Tuning, podrasowanie mojej aprili sr '94
Posty: 10
• Strona 1 z 1
Tuning, podrasowanie mojej aprili sr '94
Witam serdecznie wszystkich.
Jestem tu zupełnie new ale liczę na pomoc.
Otóż od ok 2 tyg posiadam Aprilie SR rocznika 1994.
Nie jestem jednak zadowolony z osiągów tego skutera, mała prędkość max, na starcie muli, nie zawinie laczka nawet na żużlu, chyba że dam ostro przedni hamulec i but na bardzo suchym, luźnym żużlu, inni kumple swoimi skuterkami biorą mnie na starcie jak maratończyk dzieciaka na swoim pierwszym rowerku.
http://www.scigacz.pl/Aprilia,SR,%281992-1999%29,Scooter,Racing,11594.html (otwórz link)
Kiedy zobaczyłem artykuł powyżej byłem aż przerażony i podekscytowany tym ile z takiej apki można wycisnąć. Niestety mój budżet jest bardzo mały ponieważ moi rodzice nie chcą angażować się w mój tuning w obawie iż "coś zepsuje i wcale nie będzie jeździł"... Mam nadzieję że pomożecie mi i wyjaśnicie co i jak. Wiem że troche to roboty i nie na jeden dzień ale za pomoc będę strasznie wdzięczny! Otóż najpierw i przede wszystkim chciał bym się dowiedzieć gdzie w mojej maszynie są fabrycznie blokady, potem jak się do nich dobrać by zobaczyć czy są (ponieważ skuter jest sprowadzony z Niemiec), następnie o ile będą i zależy jakie to jak zdjąć te blokady do których nie potrzeba kupywać nowych części a na sam koniec zdjęcie tych blokad do których konieczne jest dokupienie nowych części i żebym się zorientował jak najlepiej stuningować/podkręcić za możliwie najniższą cenę.
Pozdrawiam i liczę na odpowiedź. Pozdrawiam.
Jestem tu zupełnie new ale liczę na pomoc.
Otóż od ok 2 tyg posiadam Aprilie SR rocznika 1994.
Nie jestem jednak zadowolony z osiągów tego skutera, mała prędkość max, na starcie muli, nie zawinie laczka nawet na żużlu, chyba że dam ostro przedni hamulec i but na bardzo suchym, luźnym żużlu, inni kumple swoimi skuterkami biorą mnie na starcie jak maratończyk dzieciaka na swoim pierwszym rowerku.
http://www.scigacz.pl/Aprilia,SR,%281992-1999%29,Scooter,Racing,11594.html (otwórz link)
Kiedy zobaczyłem artykuł powyżej byłem aż przerażony i podekscytowany tym ile z takiej apki można wycisnąć. Niestety mój budżet jest bardzo mały ponieważ moi rodzice nie chcą angażować się w mój tuning w obawie iż "coś zepsuje i wcale nie będzie jeździł"... Mam nadzieję że pomożecie mi i wyjaśnicie co i jak. Wiem że troche to roboty i nie na jeden dzień ale za pomoc będę strasznie wdzięczny! Otóż najpierw i przede wszystkim chciał bym się dowiedzieć gdzie w mojej maszynie są fabrycznie blokady, potem jak się do nich dobrać by zobaczyć czy są (ponieważ skuter jest sprowadzony z Niemiec), następnie o ile będą i zależy jakie to jak zdjąć te blokady do których nie potrzeba kupywać nowych części a na sam koniec zdjęcie tych blokad do których konieczne jest dokupienie nowych części i żebym się zorientował jak najlepiej stuningować/podkręcić za możliwie najniższą cenę.
Pozdrawiam i liczę na odpowiedź. Pozdrawiam.
Aprilia sr 94 

- lukasx9955
- Świeżak
- Posty: 7
- Dołączył(a): 3/7/2010, 20:57
- Lokalizacja: Rogowo
- lukasx9955
- Świeżak
- Posty: 7
- Dołączył(a): 3/7/2010, 20:57
- Lokalizacja: Rogowo
tematu sie nie odświeża po 9 godzinach pajacu
a co do blokad i tuningu:
http://www.scigacz.pl/Tuning,skutera,4103.html
http://www.scigacz.pl/Blokady,w,skutera ... ,4581.html
i tym sie sugeruj. zrob sobie liste mozliwych blokad i sprawdzaj po kolei...

a co do blokad i tuningu:
http://www.scigacz.pl/Tuning,skutera,4103.html
http://www.scigacz.pl/Blokady,w,skutera ... ,4581.html
i tym sie sugeruj. zrob sobie liste mozliwych blokad i sprawdzaj po kolei...

Z BenzynÄ… We Krwi 

-
D748SPS - Świeżak
- Posty: 479
- Dołączył(a): 11/6/2010, 20:04
- Lokalizacja: ok. Jarocina
Hmmmm, co by tu duzo mówić. Znając życie, to koledzy jeżdżą jakimis Baotanami albo Kingłajami. Aprilia fabrycznie wciąga je nosem, więc sugeruję że kupiłeś swoja bo to była "okazja" a jest zajechana, skoro nie zadowalają Cię osiągi. Wkładając nowe sportowe części, reszta będzie padała (np cylek->wał). By dość w tuningu do poziomu z artykułu, musisz mieć co najmniej kilka tysięcy (minimum 1000+), więc sugeruję Ci odpuść sobie i wyremontuj maszyne, co by chodziaż jeździła jak powinna. Przykro mi że nie "zawija laczka" nawet przy "bucie na suchym"...
"Niestety mój budżet jest bardzo mały ponieważ moi rodzice nie chcą angażować się w mój tuning w obawie iż "coś zepsuje i wcale nie będzie jeździł"..."
Nieźle to ujęłeś xD Już wiem gdzie szukać codziennej dawki humoru. Ale mimo to zyczę powodzenia.

"Niestety mój budżet jest bardzo mały ponieważ moi rodzice nie chcą angażować się w mój tuning w obawie iż "coś zepsuje i wcale nie będzie jeździł"..."
Nieźle to ujęłeś xD Już wiem gdzie szukać codziennej dawki humoru. Ale mimo to zyczę powodzenia.
komar 2 biegi
->derbi vamos 50 fl ->derbi senda Bi3 80 ->kawasaki klx 650c ->Honda CB450s
->Kawasaki ZZR600e
"ZIEMIE RWIE"

->Kawasaki ZZR600e
"ZIEMIE RWIE"
- balchan1
- Bywalec
- Posty: 507
- Dołączył(a): 4/3/2008, 15:10
- Lokalizacja: Lubuskie
Nie nie mają chinoli, kumpel ma piaggio z częściami od malossi. Jest zajechany, czyli konkretnie co by było do wymiany?
Aprilia sr 94 

- lukasx9955
- Świeżak
- Posty: 7
- Dołączył(a): 3/7/2010, 20:57
- Lokalizacja: Rogowo
Powiedz co takiego ma Twój kolega w nim pozmieniane?? Jeździłem Aprilią Amico, odblokowana jeździła fenomenalnie. Jeżeli skuter nie ma mocy to powodów może byc multum: cylinder i tłok, pasek do wymiany, sprzęgło, wariator itp. Dużo by opowiadać, jednak nie dziw się jeśli bierze Cię kumpel skuterem z tuningiem. Wejdź sobie na sklep.mieloch.pl i zobacz ile kosztują cześci.
Pozdro
Pozdro
komar 2 biegi
->derbi vamos 50 fl ->derbi senda Bi3 80 ->kawasaki klx 650c ->Honda CB450s
->Kawasaki ZZR600e
"ZIEMIE RWIE"

->Kawasaki ZZR600e
"ZIEMIE RWIE"
- balchan1
- Bywalec
- Posty: 507
- Dołączył(a): 4/3/2008, 15:10
- Lokalizacja: Lubuskie
Kurde no nie powiem ci bo sam konkretnie nie wiem co. Wiem że te SR-ki jeżdżą fenomenalnie bo czytałem wieleee opinii o nich ale moja nie ma sie co przy nich wogólę równać. Czytałem że po dłuższej trasie jak ma zamuła to znaczy że coś ze sprzęgłem, zgadza się? Wiem po ile stoją części, narazie mnie nie stać na takie rzeczy.
Aprilia sr 94 

- lukasx9955
- Świeżak
- Posty: 7
- Dołączył(a): 3/7/2010, 20:57
- Lokalizacja: Rogowo
- lukasx9955
- Świeżak
- Posty: 7
- Dołączył(a): 3/7/2010, 20:57
- Lokalizacja: Rogowo
Jak po dłuzszej trasie ma muła to nie sprzęgło, ale wywalony tłok cylinder. Jeżeli Twoja tak ma to czeka Cię remoncik.
komar 2 biegi
->derbi vamos 50 fl ->derbi senda Bi3 80 ->kawasaki klx 650c ->Honda CB450s
->Kawasaki ZZR600e
"ZIEMIE RWIE"

->Kawasaki ZZR600e
"ZIEMIE RWIE"
- balchan1
- Bywalec
- Posty: 507
- Dołączył(a): 4/3/2008, 15:10
- Lokalizacja: Lubuskie
- lukasx9955
- Świeżak
- Posty: 7
- Dołączył(a): 3/7/2010, 20:57
- Lokalizacja: Rogowo
Posty: 10
• Strona 1 z 1
Powrót do Motorowery do 50 ccm
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 21 gości