Zobacz wÄ…tek - temperatura silnika
NAS Analytics TAG

temperatura silnika

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

temperatura silnika

Postprzez wojtas0606 » 22/7/2010, 23:47

witam ! od niedawna mam gsxr1000 k1 na trasie zachowuje sie super ale w korkach zlapal mi ostatnio temperature 101 stopni (naszczescie zaraz potem ruszylem i temperatura spadla do 89) przy jakiej temperaturze uruchamia sie wentylator ? pomozcie ! boje sie zeby nie zajechac silnika
wojtas0606
Świeżak
 
Posty: 7
Dołączył(a): 22/7/2010, 23:23
Lokalizacja: wroclaw


Postprzez patryk83 » 23/7/2010, 07:30

Heh moja cebra w korkach momentalnie wpada na 108st i włącza się wentylator i robi mi sie mokro na kolanie bo tak tam grzeje :)
Honda CBR 600 F4i user
Obrazek (otwórz link)
Avatar użytkownika
patryk83
Bywalec
 
Posty: 942
Dołączył(a): 29/8/2008, 08:32
Lokalizacja: Wrocław


Postprzez Insekt » 23/7/2010, 09:06

zobacz w manualu, tam takie bajery sa napisane ;)
r6 2001 -----> cbr 1000rr 2014
Avatar użytkownika
Insekt
Świeżak
 
Posty: 393
Dołączył(a): 18/5/2009, 10:52
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez nightracer » 23/7/2010, 10:24

Jak jest układ chłodzenia sprawny to nie powinien przekraczać 95'C, a jak dojdzie do czerwonego to już jest za późno na wentylatorek i może się woda zagotować i wywalić korkiem... :shock:
Avatar użytkownika
nightracer
Świeżak
 
Posty: 68
Dołączył(a): 1/5/2009, 11:09
Lokalizacja: Poznań

Postprzez oskaarek » 23/7/2010, 15:59

nightracer napisał(a):Jak jest układ chłodzenia sprawny to nie powinien przekraczać 95'C, a jak dojdzie do czerwonego to już jest za późno na wentylatorek i może się woda zagotować i wywalić korkiem... :shock:

zaraz.Jak nie powinien przekraczac 95 stopni?? jak jest w korku to moment przekroczy 100stopni a w moto przewaznie wiatrak sie zalacza przy ok 105-110 stopni wiec w moto to jest norma. Mi czesto sie zalacza wiatrak,.Jak sie jedzie to temperatura oczywiscie nizsza
R1 rn12 2004r+ , stunt honda+ AUDI A6 1,8T
oskaarek
Świeżak
 
Posty: 203
Dołączył(a): 25/8/2008, 08:59
Lokalizacja: Inowrocław

Postprzez Invi » 23/7/2010, 18:15

Po pierwsze to gdzie wy macie czerwone pole w K1? Chyba na obrotomierzu :P

Koledze nightracer chyba chodziło o to że woda się powyżej 100*C zagotuje i wywali ją korkiem. Spokojnie, nie wywali :P

Wy nigdy solidnie nie spaliliście gumy grzejąc silnik sporo ponad 100*C?
Avatar użytkownika
Invi
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 6277
Dołączył(a): 15/7/2008, 14:12

Postprzez macs » 23/7/2010, 18:47

Na trasie powinien trzymac okolo 80 stopni,a wentylator powinien sie zalaczyc przy temp. 106 stopni
Avatar użytkownika
macs
Bywalec
 
Posty: 546
Dołączył(a): 29/3/2009, 17:20
Lokalizacja: Pomorskie

Postprzez wojtas0606 » 23/7/2010, 19:12

i tak trzyma, na trasie mam 84, gora 88 stopni, balem sie o ta setke w korkach bo na ogol jezdze autem a tam taka temperatura... uszczelka pod glowica itd, ale teraz z tego co piszecie wiem ze dla motocykla to normalna temperatura przy takich upalach DZIEKI
wojtas0606
Świeżak
 
Posty: 7
Dołączył(a): 22/7/2010, 23:23
Lokalizacja: wroclaw

Postprzez Raczek_6 » 23/7/2010, 21:39

Włącznik wentylatora załącza go przy temperaturze cieczy przy nim 100st.C, a że czujnik temperatury jest w innym miejscu to wyświetlacz może pokazać 105-108st.C.

Powyżej 110st.C nie jest już dobrze. Korek ma za zadanie utrzymać odpowiednie ciśnienie, aby woda lub ciecz nie gotowała się w zbyt niskiej temperaturze, w górach temperatura wrzenia wody może obniżyć się do nawet 90 st.C. (Fizyka).
Moto Theodor - nieautoryzowany serwis Ducati
Raczek_6
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4217
Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
Lokalizacja: W-wa



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości




na górê