erzbergrodeo
			Posty: 22
			 • Strona 1 z 2 • 1, 2
		
	
erzbergrodeo
takie nietypowe pytanie..
na jakich motorach jezdza na erzbergrodeo ???
				
			na jakich motorach jezdza na erzbergrodeo ???
- 
				 
 michol
- Świeżak
- Posty: 95
- Dołączył(a): 23/5/2010, 21:29
- Lokalizacja: Slask
wszystkich  z tego co wiem to exc 530, 450 w 4T i 250 w 2T
 z tego co wiem to exc 530, 450 w 4T i 250 w 2T
				 z tego co wiem to exc 530, 450 w 4T i 250 w 2T
 z tego co wiem to exc 530, 450 w 4T i 250 w 2TKTM 300 EXC 
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
			Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
- 
				 
 henio12323
- Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
tego juz nie wiem ale watpie. tam niektóre podjazdy moga byc za trudne dla 125 a druga sprawa to tam sa długie proste i 250 na pewno sie meczą. a 125 watpie żeby podojezdzały na 1 tłoku  ale nie mówie nie xD tam raczej wieksze sprzęty maja szanse z duzym v maxem
 ale nie mówie nie xD tam raczej wieksze sprzęty maja szanse z duzym v maxem
				 ale nie mówie nie xD tam raczej wieksze sprzęty maja szanse z duzym v maxem
 ale nie mówie nie xD tam raczej wieksze sprzęty maja szanse z duzym v maxemKTM 300 EXC 
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
			Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
- 
				 
 henio12323
- Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
no to mozliwe  ja tylko mówie bo nie wiem czy to ten tez rajd ale jeden widziałem, gdzie był start kilkadziesiat zawodników i był stromy p0odjazd ponad 50% ludzi na nim odpadało
 ja tylko mówie bo nie wiem czy to ten tez rajd ale jeden widziałem, gdzie był start kilkadziesiat zawodników i był stromy p0odjazd ponad 50% ludzi na nim odpadało  był długi i stromy i na prawde cięzko żeby sety tam wlatywały bo sa lekkie i mocne po prostu by w tył leciały a wiem że 4takty momentem obrotowym sie wbijały i miały przewage
 był długi i stromy i na prawde cięzko żeby sety tam wlatywały bo sa lekkie i mocne po prostu by w tył leciały a wiem że 4takty momentem obrotowym sie wbijały i miały przewage  ale jak ktos dobrze smiga to i pod taka góre na 125 wjechał by
 ale jak ktos dobrze smiga to i pod taka góre na 125 wjechał by 
				 ja tylko mówie bo nie wiem czy to ten tez rajd ale jeden widziałem, gdzie był start kilkadziesiat zawodników i był stromy p0odjazd ponad 50% ludzi na nim odpadało
 ja tylko mówie bo nie wiem czy to ten tez rajd ale jeden widziałem, gdzie był start kilkadziesiat zawodników i był stromy p0odjazd ponad 50% ludzi na nim odpadało  był długi i stromy i na prawde cięzko żeby sety tam wlatywały bo sa lekkie i mocne po prostu by w tył leciały a wiem że 4takty momentem obrotowym sie wbijały i miały przewage
 był długi i stromy i na prawde cięzko żeby sety tam wlatywały bo sa lekkie i mocne po prostu by w tył leciały a wiem że 4takty momentem obrotowym sie wbijały i miały przewage  ale jak ktos dobrze smiga to i pod taka góre na 125 wjechał by
 ale jak ktos dobrze smiga to i pod taka góre na 125 wjechał by 
KTM 300 EXC 
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
			Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
- 
				 
 henio12323
- Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
moze jak byl by  jakis slabszy zawodnik to lepiej by dla niego byla 125 bo lekka jest i pod gore jak nie wyjedzie to moze ja nawet wypchac a jak taka exc 530 zostaniesz to potem trzeba paru ludzi zeby to wypchac jakos dobrze mysle??
				
			- 
				 
 michol
- Świeżak
- Posty: 95
- Dołączył(a): 23/5/2010, 21:29
- Lokalizacja: Slask
generalnie źle powiedziałęm bo tam raczej słabi zawodnoicy nie startują  druga sprawa moim zdaniem 125 tam nie ma prawa bytu. 125 po prostu czasem sie wjechac nie da. u mnie jest piaskownia i praktycznie pionowa ściana. 250 w 2T jakos wjezdzały. nie za 1 razem ale udawało sie. a setki do połowy nie dawały rady
 druga sprawa moim zdaniem 125 tam nie ma prawa bytu. 125 po prostu czasem sie wjechac nie da. u mnie jest piaskownia i praktycznie pionowa ściana. 250 w 2T jakos wjezdzały. nie za 1 razem ale udawało sie. a setki do połowy nie dawały rady  (kumpel specjalnie zalozył nawet do setki oponke na piasek z takimi platami i tez nie podjechal - w 3/4 sie zatrzymał) i nie chodziło tu o umiejętnosci po prostu motor albo sie kopal albo silnik nie dawał rady kręcic. dodam że 450 w 4T tez nie podjezdzały bo były za cięzkie i silnik spoko dawał rade ale po prostu kopały sie i tyle było z podjazdu :p 3 sprawa to nawet taka 125 ciezko wypchac pod góre :p fakt że jest lekka bo z 90 kg ale EXC 530 nie jest wcale aż taki cięzki 120 kg to aż taki potwór nie jest
 (kumpel specjalnie zalozył nawet do setki oponke na piasek z takimi platami i tez nie podjechal - w 3/4 sie zatrzymał) i nie chodziło tu o umiejętnosci po prostu motor albo sie kopal albo silnik nie dawał rady kręcic. dodam że 450 w 4T tez nie podjezdzały bo były za cięzkie i silnik spoko dawał rade ale po prostu kopały sie i tyle było z podjazdu :p 3 sprawa to nawet taka 125 ciezko wypchac pod góre :p fakt że jest lekka bo z 90 kg ale EXC 530 nie jest wcale aż taki cięzki 120 kg to aż taki potwór nie jest  
 
co do erzberga to ostatnio widziałem fajne sprzęty na nim BMW hp2 to musi sporo wazyc ;d ale jakos podjezdzają ;P
 to musi sporo wazyc ;d ale jakos podjezdzajÄ… ;P
				 druga sprawa moim zdaniem 125 tam nie ma prawa bytu. 125 po prostu czasem sie wjechac nie da. u mnie jest piaskownia i praktycznie pionowa ściana. 250 w 2T jakos wjezdzały. nie za 1 razem ale udawało sie. a setki do połowy nie dawały rady
 druga sprawa moim zdaniem 125 tam nie ma prawa bytu. 125 po prostu czasem sie wjechac nie da. u mnie jest piaskownia i praktycznie pionowa ściana. 250 w 2T jakos wjezdzały. nie za 1 razem ale udawało sie. a setki do połowy nie dawały rady  (kumpel specjalnie zalozył nawet do setki oponke na piasek z takimi platami i tez nie podjechal - w 3/4 sie zatrzymał) i nie chodziło tu o umiejętnosci po prostu motor albo sie kopal albo silnik nie dawał rady kręcic. dodam że 450 w 4T tez nie podjezdzały bo były za cięzkie i silnik spoko dawał rade ale po prostu kopały sie i tyle było z podjazdu :p 3 sprawa to nawet taka 125 ciezko wypchac pod góre :p fakt że jest lekka bo z 90 kg ale EXC 530 nie jest wcale aż taki cięzki 120 kg to aż taki potwór nie jest
 (kumpel specjalnie zalozył nawet do setki oponke na piasek z takimi platami i tez nie podjechal - w 3/4 sie zatrzymał) i nie chodziło tu o umiejętnosci po prostu motor albo sie kopal albo silnik nie dawał rady kręcic. dodam że 450 w 4T tez nie podjezdzały bo były za cięzkie i silnik spoko dawał rade ale po prostu kopały sie i tyle było z podjazdu :p 3 sprawa to nawet taka 125 ciezko wypchac pod góre :p fakt że jest lekka bo z 90 kg ale EXC 530 nie jest wcale aż taki cięzki 120 kg to aż taki potwór nie jest  
 
co do erzberga to ostatnio widziałem fajne sprzęty na nim BMW hp2
 to musi sporo wazyc ;d ale jakos podjezdzajÄ… ;P
 to musi sporo wazyc ;d ale jakos podjezdzajÄ… ;PKTM 300 EXC 
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
			Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
- 
				 
 henio12323
- Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
no nie wiem  kx jest lżejszy powinien wjechac lepiej od CRF. faktem jest że CRF ma wiekszy moment obrotowy ale jest sporo cięzsza
 kx jest lżejszy powinien wjechac lepiej od CRF. faktem jest że CRF ma wiekszy moment obrotowy ale jest sporo cięzsza 
				 kx jest lżejszy powinien wjechac lepiej od CRF. faktem jest że CRF ma wiekszy moment obrotowy ale jest sporo cięzsza
 kx jest lżejszy powinien wjechac lepiej od CRF. faktem jest że CRF ma wiekszy moment obrotowy ale jest sporo cięzsza 
KTM 300 EXC 
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
			Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
- 
				 
 henio12323
- Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
henio a powiedz mi kto erzberg  wgrał i na jakim moto???? wiesz???? nie wiesz bo jak byś wiedział to takich herezji ze 125 niema szans bys nie pisał!!!!
90% motocykli to 2t bo są lekkie a tam było dużo podjazdów a nie prostych!!!!
				
			90% motocykli to 2t bo są lekkie a tam było dużo podjazdów a nie prostych!!!!
- ktm125
- Świeżak
- Posty: 14
- Dołączył(a): 2/3/2010, 14:35
ja napisałem wyraźnie że nie wiem czy to ten rajd czy inny ale widzialęm jeden kiedys (relacje) i na tamtym 2T slabo wypadaly. wiec nie mówie że na 100% to ten rajd
				KTM 300 EXC 
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
			Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
- 
				 
 henio12323
- Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
http://www.motorrad-reporter.at/jart/pr ... eSmall.pdf
kto dojechał do jakich punktów kontrolnych
http://www.motorrad-reporter.at/jart/pr ... finale.pdf
finał
Jak widać do finału dostały się motory o pojemności powyżej 250. Coś ta stronka nie zawsze chce chodzić :/
				
			kto dojechał do jakich punktów kontrolnych
http://www.motorrad-reporter.at/jart/pr ... finale.pdf
finał
Jak widać do finału dostały się motory o pojemności powyżej 250. Coś ta stronka nie zawsze chce chodzić :/
- Kazmir
- Świeżak
- Posty: 63
- Dołączył(a): 19/7/2010, 19:45
- Lokalizacja: Bolesławiec
			Posty: 22
			 • Strona 1 z 2 • 1, 2
		
	
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 77 gości
