z Polski do Anglii na moto
Posty: 7
• Strona 1 z 1
z Polski do Anglii na moto
Witajcie. Planujue podróż z Lublina do Huntingdon w połowie lipca. Moje moto to Suzi GS500. Szukam nie za szybkich kompanów i informacji nt. trasy. Może ktos z Was już przebył tę trase - czytałem że wielu stale nią jeździ. Czy możecie sie podzielić swoim doświadczeniem? Tzn., gdzie robić przystanki, czy zabrać namiot - gdzie ew. sie rozkładać. Myśle, że z grubsza trasa przez polske będzie wyglądać tak: Lublin na Łódź, potem A2 i wpadam do niemiec koło Franfutru. Potem chce się dostać promem z Dunkierka (Dunkerque, Francja) do Dover (Anglia). Gdy tu dotre reszta to pestka
Jaka trasa plecacie lecieć z Franfurtu (Niemcy) do Dunkierka (Francja) ?
Prosze Was o podzielenie się Waszym doświadczeniem. Co warto ze sobą zabrać oprócz rzeczy oczywistych takich jak kasa, dokumenty i kask.
Dzieki za odpowiedzi.

Prosze Was o podzielenie się Waszym doświadczeniem. Co warto ze sobą zabrać oprócz rzeczy oczywistych takich jak kasa, dokumenty i kask.
Dzieki za odpowiedzi.
-
kasumoto - Świeżak
- Posty: 2
- Dołączył(a): 2/5/2010, 16:33
- Lokalizacja: LBN
hmm GS500 z Polski do Angli
skad ja to znam hehe. Kuzyn przejechal ta trase dwa razy (czyli tam i spowrotem) po czym znajomy mechanik motocyklista popukal sie w glowe i powiedzial ze jest pie...niety. Fakt jest faktem ze delikatny dla jednosladow to on nie jest bo przyjechal do Angli, pojezdzil pare razy do roboty poczym silnik padl. Moto sprzedane, w Polsce zrobione okazalo sie ze padly cylindry, oba korbowody, tloki z pierscieniami i wynikiem wbitych tlokow w glowiece rowniez i glowica z zaworami. Fakt jest faktem ze z Polski do Calais dojechal w 24h co dla 500 jest nie wyobrazalnym wysilkiem. Sam mam teraz 600 do remontu i kiedys sie nim mam w zamiarze do Polski wybrac lecz to jeszcze odlegly temat. Z logicznego myslenia wnioskuje ze jak juz przystanki to najlepiej krotkie i na duzej ilosci kofeiny (jak jestes pewien swoich umiejetnosci i mozesz sobie zaufac). Jak juz dluzszy na chwile spania to hotel z pewnym parkingiem bo wez tu sie obudz na obczyznie z jedynym srodkiem transportu jakim sa Twoje buty. Na pewno sprawdz doglebnie motor tak abys mial pewnosc a na CePeEnach rob dluzsze przystanki niz tylko na wache bo zebys silnika nie zajechal. Z checia zaprosze na kawe do Southampton, w sumie po drodze jak juz brac takie dystanse pod uwage.

Są Ci co zaliczyli glebę, i Ci co się do tego nie przyznają.
-
kozakmaly - Świeżak
- Posty: 34
- Dołączył(a): 17/3/2010, 23:17
- Lokalizacja: Rzeszów
z pl jedziesz na swiecko potem cale niemcy A2 az do Venla w holandii, nudy nic sie nie dzieje, z Venlo 350km najlepiej do Francji do Calais i dalej promem do Dover 1h40min plynie z Dunkierki dluzej no coz gdziekolwiek by sie nie jechalo na zachod to te nudne niemcy holandie i belgie trzeba przejechac chyba ze bokami gdzies ale to tez nie ma co ogladac jedynie wahy wiecej
-
sonycbr77 - Bywalec
- Posty: 853
- Dołączył(a): 2/12/2010, 13:28
- Lokalizacja: Turek
Posty: 7
• Strona 1 z 1
Powrót do Turystyka motocyklowa
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości