Zobacz wątek - Zxr 750l dławi sie, swiece i gazniku zrobione

Zxr 750l dławi sie, swiece i gazniku zrobione

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Moderatorzy: Walenty, Movi, adam_tomasz, Czester, madcap, Leg1oN, Lovtza, Terror, melvin, Landryss25, kravec, gelo007, Bostorn, Miczab, leff, henio12323, rosa, cycu_rsko

Zxr 750l dławi sie, swiece i gazniku zrobione

Postprzez radziu88 » 17/7/2010, 19:03

Ciąg dalszy mojej walki z zxr 750L, a problem polega na tym ze strasznie mi się dławi po odkreceniu manetk, jak wkreci sie juz na wysokie obroty i trzymam to jezdzi normalnie ale z niskich za kazdym razem jest ten sam kłopot czyli bllleeeeee eee i doppoero potem jazda, na wolnych obrotach i biegu jałowym parcuje równiutko i jak odkręcam manetke obroty wzrastają jak powinny, dodam ze robiona była synchronizacja i czyszczenie gaznikow oraz wymienione swiece. Orientuje się ktoś co jeszcze moze dawać podobne objawy??
radziu88
Świeżak
 
Posty: 155
Dołączył(a): 29/4/2010, 20:50
Lokalizacja: białsytok


Postprzez cycu_rsko » 17/7/2010, 19:29

Sklad mieszanki nie prawidlowy czyli regulacja od nowa, albo lapie gdzies lewe powietrze. Moze mechanik zle zlozyl airbox. Albo po prostu nie dochodzi benzyna.
929
Avatar użytkownika
cycu_rsko
Moderator
 
Posty: 1148
Dołączył(a): 15/3/2008, 18:55
Lokalizacja: Radomsko

Postprzez wasil1993p » 17/7/2010, 19:31

wygląda na to że ją zalewa albo lewe powietrze łapie. jakie masz dysze? a jak masz oryginalne to zobacz wszystkie uszczelki przy gaźnikach czy nie puszczają powietrza. a synchronizacje gaźników robiłeś?
SPRZEDAM r1 rn04 8500zł
Avatar użytkownika
wasil1993p
Bywalec
 
Posty: 765
Dołączył(a): 23/3/2009, 21:02
Lokalizacja: Suwałki

Postprzez radziu88 » 17/7/2010, 19:43

jezeli chodzi o dysze to nie mam pojecia, podejrzewam ze ori.
Tak gazniki były synchronizowane i czyszczone razem z wymiana swiec, bo działo sie dokladnie to samo. odebrałem go chyba 2 dni temu, ale dopiero dzisiaj mogłem troszke dalej pojezdzić i widze ze dalej ten sam klopt
radziu88
Świeżak
 
Posty: 155
Dołączył(a): 29/4/2010, 20:50
Lokalizacja: białsytok

Postprzez Davidowcool » 9/7/2011, 09:16

Mam identyczny problem... ściągałem filtr powietrza i dalej to samo ;/ podejżewam, że to coś z zapłonem... sprawdzałem oporności cewek i są takie same, świece też są nowe i regulacja gaźników zrobiona ;/ motor na jedynce nie ma pełnej mocy natomiast 2,3 i połowa 4 idzie jak burza ale już na 5,6 jest tylko buuuu..... i nic, dławi sie jakby chodził na 2-3 gary! kupiłem impulsator ale nic to nie dało ;/ może moduł sterujący pod siedzeniem ;( macie jakiś pomysł bo widze, że temat nie rozwiązany
Davidowcool
Świeżak
 
Posty: 3
Dołączył(a): 7/7/2011, 11:34
Lokalizacja: Oleśnica

Postprzez arekezn » 9/7/2011, 09:55

moim zdaniem ma za malo paliwa wiec do sprawdzenia plywaki w gazniku , iglica jesli regulowana w przepustnicy podcisnieniowej i pompa paliwa bo moze nie daje wystarczajacego cisnienia zeby nadazyc podac paliwo gdy mocno odkrecisz manetke,
arekezn
Świeżak
 
Posty: 3
Dołączył(a): 18/5/2010, 18:48
Lokalizacja: Wroclaw

Postprzez Voxx » 9/7/2011, 19:53

ustaw jeszcze raz sklad mieszanki ,. a wogole to ile masz obrotow teraz ?
gsxr 1100
10 sezon 32l
2 gleby
Voxx
Świeżak
 
Posty: 237
Dołączył(a): 3/1/2010, 13:43
Lokalizacja: Beskid Zywiecki

Postprzez michael » 10/7/2011, 12:05

a membrany nie są dziurawe?
1952 SHL M-04
2000 Suzuki GSF 600 S Bandit
michael
Bywalec
 
Posty: 515
Dołączył(a): 25/1/2007, 20:56
Lokalizacja: Białystok

Postprzez Davidowcool » 10/7/2011, 13:51

No więc tak moto się wkręca na luzie do końca i chodzi równiutko, zmuli jak dam do końca i przytrzymam a przy stałej jeździe przerywa i się dusi... na 5-6 biegu idzie z trudem do 4,5 tysięcy obrotów ;/

Czyli co mam rozebrać gaźniki całe przedmuchać wszystko kompresorem i takie tam ;) ale góry tam gedzie membrany może nie ruszać bo będę musiał znowu robić synchro i kolejne 200zł w plecy... czy to nie ma wpływu?


W sumie mam jeszcze jedno pytanko Wink Robiłem duużo rzeczy w mechanice ale jeśli chodzi o gaźniki to mam doświadczenie tylko w ustawianiu pływaków w MZ ale widziałem raz jak kolega rozbierał w gs gaźniki i spokojnie bym to ogarnął ;D więc czy jak rozkręcę dół to czy ustawienie pływaków jest na jakiejś regulacji czy tak jak w poczciwej MZ że tylko podginam blaszkę jak chce i na tym to polega ;p i jeszcze jakieś porady w jakiej pozycji najlepiej wszystko ustawić. Pozdrawiam Wink

edycja kolego :x

regulamin do ponownego przeczytania


senekkorzenna
Davidowcool
Świeżak
 
Posty: 3
Dołączył(a): 7/7/2011, 11:34
Lokalizacja: Oleśnica

Postprzez toma1 » 10/7/2011, 18:55

Tak jak wyzej kolega pisze, dla mnie tez motor sie zalewa za duzy masz poziom paliwa na plywakach lub za duzy poziom paliwa ustawiont na iglicach przepustnic(o ile sie reguluje sprawdz)lub zle ustawiona mieszanka paliwowo powietrzna.
toma1
Świeżak
 
Posty: 174
Dołączył(a): 24/8/2010, 18:15

Postprzez Davidowcool » 10/7/2011, 21:30

noo dobra to dzięki chłopaki za wszystko ;D w sobotę będzie czas rozebrać wszystko i sprawdzić co i jak ;)
Davidowcool
Świeżak
 
Posty: 3
Dołączył(a): 7/7/2011, 11:34
Lokalizacja: Oleśnica



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości




na gr