Zobacz wątek - Wydech przelotowy droższy, tańszy a seryjny, jakie różnice.
NAS Analytics TAG

Wydech przelotowy droższy, tańszy a seryjny, jakie różnice.

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Wydech przelotowy droższy, tańszy a seryjny, jakie różnice.

Postprzez krzysztofgs500 » 25/6/2010, 14:31

Witam, zastanawiam się ostanio nad kupnem sportowego wydechu(końcówka, nie pełen układ) do mojego gsxr 2003r. Pojawia się tutaj dylemat a mianowicie co kupić, czy wydech markowy typu micron, scorpion, yoshimura czy też coś bez markowego typu KM czy monti. Zastanawia mnie jedno-budowa wydechów jest taka sama, czyli dziura(przelot) i tłumiąca wata mam parę pytań, a mianowicie:
1. Czy wogóle wydech przelotowy(końcówka)daje coś osiągów w porównaniu do seryjnego?
2. Jeżeli tak to czy markowy wydech da więcej niż niemarkowy(biorąc pod uwagę ten sam typ budowy)ale też przelot typu Km malon dostepny na allegro. Czym się różnią? czy tylko jakością wykonania, naklejką i głosem?
3. A może też czy to joszimura czy to km malon są to wydechy przelotowe i jeden i drugi przyniesie taką samą poprawę osiągów przy odpowiednim zestrojeniu.
4 To pytanie odnosi się do wydechów dedykowanych, spotkałem się z teorią, że jeżeli kupi się wydech dedykowany to nie trzeba nic regulować w motorze. A na zdrowy rozum czym ten dedykowany przelot różni się od niededykowanego, wkońcu to dalej to samo: dziura. Pomóżcie.
krzysztofgs500
Świeżak
 
Posty: 29
Dołączył(a): 16/1/2010, 21:59


Postprzez holender1912 » 25/6/2010, 17:54

Zmiana wydechu polepszy osiagi jedynie w skrajnych przypadkach - np. jak zalozysz akrapovic'a, ale ogolnie nie ma sensu kupowac akcesoryjnego tlumika tylko po to by polepszyc osiagi bo nawet jesli zwiekszy to moc to o jakies minimalne wartosci ktorych w wiekszosci przypadkow nie odczujesz.

Wydaje mi sie ze nawet po zalozeniu dedykowanej koncowki trzeba robic regulacje zaworow itd. ale tu glowy nie daje.
Yamaha TDR125 --> Suzuki GS500F --> Suzuki SV650S
holender1912
Świeżak
 
Posty: 111
Dołączył(a): 27/9/2009, 20:47
Lokalizacja: Poznan


Postprzez 2pac » 25/6/2010, 19:14

regulacje zaworów po wymianie końcówki wydechu ?? dziwna teoria :) jak już to gaźników bądź wtrysków :)
Avatar użytkownika
2pac
Świeżak
 
Posty: 322
Dołączył(a): 7/4/2007, 19:00
Lokalizacja: WÄ…growiec

Postprzez Seba_ER5 » 25/6/2010, 23:45

mi koncowka arrow + pc III - 5 koni gdzies dala
Avatar użytkownika
Seba_ER5
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 5222
Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58

Postprzez Raczek_6 » 26/6/2010, 21:32

Ad.
1.CoÅ› daje - inny przebieg krzywej momentu i mocy, lekki przyrost jednego i drugiego.
2. Nie ma na to reguły, istotne czy tłumik ma homologację drogową czy nie - tylko tu mogą być odczuwalne różnice różnice, jakość wykonania, wygląd końcówki i efekty dźwiękowe.
3. Niestety nie, każda końcówka może dać inny efekt.
4. Trzeba niestety regulować i sprawdzać.

Po za tym:
Istotne jest to aby tłumik był odpowiednio dobrany do motocykla.
Moto Theodor - nieautoryzowany serwis Ducati
Raczek_6
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4217
Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
Lokalizacja: W-wa

Postprzez holender1912 » 27/6/2010, 20:50

holender1912 napisał(a): Wydaje mi sie ze nawet po zalozeniu dedykowanej koncowki trzeba robic regulacje zaworow itd. ale tu glowy nie daje.


Sry porabalo mi sie :D Chodzilo o regulacje gaznikow a nie zaworow.
Yamaha TDR125 --> Suzuki GS500F --> Suzuki SV650S
holender1912
Świeżak
 
Posty: 111
Dołączył(a): 27/9/2009, 20:47
Lokalizacja: Poznan

Postprzez Seba_ER5 » 27/6/2010, 23:11

Najlepiej brac wydech dedykowany. Ja mam dedykowany. Jakbym mial wstawiac niededykowany to wole na OEMie latac.
Avatar użytkownika
Seba_ER5
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 5222
Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości




na górê