Zobacz wątek - ktm exc 525 ogólnie o moto :)

ktm exc 525 ogólnie o moto :)

Wszelkie dyskusje o motocyklach onroad.
Milośnikow enduro, crossu, skuterów motorowerów oraz motocykli o pojemności do 125 ccm zapraszamy do działów niżej.
_________

Moderatorzy: Walenty, Movi, adam_tomasz, Czester, madcap, Leg1oN, rosiboj, Lovtza, Terror, lagiboy, melvin, Landryss25, kravec, gelo007, andy7, suhy-19, Bostorn, Miczab, Boshi

ktm exc 525 ogólnie o moto :)

Postprzez henio12323 » 18/7/2010, 19:24

szukam juz o tym info 2 dzien i nigdzie nie moge nic znalesc ;/
moze znajdzie sie tu jakis mądry co mi i nie tylko mi doradzi. mianowicie ile taki ktm exc 525 powiedzmy z 2005 roku wykręci mth bez 1 remontu. wiadomo ze to moze sie róznic o kilkadziesiat mth w zależności od tego kto kieruje ;D ale dajmy na to że amatorska jazda. mam na oku jednego 280 mth na zegarach i wg wlasciciela to jest dopiero połowa żywotnosci tłoczka że spoko mozna zrobic drugie tyle czyli ok 500 mth. ale gdzies poczytałem ze 250 mth i powinien byc robiony remont. wiec jak to jest ? ile mozna polatac do 1 remontu? juz bez zakładania nowych tematów spytam jeszcze czy jak zegar słabo wyświetla moze byc wina baterii w nim ? bo gośc zegara nie używa ale pokazał mi ze sie włącza i tylko z bliska widac że cos pokazuje. twierdzi że slabe baterie. i 2 sprawa czy jak silnik pracuje to normą jest że cos jakby stuka w silniku ? ciężko jest mi powiedziec czy to zawory juz sie odzywaja czy to po prostu kultura pracy silnika ? mam nadzieje że cokolwiek doradzicie i na przyszłosc ktos bedzie miał te podstawowe info bo doszukac sie ich to rzecz niemożliwa ;/
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26018
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN



Powrót do Motocykle



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości




na gr