Zrobienie wydechu "carbon"
Posty: 15
• Strona 1 z 1
Zrobienie wydechu "carbon"
Głupio tak bo to już mój 3 temat ale nie lubię jak mnie męczą różne niepewności, a i lubię się radzić ludzi co się znają. Otóż mam wydeszek yoshimure rs-3, zapewne jak była nowa to była pięknie lśniąca, teraz jest bardzo matowa i trudno nadać jej połysku (próbowałem różnymi rzeczami m.in. twarda i miekka gąbką polerską i różnymi pastami od mocno do słabo granulowanych). Przeglądałem oferty różnych sklepów i zauważyłem że były też te wydechy z oprawą carbonową. Interesuje mnie czy da się zrobić teraz na tym wydechu oprawę carbonową. Oglądałem u kumpla Leo Vinca w R6 i fajnie to wygląda i z tego co macałem to jest to prawdziwy carbon fiber, wiem że żadna folia pseudo carbonowa nie wchodzi w gre nawet chyba firmy 3M nie da rady w takiej temp żeby się nie spierniczyć. Macie jakieś pomysły??
- Adam093
- Świeżak
- Posty: 154
- Dołączył(a): 29/6/2010, 19:14
- Lokalizacja: Przygodzice/Wrocław
hydrografia na allegro jest.
P.S. Ja mam arrowa matowego. Zazwyczaj stal nierdzewna sie blyszczy jak psu jaja bo jest chromowana.
P.S. Ja mam arrowa matowego. Zazwyczaj stal nierdzewna sie blyszczy jak psu jaja bo jest chromowana.
-
Seba_ER5 - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 5222
- Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58
To co seba napisał. Hydrografia bd najlepsza 

CBR - CustomBikeRobson
* CBR1200RR * Raptor+ R1 ENGINE(WIP)
* CBR1200RR * Raptor+ R1 ENGINE(WIP)
-
Robson1903 - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 700
- Dołączył(a): 15/5/2009, 11:02
- Lokalizacja: Łódź
Z tego co czytalem to hydrografika polega mniej wiecej na tym samym co malowanie, na koniec jest nakladana warstwa lakieru (taka chyba jak samochodowa), jesli sie nie myle to to tez nie da rady bo lakier zrobi się żółty pod wplywem temperatury. Mysle ze opcja zywica plus prawdziwe włókno carbonowe chyba będzie najlepsza. Drogie takie włókienko wogóle?
Opcja z podpierdoleniem kumplowi odpada bo od r6 nie podejdzie a ja lubei swoja yoshi
Opcja z podpierdoleniem kumplowi odpada bo od r6 nie podejdzie a ja lubei swoja yoshi

Aktualnie er one....
- Adam093
- Świeżak
- Posty: 154
- Dołączył(a): 29/6/2010, 19:14
- Lokalizacja: Przygodzice/Wrocław
No ale żeby lakier przypalić to wystarczy polerką mocniej przycisnąć a to napewno mniejsza temp niż nagrzanego wydechu.
Już się praktycznie zdecydowałem że zrobię to fachowo:D Kupie włókno węglowe na allegro 100x50cm ok 45 zl i do tego zywice epoksydowa i ladnie to obkleje. Pytanie teraz jeszcze jedno czy da rade kupic takie ladne obejmy na poczatek i koniec tlumika jak to np jest przy leo vince?
Już się praktycznie zdecydowałem że zrobię to fachowo:D Kupie włókno węglowe na allegro 100x50cm ok 45 zl i do tego zywice epoksydowa i ladnie to obkleje. Pytanie teraz jeszcze jedno czy da rade kupic takie ladne obejmy na poczatek i koniec tlumika jak to np jest przy leo vince?
Aktualnie er one....
- Adam093
- Świeżak
- Posty: 154
- Dołączył(a): 29/6/2010, 19:14
- Lokalizacja: Przygodzice/Wrocław
O, dorzucam się do tematu. Ktoś obczaił temat tych obejm? Mi też się zrobiła buba na tłumiku (załącznik). Jedno jest pewne, w castoramie brak 

- Załączniki
-
GEDC0122.JPG
- (164.74 KiB) Pobrane 409 razy
Ostatnio edytowano 13/7/2010, 20:43 przez Kohelet, łącznie edytowano 1 raz
V rulez.
-
Kohelet - Świeżak
- Posty: 185
- Dołączył(a): 27/4/2010, 08:32
- Lokalizacja: SP1 / wrocek
Seba_ER5 napisał(a):hydrografia na allegro jest.
P.S. Ja mam arrowa matowego. Zazwyczaj stal nierdzewna sie blyszczy jak psu jaja bo jest chromowana.
Stali nierdzewnej sie nie chromuje. Stale nierdzewne sa polerowane na wysoki polysk.
Jezeli tlumik zostal wykonany wlasnie z takiej stali to przywrocenie go do poprzedniego stanu daje sie osiagnac poprzez ponowne polerowanie. Przy uzyciu pasty do stali nierdzewnych jak np. Autosol oraz filcu polerskiego na wiertarke lub polerke.
Obejmy mozna dorobic z blachy lub plaskownika ze stali nierdzewnej (mozna dostac w hurtowniach wyrobow hutniczych - stalbud).
Honda VFR 800 FI
-
elco - Moderator
- Posty: 3014
- Dołączył(a): 10/3/2007, 01:18
- Lokalizacja: Wałbrzych/Wrocław
Stali nierdzewnej sie nie chromuje. Stale nierdzewne sa polerowane na wysoki polysk.
tak mi sie napisalo ;p, pytanie czy on ma nierdzewke.
-
Seba_ER5 - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 5222
- Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58
autosol mozna dostac w wiekszych sklepach motoryzacyjnych oraz na allegro. W warunkach przemyslowych stal nierdzewna poleruje sie przy pomocy twardych polerskich takich jak ta:
http://allegro.pl/item1082868200_pasta_ ... _200g.html
Wydech tej klasy jest zrobiony albo ze stali nierdzewnej albo tytanu, ktory nie powinien w zaden sposob zmatowiec, stracic barwe.
http://allegro.pl/item1082868200_pasta_ ... _200g.html
Wydech tej klasy jest zrobiony albo ze stali nierdzewnej albo tytanu, ktory nie powinien w zaden sposob zmatowiec, stracic barwe.
Honda VFR 800 FI
-
elco - Moderator
- Posty: 3014
- Dołączył(a): 10/3/2007, 01:18
- Lokalizacja: Wałbrzych/Wrocław
No yoshimura to raczej ze zwykłej blachy nie jest zrobiona ;p Elco wszystko rozumiem, powiedz mi jeszcze bo widzę że ta pasta jest w podobnej konsystencji jak pasta do polerowania aluminium. Czy ją też trzeba najpierw wetrzeć w tarcz polerską a dopiero później taką tarczą jechać metal?
Aktualnie er one....
- Adam093
- Świeżak
- Posty: 154
- Dołączył(a): 29/6/2010, 19:14
- Lokalizacja: Przygodzice/Wrocław
Posty: 15
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości