Zobacz wątek - Yamaha vs Honda

Yamaha vs Honda

Tutaj tylko zadajemy pytania o ocenę oferty motocykla, którą sobie upatrzyłeś. Dotyczy motocykli o pojemności większej niż 125 ccm.
_________

Moderatorzy: Walenty, Movi, adam_tomasz, Czester, madcap, Leg1oN, rosiboj, lagiboy, melvin, Landryss25, kravec, gelo007, suhy-19, Bostorn, Boshi, Black-Ghost, leff

Yamaha vs Honda

Postprzez SzeWc » 6/7/2010, 11:03

Witam mam mały problem otóż chce kupić motor 125cm. Zastanawiam się nad kupnem hondy cbr 125 lub Yamahy yzf 125. Co będzie lepsze? Mieszkam na obrzeżach miasta i najczęściej jezdze na długie wycieczki.
Avatar użytkownika
SzeWc
Świeżak
 
Posty: 9
Dołączył(a): 6/4/2010, 16:36


Postprzez C-bool » 6/7/2010, 11:51

Jak masz kase na YZF to ją bierz. Osiągi takie jak cebra, ale wizualnie to niebo a ziemia (na korzyść Yamahy oczywiście).

I proponuję kupić cały motocykl, a nie tylko motor :) Lepiej się jeździ
GS500F --> SV650S --> Bandit 600N --> XV535 Virago
Avatar użytkownika
C-bool
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2915
Dołączył(a): 23/8/2007, 21:26
Lokalizacja: Poznań

Postprzez D748SPS » 6/7/2010, 13:04

Honda rzeczywiscie wyglada dziecinnie ;) ale jedno ma na plus: jeśli chcesz się bawić w stunty to fajnie się niesie ;)

ale i tak brałbym YZF :D a "motor" przecież też można powiedziec, kwestia słownictwa :P nie czepiaj sie ;)
Z Benzyną We Krwi ;)
Avatar użytkownika
D748SPS
Świeżak
 
Posty: 479
Dołączył(a): 11/6/2010, 20:04
Lokalizacja: ok. Jarocina

Postprzez holender1912 » 6/7/2010, 16:55

Tez bym bral Yamahe. Wygladem nie odbiega od r6-tki a osiagi jak juz wspomnial kolega te same co cbr-ka.
Yamaha TDR125 --> Suzuki GS500F --> Suzuki SV650S
holender1912
Świeżak
 
Posty: 111
Dołączył(a): 27/9/2009, 20:47
Lokalizacja: Poznan

Postprzez SzeWc » 8/7/2010, 09:14

dzięki zdecydowałem się na yamahe już wcześniej ale wasza pomoc mnie utwierdziła w tej decyzji
Avatar użytkownika
SzeWc
Świeżak
 
Posty: 9
Dołączył(a): 6/4/2010, 16:36



Powrót do Oceny ofert sprzedaży.



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość




na gr