Zobacz wÄ…tek - GS500 vs ZXR 400
NAS Analytics TAG

GS500 vs ZXR 400

Tutaj tylko zadajemy pytania o ocenę oferty motocykla, którą sobie upatrzyłeś. Dotyczy motocykli o pojemności większej niż 125 ccm.
_________

GS500 vs ZXR 400

Postprzez SteanV8 » 14/7/2010, 09:38

Witam

Jak widać po ilościu postów i będzie widać po ich jakości jestem początkujący.
Pytanie z serii pierwsze moto

A więc jestem w trakcie robienia prawka kat A, czytając to i inne fora
zdecydowałęm się na GS500 jednak zawsze moją miłością było ZX6R (narazie odpuszczam bo sie tym zabije).

Dziś czytając scigacz.pl natrafilem na ZXR 400 i od razu poajawiło się pytanie a może by tak zygzaka na początek.

Prosze o jakieś opinię na temat porównania tych dwóch moto na początek, chodzi o podstawowe kwestie, na czym się lepiej uczyć co bardziej wybacza błedy i co będzie lepsze jako nauczyciel.

Choć jestem raptusem w gorącej wodzie kompanym to w przypadku motocykla chce najpierw na czyms nauczyć się dobrze jeździć dla tego prosze o porady.

Ps
Nie wykluczam innych propozycji :)

Pozdrawiam
SteanV8
Świeżak

Postprzez zadzior » 14/7/2010, 10:10