naprawa cbr f4 po stluczce
Posty: 4
• Strona 1 z 1
naprawa cbr f4 po stluczce
witam
ostatnio mialem nie mila przygode z moja f4... do naprawy zbita lampa ,
pytanie nr 1 . Czy dostane sam klosz ?
czasza jest popekana i odpad od niej element ten kolo kierunku wielkosci 15 cm x 15 cm (zakrywajacy wlot powietrza) ...
pytanie nr 2. spawac to czy kleic ... jakie koszty ?
pytanie nr 3. jak dostane uzywke czasze w dobrym stanie w innym kolorze czy jakis warsztat zdola ja pomalowac tak jak orginal i polozyc naklejki ?
prosze o pomoc bo juz nie wiem czy skladac ten szrot czy kupic uzywane cale czasci i dac do warsztatu w celu malowania do orginalu ....
pozdrawiam
ostatnio mialem nie mila przygode z moja f4... do naprawy zbita lampa ,
pytanie nr 1 . Czy dostane sam klosz ?
czasza jest popekana i odpad od niej element ten kolo kierunku wielkosci 15 cm x 15 cm (zakrywajacy wlot powietrza) ...
pytanie nr 2. spawac to czy kleic ... jakie koszty ?
pytanie nr 3. jak dostane uzywke czasze w dobrym stanie w innym kolorze czy jakis warsztat zdola ja pomalowac tak jak orginal i polozyc naklejki ?
prosze o pomoc bo juz nie wiem czy skladac ten szrot czy kupic uzywane cale czasci i dac do warsztatu w celu malowania do orginalu ....
pozdrawiam
-
rzydu22 - Świeżak
- Posty: 91
- Dołączył(a): 14/10/2009, 17:11
1. z samym kloszem będzie ciężko, może gdzieś da rade zamówić...
2. jak nie ma żądnej dobrzej czaszy po taniości to pospawaj tą chociaż zależ też czy tam gdzie masz dziurę jest płaska powierzchnia czy jakieś krzywizny są wtedy sprawa się komplikuje
3.raczej tak tylko musi być naprawdę dobry lakiernik i pobierze próbke z jakiegoś elementu i powinno być jak w oryginale, sam ostatnio malowałem czaszę i boki i lakier dobierałem z błotnika i wyszło luks
2. jak nie ma żądnej dobrzej czaszy po taniości to pospawaj tą chociaż zależ też czy tam gdzie masz dziurę jest płaska powierzchnia czy jakieś krzywizny są wtedy sprawa się komplikuje
3.raczej tak tylko musi być naprawdę dobry lakiernik i pobierze próbke z jakiegoś elementu i powinno być jak w oryginale, sam ostatnio malowałem czaszę i boki i lakier dobierałem z błotnika i wyszło luks
tdr125 er-5 ZX9r ktm lc4 600, 620 adventure, F2 stunt, crf 450 i transalp, zx6r 08 stunt
-
7beat - Stały bywalec
- Posty: 1048
- Dołączył(a): 21/3/2009, 15:43
- Lokalizacja: Maków Mazowiecki
pomalowac na kolor cala owiewke to nie problem.... ale naklejki sprzedawane sa cale a nie np. koncowka na czache... jedno mnie jeszcze zastanawia orginalne naklejki nie maja tylko samego bialego napisu... posiadaja tez pod kolor owiewki wypelnienia miedzy literami a dokupic takiej naklejki juz chyba sie nie da...
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/2cb46c465e83987a.html (otwórz link)
na zdjeciu widac ze boczne plastiki przechodza z jednego koloru w drugi a to jest efekt uzyskany naklejka ...
zaznaczylem rowniez urwany kawalek czaszy
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/2cb46c465e83987a.html (otwórz link)
na zdjeciu widac ze boczne plastiki przechodza z jednego koloru w drugi a to jest efekt uzyskany naklejka ...
zaznaczylem rowniez urwany kawalek czaszy
-
rzydu22 - Świeżak
- Posty: 91
- Dołączył(a): 14/10/2009, 17:11
trochę pogmatwane z tymi naklejkami ale jak boki masz całe i tylko czasza do malowania to da się zrobić... a z tym ułamanym kawałkiem trochę gorzej, jak byś miał ten brakujący kawałek to nie problem pokleić bo jak nie masz to musisz poszukać dobrego zakładu klejącego plastiki żeby ci to zrobił, ewentualnie sam powalcz z włóknem szklanym i szpachlą heh trochę chęci i wsio do zrobienia 

tdr125 er-5 ZX9r ktm lc4 600, 620 adventure, F2 stunt, crf 450 i transalp, zx6r 08 stunt
-
7beat - Stały bywalec
- Posty: 1048
- Dołączył(a): 21/3/2009, 15:43
- Lokalizacja: Maków Mazowiecki
Posty: 4
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości