Zobacz wątek - papiery do simka.

papiery do simka.

Tutaj tylko zadajemy pytania o ocenę oferty motocykla, którą sobie upatrzyłeś. Dotyczy motocykli o pojemności większej niż 125 ccm.
_________

Moderatorzy: Walenty, Movi, adam_tomasz, Czester, madcap, Leg1oN, rosiboj, lagiboy, melvin, Landryss25, kravec, gelo007, suhy-19, Bostorn, Boshi, Black-Ghost, leff

papiery do simka.

Postprzez mgpentium » 9/7/2010, 21:08

Witam, jestem właśnie zainteresowany kupnem simsona. Jednak występuje taki problem jak papiery do niego. Człowiek który chce mi to sprzedać mówi że posiada do niego tylko dowód rejestracyjny i tablice i pisze tak : "niestety do motoru posiadam tylko dowud rejestracyjny i tablice motor nie jest zarejestrowany". Co jeszcze potrzebuję do niego aby swobodnie poruszać się po mieście ?
Ile kosztuje załatwienie tego wszystkiego tak mniej więcej ?

Z Góry dzięki.
mgpentium
Świeżak
 
Posty: 6
Dołączył(a): 9/7/2010, 21:03


Postprzez D748SPS » 10/7/2010, 15:25

jesli posiada dowod i nie jest zarejestrowany to sa trzy mozliwosci:
- dowod nie jest polski tylko powiedzmy niemiecki i trzeba przerejestrowac
- zostal kiedys WYREJESTROWANY i wymaga ponownej rejestracji
- kupil go i nie rejestrowal na siebie tylko jest na poprzedniego wlasciciela

wiec zadzwon jeszcze raz i spytaj o przeszlosc prawna tego sprzeta ;) pozdrawiam ;)
Z Benzyną We Krwi ;)
Avatar użytkownika
D748SPS
Świeżak
 
Posty: 479
Dołączył(a): 11/6/2010, 20:04
Lokalizacja: ok. Jarocina

Postprzez mgpentium » 10/7/2010, 20:23

No dobra, ale weźmy na to że został wyrejestrowany, ile kosztuje rejestracja ponowna takiego simka ?
Są problemy ze zdobyciem papierów do tak starego motoru ?
mgpentium
Świeżak
 
Posty: 6
Dołączył(a): 9/7/2010, 21:03

Postprzez D748SPS » 11/7/2010, 13:26

jesli byl wyrejestrowany to kolo 400-600zl chyba

a pomysl nie lepiej kupic zarejestrowany i tylko przerejestrowac? jesli byl WYrejestrowany to prawdopodobnie ostatnie lata przeleżał w szopie i teraz sie gosciowi przypomnial, i wyciagnal oplukal karcherem i tyle... tzw. Zombie
Z Benzyną We Krwi ;)
Avatar użytkownika
D748SPS
Świeżak
 
Posty: 479
Dołączył(a): 11/6/2010, 20:04
Lokalizacja: ok. Jarocina

Postprzez mgpentium » 11/7/2010, 21:40

400-600 zl ?!
o kurcze, no to chyba macie racje ze o wiele lepiej to kupic juz z papierami.
No to dzięki za pomoc.
mgpentium
Świeżak
 
Posty: 6
Dołączył(a): 9/7/2010, 21:03

Postprzez D748SPS » 12/7/2010, 10:53

znaczy mnie tam się wydaje, spytaj w urzędzie ;)
Z Benzyną We Krwi ;)
Avatar użytkownika
D748SPS
Świeżak
 
Posty: 479
Dołączył(a): 11/6/2010, 20:04
Lokalizacja: ok. Jarocina

Postprzez mgpentium » 12/7/2010, 17:04

Ok, w takim razie jutro jade do urzedu.
mgpentium
Świeżak
 
Posty: 6
Dołączył(a): 9/7/2010, 21:03



Powrót do Oceny ofert sprzedaży.



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości




na gr