honda cbf 600
Posty: 14
• Strona 1 z 1
honda cbf 600
kupilem cbf na wiosne i po przejechaniu 5tys zniekształcila mi sie tylna opona:/ a opona jest w dobrym stanie... jak wiecie jaka moze byc przyczyna tego i to teraz zrobic to pomóżcie... Z gory dziekuje za pomoc.
- lukas911
- Świeżak
- Posty: 5
- Dołączył(a): 29/6/2010, 09:09
moze jakies fotki albo cos dokladniej opisz bo nie wiadomo o co chodzi
13k.pl/-/sugestia.php
co za idiota wymyslil limit 60 znaków
co za idiota wymyslil limit 60 znaków
- swirus2007
- Stały bywalec
- Posty: 1474
- Dołączył(a): 29/7/2009, 13:35
- Lokalizacja: ~~KN~~
http://img28.imageshack.us/img28/7161/20100715344.jpg
tak to własnie wyglada;/
tak to własnie wyglada;/
- lukas911
- Świeżak
- Posty: 5
- Dołączył(a): 29/6/2010, 09:09
Zdarła ? Przecież to definitywnie wygląda jak wgniecenie. Dopompuj może to pomoże. Tylko jej nie rozsadz 

CBR - CustomBikeRobson
* CBR1200RR * Raptor+ R1 ENGINE(WIP)
* CBR1200RR * Raptor+ R1 ENGINE(WIP)
-
Robson1903 - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 700
- Dołączył(a): 15/5/2009, 11:02
- Lokalizacja: Łódź
Ale po zdjęciu widać jakby w jednym miejscu była wgnieciona. Takie coś zaobserwowałem na oponie jak się rozwaliłem nie było w niej powietrza i w jednym miejscu też była tak "wgnieciona" nie wiem co o tym sądzić. Może spróbuj to napompować ? żeby ciśnienie rozprostowało ją (o ile to wgniecenie)
CBR - CustomBikeRobson
* CBR1200RR * Raptor+ R1 ENGINE(WIP)
* CBR1200RR * Raptor+ R1 ENGINE(WIP)
-
Robson1903 - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 700
- Dołączył(a): 15/5/2009, 11:02
- Lokalizacja: Łódź
A nie ma czasem bąbla z lewej strony ? patrząc się na foto
jak dla mnie to coś nie tak ze zbrojeniem opony czyli opona nadaje sie np tylko do spalenia.
Najlepiej będzie poprostu jak dojedziesz (powoli) do jakiegoś czy nawet dwóch czy trzech wulkanizatorów, przecież oględziny wizualne nic nie kosztują
a będziesz miał pewność.
Czasem tak się dzieje (kwadrat) jak opona długo stoi pod obciążeniem (druty się odkształcają) ale to raczej nie możliwe no bo mówisz że jak kupiłeś było ok.
Pozdrawiam
jak dla mnie to coś nie tak ze zbrojeniem opony czyli opona nadaje sie np tylko do spalenia.
Najlepiej będzie poprostu jak dojedziesz (powoli) do jakiegoś czy nawet dwóch czy trzech wulkanizatorów, przecież oględziny wizualne nic nie kosztują

Czasem tak się dzieje (kwadrat) jak opona długo stoi pod obciążeniem (druty się odkształcają) ale to raczej nie możliwe no bo mówisz że jak kupiłeś było ok.
Pozdrawiam
- SteanV8
- Świeżak
- Posty: 7
- Dołączył(a): 8/7/2010, 09:03
- Lokalizacja: Bytom
Posty: 14
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości