temperatura silnika
Posty: 10
• Strona 1 z 1
temperatura silnika
witam ! od niedawna mam gsxr1000 k1 na trasie zachowuje sie super ale w korkach zlapal mi ostatnio temperature 101 stopni (naszczescie zaraz potem ruszylem i temperatura spadla do 89) przy jakiej temperaturze uruchamia sie wentylator ? pomozcie ! boje sie zeby nie zajechac silnika
- wojtas0606
- Świeżak
- Posty: 7
- Dołączył(a): 22/7/2010, 23:23
- Lokalizacja: wroclaw
Heh moja cebra w korkach momentalnie wpada na 108st i włącza się wentylator i robi mi sie mokro na kolanie bo tak tam grzeje 

-
patryk83 - Bywalec
- Posty: 942
- Dołączył(a): 29/8/2008, 08:32
- Lokalizacja: Wrocław
Jak jest układ chłodzenia sprawny to nie powinien przekraczać 95'C, a jak dojdzie do czerwonego to już jest za późno na wentylatorek i może się woda zagotować i wywalić korkiem... 

-
nightracer - Świeżak
- Posty: 68
- Dołączył(a): 1/5/2009, 11:09
- Lokalizacja: Poznań
nightracer napisał(a):Jak jest układ chłodzenia sprawny to nie powinien przekraczać 95'C, a jak dojdzie do czerwonego to już jest za późno na wentylatorek i może się woda zagotować i wywalić korkiem...
zaraz.Jak nie powinien przekraczac 95 stopni?? jak jest w korku to moment przekroczy 100stopni a w moto przewaznie wiatrak sie zalacza przy ok 105-110 stopni wiec w moto to jest norma. Mi czesto sie zalacza wiatrak,.Jak sie jedzie to temperatura oczywiscie nizsza
R1 rn12 2004r+ , stunt honda+ AUDI A6 1,8T
- oskaarek
- Świeżak
- Posty: 203
- Dołączył(a): 25/8/2008, 08:59
- Lokalizacja: Inowrocław
Po pierwsze to gdzie wy macie czerwone pole w K1? Chyba na obrotomierzu
Koledze nightracer chyba chodziło o to że woda się powyżej 100*C zagotuje i wywali ją korkiem. Spokojnie, nie wywali
Wy nigdy solidnie nie spaliliście gumy grzejąc silnik sporo ponad 100*C?

Koledze nightracer chyba chodziło o to że woda się powyżej 100*C zagotuje i wywali ją korkiem. Spokojnie, nie wywali

Wy nigdy solidnie nie spaliliście gumy grzejąc silnik sporo ponad 100*C?
-
Invi - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 6277
- Dołączył(a): 15/7/2008, 14:12
i tak trzyma, na trasie mam 84, gora 88 stopni, balem sie o ta setke w korkach bo na ogol jezdze autem a tam taka temperatura... uszczelka pod glowica itd, ale teraz z tego co piszecie wiem ze dla motocykla to normalna temperatura przy takich upalach DZIEKI
- wojtas0606
- Świeżak
- Posty: 7
- Dołączył(a): 22/7/2010, 23:23
- Lokalizacja: wroclaw
Włącznik wentylatora załącza go przy temperaturze cieczy przy nim 100st.C, a że czujnik temperatury jest w innym miejscu to wyświetlacz może pokazać 105-108st.C.
Powyżej 110st.C nie jest już dobrze. Korek ma za zadanie utrzymać odpowiednie ciśnienie, aby woda lub ciecz nie gotowała się w zbyt niskiej temperaturze, w górach temperatura wrzenia wody może obniżyć się do nawet 90 st.C. (Fizyka).
Powyżej 110st.C nie jest już dobrze. Korek ma za zadanie utrzymać odpowiednie ciśnienie, aby woda lub ciecz nie gotowała się w zbyt niskiej temperaturze, w górach temperatura wrzenia wody może obniżyć się do nawet 90 st.C. (Fizyka).
Moto Theodor - nieautoryzowany serwis Ducati
- Raczek_6
- VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4217
- Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
- Lokalizacja: W-wa
Posty: 10
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości