WITAM prosze o pomoc SUZUKI GSXR 600/750 czy HONDA CBRF 600

Postprzez TURNMIL » 27/7/2010, 16:21

WITAM wszystkich :)
Zwracam sie do was moim drodzy z wielka prośba bo niestety nie mialem okazji jezdzic ani nigdzie porównac SUZUKI GSXR 600/750 czy tez HONDY CBR-f 600 ktory z nich lepszy oczywiscie interesuja mnie modele sportowe starsze 1997-2001 lata na tyle mam fundusze ??? Mianowicie napisze co mnie najbardziej interesuje wiec tak jako ze jestem wysokim chlopem 195cm to ktory z nich jest wiekszy na ktorym bedzie mi sie wygodniej siedzialo zebym nie wygladal jakbym na rowerku trzykołowym jezdzil dodatkowo ktorych jest mniej awaryjny tanszy w naprawach exploatacji oraz ktory jest bardziej ekonomiczny mniej pali mniej oleju pobieral itp itd Motor bedzie mi sluzyl jako dodatek do samochodu wiec weekendowo czasami wypad na miasto i przy fajnej pogodzie zapewne poza ogolnie 80%miasto 20%poza Dzieki z gory za wszelkie rzeczowe porady i wyrozumiałosc
pozdro
Avatar użytkownika
TURNMIL
Świeżak
 
Posty: 42
Dołączył(a): 27/7/2010, 16:05
Lokalizacja: Białystok


Postprzez Przemo_rene » 27/7/2010, 22:50

doświadczenie Twoje?
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo Przegląd Twojego moto w P-N!
Avatar użytkownika
Przemo_rene
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2982
Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
Lokalizacja: Poznań / TL1000R

Postprzez TURNMIL » 27/7/2010, 23:56

hmm zaczynalem od wiadomo m-zetek jawek pozniej jezdzilem fazerem jakis czas .........
Chodzę po wodzie.Bo po innych trunkach leżę
Avatar użytkownika
TURNMIL
Świeżak
 
Posty: 42
Dołączył(a): 27/7/2010, 16:05
Lokalizacja: Białystok

Postprzez Przemo_rene » 28/7/2010, 08:33

jeżeli jeździłeś tylko chwile i to nie intensywnie i nie jeździsz na tę chwilę to zapomnij o gsxr'ach a tym bardziej o 750tkach - to są supersporty o osiągach zbliżonych do litrów. Z tego co napisałeś to cbr 600 F4 ale na wtrysku może poszukaj czyli F4i - poza napinaczem rozrządu (wymieniasz na automatyczny lub manualny) to bedziesz nią jeździł długo i spokojnie. No chyba, że kupisz ulepa lub zajechaną sztukę.
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo Przegląd Twojego moto w P-N!
Avatar użytkownika
Przemo_rene
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2982
Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
Lokalizacja: Poznań / TL1000R

Postprzez TURNMIL » 28/7/2010, 13:26

hmmm a czemu odradzasz mi gsxr np 600 mam za male doswiadczenie jak na taki motor po tym co piszesz oznacza ze on jest bardzooo szybki tak i nie laika ?
Chodzę po wodzie.Bo po innych trunkach leżę
Avatar użytkownika
TURNMIL
Świeżak
 
Posty: 42
Dołączył(a): 27/7/2010, 16:05
Lokalizacja: Białystok

Postprzez Przemo_rene » 28/7/2010, 14:15

odradzam bo cie nie znam. Zakładam, że skoro nie masz doświadczenia na moto po kiego grzyba pchać się w coś co przerasta twoje umiejetności? 600ta 600tce nie równa. takie stary bandzior i nowa RR'a to tak jakby porównywać MZtke ze starszymi 600tkami. Po prostu na takim moto nie nauczysz się jeździć i w swoim czasie da to o sobie znać pod postacią (nie życzę) albo niezadowolenia z jazdy bo "kumpel na 500tce mnie objeżdża czyli pewnie musze kupić litra..." albo zwyczajnie dzwonem.

Tematów tego typu było miliard. poczytaj - masz lekture do jesieni.
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo Przegląd Twojego moto w P-N!
Avatar użytkownika
Przemo_rene
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2982
Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
Lokalizacja: Poznań / TL1000R

Postprzez TURNMIL » 28/7/2010, 17:51

wiem czytalem wiekszosc ale niestety nie otrzymalem tam odpowiedzi wiec temu zalozylem swoj nowy temat
Przemo wiem ze mnie nie znasz ale naleze do rozsadnych osob nie mam natury szalenca kaskadera ,w zyciu staram sie logicznie podchodzic do wszystkiego wiec napewno z tym to nie ma problemu a druga sprawa nie patrze na kumpli czy maja szybsze czy wolniejsze mniejsze czy wieksze motocykle nie wnikam w to i nie mam zamiaru sie scigac specjalnie aby udowodnic im jakas chora racje jednej czy drugiej strony ....... fakt ze nie mam doswiadczenia duzego w motocyklach(chodzi mi tutaj o wieksza pojemnosc ) ale naprawde mi radzisz jednak cbr poszukac a nie suzi ?
Chodzę po wodzie.Bo po innych trunkach leżę
Avatar użytkownika
TURNMIL
Świeżak
 
Posty: 42
Dołączył(a): 27/7/2010, 16:05
Lokalizacja: Białystok

Postprzez pan_wiewiorka » 29/7/2010, 06:26

Cebra jest chyba jedynym sportem, który może Cię nie zabić.
pan_wiewiorka
 

Postprzez maciejszumny » 29/7/2010, 07:53

Ja tez odradzam gsxr, ta 600tka w sradzie to chyba 115 koni ma, mam taka na stanie ale szczerze powiem ze jeszcze nie jezdzilem tylko siedzialem i pozycja na pierwszy moto nie jest idealna, kup jakas cebre.
maciejszumny
Świeżak
 
Posty: 105
Dołączył(a): 22/4/2008, 17:25
Lokalizacja: jelenia gora



Powrót do Oceny ofert sprzedaży.



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości




na gr