Zobacz wątek - ZX6R vs CBR F4 vs GSXR vs R6

ZX6R vs CBR F4 vs GSXR vs R6

Wszelkie dyskusje o motocyklach onroad.
Milośnikow enduro, crossu, skuterów motorowerów oraz motocykli o pojemności do 125 ccm zapraszamy do działów niżej.
_________

Moderatorzy: Walenty, Movi, adam_tomasz, Czester, madcap, Leg1oN, rosiboj, Lovtza, Terror, lagiboy, melvin, Landryss25, kravec, gelo007, andy7, suhy-19, Bostorn, Miczab, Boshi

ZX6R vs CBR F4 vs GSXR vs R6

Postprzez konrad1422 » 7/7/2010, 19:45

Witam Was po kilkuletniej przerwie :) Przymierzam się do kupna 600 od 2000r. do max 10000zł. Który z wymienionych przeze mnie "motorków" będzie najodpowiedniejszy? Pozdrawiam

PS Czytałem opinie z różnych tematów i nadal nie wiem co wybrać bo jak wiadomo każdy swój towar chwali
handel motocyklami
Avatar użytkownika
konrad1422
Świeżak
 
Posty: 312
Dołączył(a): 29/4/2006, 19:00
Lokalizacja: Kalisz


Postprzez 7beat » 7/7/2010, 20:16

ja bym obstawiał GSXR albo CBR F4i Sport bo r6 są kozackie od 2003r. a te wcześniejsze średnie i awaryjne tak samo zx6r trochę słaba i ramy... chociaż ja nie narzekam na ramę z 9
tdr125 er-5 ZX9r ktm lc4 600, 620 adventure, F2 stunt, crf 450 i transalp, zx6r 08 stunt
Avatar użytkownika
7beat
Stały bywalec
 
Posty: 1048
Dołączył(a): 21/3/2009, 15:43
Lokalizacja: Maków Mazowiecki

Postprzez Gregorgsxr » 7/7/2010, 20:20

Ta jasne... Za 10 tys kupi f4i albo r6 2003...Chyba, że bez papierów
Gregorgsxr
Świeżak
 
Posty: 203
Dołączył(a): 30/5/2010, 19:28
Lokalizacja: WWA

Postprzez konrad1422 » 7/7/2010, 20:27

7beat napisał(a):ja bym obstawiał GSXR albo CBR F4i Sport bo r6 są kozackie od 2003r. a te wcześniejsze średnie i awaryjne tak samo zx6r trochę słaba i ramy... chociaż ja nie narzekam na ramę z 9


Teraz to ja nic już nie wiem. Z tego co słyszałem to problem z pękającą ramą występował w modelach przedliftingowych a jak zx6r to z podwójną lampą mam na myśli ...

My nie mówimy o 2003 bo to raczej nieosiągalne tylko od 00 wzwyż :))
handel motocyklami
Avatar użytkownika
konrad1422
Świeżak
 
Posty: 312
Dołączył(a): 29/4/2006, 19:00
Lokalizacja: Kalisz

Postprzez Gregorgsxr » 7/7/2010, 20:43

*** mać!!! Znowu temat pękającej ramy w zx6r. Bzdura.
Większe jest prawdopodobieństwo trafienia pękniętej ramy w tls albo 750k4-5 niż szóstce. Ale o tym nikt nie pisze...
ZX6r słaby?
Na pewno mocniejszy niż kultowa Honda.
Akurat w przedziale 10 tys celował bym w zx6r.
Gregorgsxr
Świeżak
 
Posty: 203
Dołączył(a): 30/5/2010, 19:28
Lokalizacja: WWA

Postprzez Invi » 7/7/2010, 20:52

Dżiksa bierz! Bo najlepszy jest! I najładniejszy jest! Tylko mogą być problemy ze znalezieniem K1 bez wypadkowej przeszłości za 10k. Dużżżee problemy. Inna sprawa że wolał bym solidnie odbudowanego gixa od "niekatowanej" F4i.

ZX6R - brzydki. I to kawasaki :P
R6 - mała jest jak pies. I rozlatuje się cała.
F4i - gejowóz.
Avatar użytkownika
Invi
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 6273
Dołączył(a): 15/7/2008, 14:12

Postprzez konrad1422 » 7/7/2010, 20:56

czyli mówicie że albo gsxr 600 albo zx6r (kocie oczy) ?
handel motocyklami
Avatar użytkownika
konrad1422
Świeżak
 
Posty: 312
Dołączył(a): 29/4/2006, 19:00
Lokalizacja: Kalisz

Postprzez Gregorgsxr » 7/7/2010, 20:58

Dobrego k1 600 nie znajdziesz za dychę.
Gregorgsxr
Świeżak
 
Posty: 203
Dołączył(a): 30/5/2010, 19:28
Lokalizacja: WWA

Postprzez Invi » 7/7/2010, 21:08

Zależy co rozumiesz jako dobrego ;)
Bezwypadkowego? Z takim to i za 15k mogą być problemy :P
Avatar użytkownika
Invi
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 6273
Dołączył(a): 15/7/2008, 14:12

Postprzez Gregorgsxr » 7/7/2010, 21:11

No dobra , bierz gsxr-a :D
Gregorgsxr
Świeżak
 
Posty: 203
Dołączył(a): 30/5/2010, 19:28
Lokalizacja: WWA

Postprzez konrad1422 » 7/7/2010, 21:21

a dlaczego polecacie gsxr-a (przez to że go posiadacie)?? W czym jest lepszy od zx6r? Jakie ma wady, zalety?
handel motocyklami
Avatar użytkownika
konrad1422
Świeżak
 
Posty: 312
Dołączył(a): 29/4/2006, 19:00
Lokalizacja: Kalisz

Postprzez 7beat » 7/7/2010, 21:25

napisałem żę r6 i zx6r raczej odpada bo wiadomo że r6 z 03r. chodzą ponad 10k a zx6r to rama pękała do 2000r, podajże lecz czy kpisz dobrą za 10k?
tdr125 er-5 ZX9r ktm lc4 600, 620 adventure, F2 stunt, crf 450 i transalp, zx6r 08 stunt
Avatar użytkownika
7beat
Stały bywalec
 
Posty: 1048
Dołączył(a): 21/3/2009, 15:43
Lokalizacja: Maków Mazowiecki

Postprzez Gregorgsxr » 7/7/2010, 21:26

Tak na poważnie to k1 600 jest już na wtrysku, dużo gratów na rynku, dobra i wytrzymała skrzynia, tylko pamiętać należy o kontroli rozrządu (to ich bolączka) no i ma nowszy wygląd.
Gregorgsxr
Świeżak
 
Posty: 203
Dołączył(a): 30/5/2010, 19:28
Lokalizacja: WWA

Postprzez konrad1422 » 7/7/2010, 21:31

7beat napisał(a):napisałem żę r6 i zx6r raczej odpada bo wiadomo że r6 z 03r. chodzą ponad 10k a zx6r to rama pękała do 2000r, podajże lecz czy kpisz dobrą za 10k?


Jeśli zx6r to tylko i wyłącznie ta po 2000 (podwójne lampy). Czyli z tego wynika, że już problem ramy nie obejmował ninjy od 00.
Co do gsxr to jedynie też po 2000 roku z nową przednią lampą gdyż te starsze w ogóle mi się nie podobają.

Szczerze mówiąc najbardziej przekonuje mnie kawa po względem wyglądu a mechanicznie gsxr. Co wybrać ? Mam dylemat i to nie byle jaki :P
handel motocyklami
Avatar użytkownika
konrad1422
Świeżak
 
Posty: 312
Dołączył(a): 29/4/2006, 19:00
Lokalizacja: Kalisz

Postprzez lonewolf » 7/7/2010, 22:19

Invinciblee napisał(a):ZX6R - brzydki. I to kawasaki :P

No i co z tego, że Kawasaki?

Invinciblee napisał(a):R6 - mała jest jak pies. I rozlatuje się cała.

...

Invinciblee napisał(a):F4i - gejowóz.

:roll: ja bym właśnie cebrę wybrał. Wygląda fajnie, wtrysk ma, wygodna jest, łagodny silnik ma (mi to zupełnie nie przeszkadza), bezawaryjna przy należytym traktowaniu...
Avatar użytkownika
lonewolf
Bywalec
 
Posty: 588
Dołączył(a): 29/5/2008, 19:48

Postprzez ZICOq » 7/7/2010, 22:22

Mam ninję z 2001 roku od 4 lat, zrobiłem już miliard kilometrów i nie mogę jej zajechać na śmierć. Fakt, że trafiłem na dobry egzemplarz, nie katuję, dbam, ma już ponad 60 tys. przebiegu i sprawuje się pięknie. Polecam szczerze ;) Jak kupisz w dobrym stanie to będziesz zadowolony. A później... jak się dba, tak się ma.
ZICOq
Świeżak
 
Posty: 24
Dołączył(a): 28/6/2010, 10:58

Postprzez Invi » 7/7/2010, 22:59

lonewolf napisał(a):
Invinciblee napisał(a):R6 - mała jest jak pies. I rozlatuje się cała.



No nie mów że widziałeś R6 z początkowych lat produkcji w której wszystko by wciąż siedziało tam gdzie powinno.
Avatar użytkownika
Invi
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 6273
Dołączył(a): 15/7/2008, 14:12

Postprzez krzysztofgs500 » 7/7/2010, 23:07

Mam gsxr k2. Super sprzęt mam nakręcone 40tys przebiegu a silnik chodzi jak igła, zero krzywych dźwięków. Niskie spalanie w trasie przy średniej 110km/h wciaga 4,5 max 5 litra. Bezawaryjny sprzęt, bez wad fabrycznych polecam.
krzysztofgs500
Świeżak
 
Posty: 29
Dołączył(a): 16/1/2010, 21:59

Postprzez gsx_750_f » 8/7/2010, 16:16

Invinciblee napisał(a):
lonewolf napisał(a):
Invinciblee napisał(a):R6 - mała jest jak pies. I rozlatuje się cała.



No nie mów że widziałeś R6 z początkowych lat produkcji w której wszystko by wciąż siedziało tam gdzie powinno.


Ja mam takową r6 z 99 i wszystko siedzi tam gdzie powinno, ba ... napewno jest lepiej utrzymana jak twój gixx.
prosze nie pierdziel farmazonów bo że ty widziałeś same trupy i wogóle to nie znaczy ze gdzieś w polsce nie ma ładnych r6.

Do załorzyciela tematu:
Kupuj taką która bedzie w dobrym stanie , i na której bedziesz sie czuł najlepiej. Każdy moto sie psuje jak go sie nie serwisuje porządnie i w czasie , to tylko maszyny.
WSK125
JAWA350TS
SUZA750
RYYY6
M10
JAWA 175,63r
gsx_750_f
Świeżak
 
Posty: 317
Dołączył(a): 3/8/2008, 13:49
Lokalizacja: piła

Postprzez Seba_ER5 » 8/7/2010, 16:33

To Ty mojej zx6 jescze nie widziales :P.

P.S. nie oceniajmy cudzych moto jak nie widzielismy ich na zywo pzdr.
Avatar użytkownika
Seba_ER5
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 5219
Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58

Następna strona


Powrót do Motocykle



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości




na gr
cron