Zobacz wątek - aprilia rs 125 problem z obrotami

aprilia rs 125 problem z obrotami

i inne małe pojemności
_________

Moderatorzy: Walenty, Movi, adam_tomasz, Czester, madcap, Leg1oN, Lovtza, Terror, melvin, Landryss25, kravec, gelo007, Bostorn, Miczab, Boshi, rosa, MarSen

aprilia rs 125 problem z obrotami

Postprzez nightshadow82 » 12/7/2010, 12:39

Witam
Mojproblem polega na tym ze moja apka nie kreci sie na wysokie obroty a dokladniej jak dam gaz do ful to na luzie dochodzi do 8 tys , na biegu tylko do 6 tys. Lecz gdy dam gaz nie do konca (tak troche wiecej jak polowa) to na luzie kreci na do konca obrotow , na biegu ciezko wyczuc raz mi zaskoczylo na jedynce i szla jak strzala . Ogulnie jest tak ze przy 5 , 6 tys. wyje jakby to juz bylo full.
zawor wydechu odpada (odblokowany na stale)
gaznik czyscilem
filter powietrza nowy
sprzeglo nowe.
pierscienie nowe
Stalo sie tak po tym jak ja rozebralem po zlozeniu wystapil ten problem , wczesniej bylo oki
Najdziwniejsze jest to ze na pol gazu kreci do konca na full juz nie.
moze ktos wie o co moze biegac
:):)
nightshadow82
Świeżak
 
Posty: 14
Dołączył(a): 12/7/2010, 12:02
Lokalizacja: londyn


Postprzez mefju » 12/7/2010, 12:55

Może jak dasz full to dostaje za dużo paliwa i się dławi, a jak dajesz spokojniej gazu to dostaje w sam raz i się kręci OK. Pobaw się ustawieniem iglicy i zobacz co wtedy.

A dotarłeś go wogóle ? ; D
easy rider..
Avatar użytkownika
mefju
Świeżak
 
Posty: 125
Dołączył(a): 11/5/2009, 18:16
Lokalizacja: podkarpackie

Postprzez swirus2007 » 12/7/2010, 13:02

no własnie
bo z tego co piszesz to wynika ze ja złozyles i od razu full w palnik
13k.pl/-/sugestia.php
co za idiota wymyslil limit 60 znaków
swirus2007
Stały bywalec
 
Posty: 1474
Dołączył(a): 29/7/2009, 13:35
Lokalizacja: ~~KN~~

Postprzez nightshadow82 » 12/7/2010, 13:07

nie odrazu full w palnik , jezdze spokojnie i nie walcze na ful obrotach ( bo sie nawet nie da :P), myslicie ze pierscien ie moge miec jakis zwiazek?
:):)
nightshadow82
Świeżak
 
Posty: 14
Dołączył(a): 12/7/2010, 12:02
Lokalizacja: londyn

Postprzez nightshadow82 » 12/7/2010, 13:09

jezeli za duzo paliwa dostaje to nie powinno go dusic i zalewac? on wyje jakby mial koniec obrotow , jakby cos odcinalo paliwo , pezrywa na luzi prz 8 tys ,a biegu do 6 tylko idzie
:):)
nightshadow82
Świeżak
 
Posty: 14
Dołączył(a): 12/7/2010, 12:02
Lokalizacja: londyn

Postprzez nightshadow82 » 12/7/2010, 13:12

a ten modul co steruje zaworem w wudechu to on ma jeszcze wplyw na cos? bo ja tylko linke odpiolem i zablokowalem zawor na otwarciu a modulu nie wypiolem
:):)
nightshadow82
Świeżak
 
Posty: 14
Dołączył(a): 12/7/2010, 12:02
Lokalizacja: londyn

Postprzez D748SPS » 12/7/2010, 13:22

EDYTUJ POSTY
Z Benzyną We Krwi ;)
Avatar użytkownika
D748SPS
Świeżak
 
Posty: 479
Dołączył(a): 11/6/2010, 20:04
Lokalizacja: ok. Jarocina

Postprzez swirus2007 » 12/7/2010, 13:45

moze masz gaznik zapaprany
lub kranik/węzyk jest przytkany
13k.pl/-/sugestia.php
co za idiota wymyslil limit 60 znaków
swirus2007
Stały bywalec
 
Posty: 1474
Dołączył(a): 29/7/2009, 13:35
Lokalizacja: ~~KN~~

Postprzez maciek.046 » 12/7/2010, 15:31

kolo, czy ja dobrze rozumiem? zalozyles same pierscienie do rski?
limit20znaków:evil:
Avatar użytkownika
maciek.046
Bywalec
 
Posty: 834
Dołączył(a): 10/9/2007, 16:28

Postprzez swirus2007 » 12/7/2010, 16:56

a jasli nawet zalozyl to co moze tłok był dobrej jakosci i sie nei starł a pierscienie kijowe i sie wytarly
ale raczej powinno sie wymieniac tłok + pierscienie
13k.pl/-/sugestia.php
co za idiota wymyslil limit 60 znaków
swirus2007
Stały bywalec
 
Posty: 1474
Dołączył(a): 29/7/2009, 13:35
Lokalizacja: ~~KN~~

Postprzez nightshadow82 » 12/7/2010, 17:15

tak same pierscienie zmienilem , tlok nie byl w zlym stanie , a to moze miec zwiazek?? mysle ze jezeli by byl problem z kompresjia nie wchodzil by przy pol gazy na obroty,
:):)
nightshadow82
Świeżak
 
Posty: 14
Dołączył(a): 12/7/2010, 12:02
Lokalizacja: londyn

Postprzez mefju » 12/7/2010, 22:27

Wg mnie to nic złego, że założył same pierścienie, skoro jak mówi tłok był ok to przyoszczędził chociaż hajsu : D
Ja stawiam, że to gaźnikowe sprawy. Ile przejechałeś nim po dotarciu? i Nicasil czy tuleja ?
easy rider..
Avatar użytkownika
mefju
Świeżak
 
Posty: 125
Dołączył(a): 11/5/2009, 18:16
Lokalizacja: podkarpackie

Postprzez nightshadow82 » 12/7/2010, 22:39

ja go zlozylem w zeszlym tygodniu tak ze duzo nie przejechalem , chcialbym zaznaczyc ze przed rozlozeniem smigal normalnie po zlozeniu wystapil ten problem. troszke zielony jestem to moj pierwszy motor o co chodzi z nicasilem lub tuleja?:)
:):)
nightshadow82
Świeżak
 
Posty: 14
Dołączył(a): 12/7/2010, 12:02
Lokalizacja: londyn

Postprzez mefju » 12/7/2010, 22:50

Po założeniu pierścieni zwiększyła się jej kompresja więc mogło się coś zmienić. Spróbuj ten gaźnik jeszcze wyregulować porządnie i załóż inną świecę. Trzeba próbować podstawowe rzeczy na początku : D
A ten nicasil czy tuleja to tak z ciekawości pytałem, ale nie napisze Ci już dzisiaj bo idę nyny : )
easy rider..
Avatar użytkownika
mefju
Świeżak
 
Posty: 125
Dołączył(a): 11/5/2009, 18:16
Lokalizacja: podkarpackie

Postprzez maciek.046 » 13/7/2010, 13:56

W takim motocyklu wymienia sie komplet... czyli nowy tlok, pierscienie i robi sie szlif albo wsadza sie tylko wiekszy tlok z pierscieniami jezeli to jest nicasil...

nicasilu sie nie szlifuje, a tuleje tak...

a tak wogole to skad wiedziales w jakim rozmiarze pierscienie zalozyc?

polecam zmienic to jak najszybciej
limit20znaków:evil:
Avatar użytkownika
maciek.046
Bywalec
 
Posty: 834
Dołączył(a): 10/9/2007, 16:28

Postprzez mefju » 13/7/2010, 15:26

Nicasil jeśli jest w jeszcze nie najgorszym stanie to można honować. Jednak gdy jest już w złym stanie to można założyć nową powłokę ale to wydatek ponad 600zł, więc wtedy większość decyduje się na założenie tulei, której można robić szlify za grosze.

Skoro dalej się tak dzieje to po prostu ściągnij cylinder, i zobacz w jakim stanie jest ten nicasil lub tuleja, zmierz kompresje przy okazji.
easy rider..
Avatar użytkownika
mefju
Świeżak
 
Posty: 125
Dołączył(a): 11/5/2009, 18:16
Lokalizacja: podkarpackie

Postprzez nightshadow82 » 13/7/2010, 15:46

juz jest wszystko oki, prawie , nie dostawal odpowiedniej ilosci paliwa opuscilem iglice i juz niema problemu , jeszcze tylko jak dam odrazu gaz na full( na wolnych obrotach) to go przymula ale to juz kwestia regulacji. teraz trzeba go dotrzec delikatnie :P.
Dzieki za pomoc szczegulnie mefju. Jak beda jakies problemy przynajmniej wiem gdzie zapukac ;)
Dzieki jeszcze raz , Pozdrawiam........
:):)
nightshadow82
Świeżak
 
Posty: 14
Dołączył(a): 12/7/2010, 12:02
Lokalizacja: londyn

Postprzez maciek.046 » 13/7/2010, 15:47

mefju, nie ma mozliwosci honowania nicasilu...
limit20znaków:evil:
Avatar użytkownika
maciek.046
Bywalec
 
Posty: 834
Dołączył(a): 10/9/2007, 16:28

Postprzez mefju » 13/7/2010, 16:00

Ależ jest taka możliwość, jeśli nicasil posiada drobne ryski można go honować, bo po co tulejować jak to kosztuje ~350zł.. Ale ok, kolo mówi, że wszystko już OK wiec spoko... yoł
easy rider..
Avatar użytkownika
mefju
Świeżak
 
Posty: 125
Dołączył(a): 11/5/2009, 18:16
Lokalizacja: podkarpackie

Postprzez JBoguta01 » 20/8/2016, 09:32

Ja tez tak miałem w swojej Aprili . Odpiołem czujnik(ten od zaworu wydechowego co go otwiera), jak pociągałem tą linke od zaworu przy obrotach do 7 tyś. to apke muliło i nie chciała jechać ale jak od od 7 tyś. w góre do to szła jak burza. Pozdrawiam.
JBoguta01
Świeżak
 
Posty: 9
Dołączył(a): 11/3/2015, 15:16



Powrót do Motorowery do 50 ccm



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości




na gr