Kawasaki ZX6R Problem że silnikiem
Posty: 6
• Strona 1 z 1
Kawasaki ZX6R Problem że silnikiem
Witam
W środę kupiłem używaną Nine 600 z 99 rocznika. Gość odrazu mowił że gaśniki są do regulacji i czysczenia, ale pozatym mot było sprawne. Problem pojawia się w czasię jazdy gdy zaczynam redukcję predkośći i biegów, wtedy silnik gaśnię i pojawia się kontrolka o niskim ćisnieniu oleju. Oleju jest fakt mało ale co powóduję że gaśnie, gaśniki czy poziom oleju?
Gaśniki wyreguguluję w poniedziałek a olej doleję wkrótcę jak ktos doradzi który jest najlepszy. Mam plany dolać syntetycznego 10W50.
W środę kupiłem używaną Nine 600 z 99 rocznika. Gość odrazu mowił że gaśniki są do regulacji i czysczenia, ale pozatym mot było sprawne. Problem pojawia się w czasię jazdy gdy zaczynam redukcję predkośći i biegów, wtedy silnik gaśnię i pojawia się kontrolka o niskim ćisnieniu oleju. Oleju jest fakt mało ale co powóduję że gaśnie, gaśniki czy poziom oleju?
Gaśniki wyreguguluję w poniedziałek a olej doleję wkrótcę jak ktos doradzi który jest najlepszy. Mam plany dolać syntetycznego 10W50.
Kawasaki ZX6R 99"
Kawasaki 636 06"
Kawasaki 636 06"
- mmaniakzx6r
- Świeżak
- Posty: 36
- Dołączył(a): 26/6/2010, 15:47
- Lokalizacja: Stalowa Wola
Nie jeździj bez oleju bo będziesz silnik wymieniał. już na pewno silnik dostał mocno po dupie jak ty bez oleju śmigasz. się nie zdziw jak ci panewka zacznie pukać. zrób całkowita zmianę oleju albo dolej chociaż jak nie masz kasy. i te gaźniki tez zrób. Jak kogoś nie stać na serwisowanie motocykla to nie powinien nim jeździć. A to ze po zgaszeniu silnika zapala się kontrolka o niskim ciśnieniu oleju to normalne bo jak silnik gaśnie to ciśnienie oleju spada. Czy może jest tak ze kontrolka zapala się jeszcze przed zgaśnięciem silnika ?
-
2pac - Świeżak
- Posty: 322
- Dołączył(a): 7/4/2007, 19:00
- Lokalizacja: WÄ…growiec
Oleju jest ale mało, motocykl był szykowany do sezony z wymianą płynów jeszcze w kwietniu(mam paragony za serwisowanie). Czyli powodem musi być gażniki bo kontrolka pojawia się po zgaszeniu. Silnik jest w bdb nic nie stuka, wszystkie biegi ładnie wchodzą i wychodzą tylko że gaśnie silnik. pPewnie powodem jest niewystarczający dopływ paliwa do śilnika i się gaśnie. Zazwyczaj gaśnie jak redukuje do 2 biegu. Pozatym gażniki bym dawno zrobił gdyby w moim miescię było gdzie(nie ma serwisu motocyklowego a w trasę nie chcę się pchać własnie z tymi gażnikami)
Kawasaki ZX6R 99"
Kawasaki 636 06"
Kawasaki 636 06"
- mmaniakzx6r
- Świeżak
- Posty: 36
- Dołączył(a): 26/6/2010, 15:47
- Lokalizacja: Stalowa Wola
To zrób te gaźniki najpierw a jak to nie pomorze to sie będziemy martwić co jest nie tak.
Hajka juz stoi 

-
Warsaw Stunt Squad - Świeżak
- Posty: 162
- Dołączył(a): 25/2/2009, 16:33
- Lokalizacja: Warszawa, WW
może filtr powietrza masz zawalony(zapchany) dostaje złą mieszanke? Ja ostatnio jak wymieniałem olej i filtry i zobaczyłem swój filtr powietrza, to się za głowe złapałem. Chyba z 2000much tam poległo 

- Shogun80
- Świeżak
- Posty: 222
- Dołączył(a): 18/4/2010, 08:42
- Lokalizacja: Poznań/Międzyzdroje
Posty: 6
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości