HONDA CBR 600 RR 2010 C-ABS - pytania
Posty: 7
• Strona 1 z 1
HONDA CBR 600 RR 2010 C-ABS - pytania
Mam kilka pytań odnośnie Hondy CBR RR z nowym C-ABSem
1. Czy ktoś z forumowiczów miał kontakt z tym systemem i jak on się sprawuje w codziennym użytkowaniu po dłuższym czasie jakie macie odczucia?
2. Honda CBR 600 RR jest bardzo lekka waży 169kg (sucha)
czy jest jakiś motocykl klasy 600cm który jest lżejszy?
3. W teście jest napisane, że RRka jest bardzo przyjazna w użytkowaniu czy osoba z mniejszym doświadczeniem poradzi sobie z tym motorem?
4. Mając system C-ABS mogę przyhamowywać w zakręcie?
(chodzi mi o sytuację w której coś nam wyskakuje w łuku i odruchowo naciskamy klamkę co jest błędem i prowadzi normalnie do zablokowania przedniego koła bo jest odciążone, czy mając ten c-abs nie zablokujemy/doprowadzimy do uślizgu przedniego koła?)
5. Jak sprawuje się silnik CBR w mieście?
(niskie obroty, elastyczność)
6. Jakie jest spalanie?
7. Czy sÄ… jakieÅ› problemy z tym motorkiem?
8. Czy pozycja za kierownicą CBR ki męczy w mieście i na dłuższych trasach?
Ja wydedukowałem sobie to tak: nigdy nie przepadałem za ścigaczami, bo wiem, że i tak nie wykorzystam ich potencjału, a na tor się nie wybieram. Jednak czytając różne arty na temat CBRki zaczynam się zastanawiać nad tym motorkiem.
Jest to motor z genialną trakcją, centralizacją masy, ergonomiczny, lekki, łagodnie oddający moc, z c-absem.
Czytając to dochodzę do wniosku że jest to motocykl idealny.
jedyne co bym mu dołożył to sprzęgło (zapomniałem nazwę. służące do zapobiegania blokowania tylnego koła przy złej redukcji biegu)
Z samochodami jest tak, że posiadając sportowy model jesteśmy bezpieczniejsi na drodze bo mamy lepsze hamulce, gumy i zawieszenie, oczywiście o ile nie dajemy w palnik.
Jeśli jestem w błędzie proszę o poprawienie.
Pozdro
ps. założyłem ten wątek tutaj bo nie jestem zainteresowany kupnem tego motocykla (nie stać mnie na wywalenie 50 tyś zł) ale chcę to zrozumieć.
1. Czy ktoś z forumowiczów miał kontakt z tym systemem i jak on się sprawuje w codziennym użytkowaniu po dłuższym czasie jakie macie odczucia?
2. Honda CBR 600 RR jest bardzo lekka waży 169kg (sucha)
czy jest jakiś motocykl klasy 600cm który jest lżejszy?
3. W teście jest napisane, że RRka jest bardzo przyjazna w użytkowaniu czy osoba z mniejszym doświadczeniem poradzi sobie z tym motorem?
4. Mając system C-ABS mogę przyhamowywać w zakręcie?
(chodzi mi o sytuację w której coś nam wyskakuje w łuku i odruchowo naciskamy klamkę co jest błędem i prowadzi normalnie do zablokowania przedniego koła bo jest odciążone, czy mając ten c-abs nie zablokujemy/doprowadzimy do uślizgu przedniego koła?)
5. Jak sprawuje się silnik CBR w mieście?
(niskie obroty, elastyczność)
6. Jakie jest spalanie?
7. Czy sÄ… jakieÅ› problemy z tym motorkiem?
8. Czy pozycja za kierownicą CBR ki męczy w mieście i na dłuższych trasach?
Ja wydedukowałem sobie to tak: nigdy nie przepadałem za ścigaczami, bo wiem, że i tak nie wykorzystam ich potencjału, a na tor się nie wybieram. Jednak czytając różne arty na temat CBRki zaczynam się zastanawiać nad tym motorkiem.
Jest to motor z genialną trakcją, centralizacją masy, ergonomiczny, lekki, łagodnie oddający moc, z c-absem.
Czytając to dochodzę do wniosku że jest to motocykl idealny.
jedyne co bym mu dołożył to sprzęgło (zapomniałem nazwę. służące do zapobiegania blokowania tylnego koła przy złej redukcji biegu)
Z samochodami jest tak, że posiadając sportowy model jesteśmy bezpieczniejsi na drodze bo mamy lepsze hamulce, gumy i zawieszenie, oczywiście o ile nie dajemy w palnik.
Jeśli jestem w błędzie proszę o poprawienie.
Pozdro
ps. założyłem ten wątek tutaj bo nie jestem zainteresowany kupnem tego motocykla (nie stać mnie na wywalenie 50 tyś zł) ale chcę to zrozumieć.
o2o - i banan nie schodzi z twarzy 

- Hubert_o2o
- Świeżak
- Posty: 19
- Dołączył(a): 24/4/2010, 09:52
TL do idealu brakuje w ch...
. w R tylny amor a S to szkoda czasu na wymienianie
. Zakladam jednak ze to byla ironia
.



-
Seba_ER5 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 5223
- Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58
Re: HONDA CBR 600 RR 2010 C-ABS - pytania
pan_wiewiorka napisał(a):C-ABS to nie jest kontrola trakcji.
Zgadza się, c-abs to nie kontrola trakcji. Kontrola trakcji zapobiega uślizgom tylnego koła. (za dużo gazu, za mało) ewentualnie koryguje kurs przyhamowując któreś z kół.
Ja pytam czy przy hamowaniu w złożeniu nie wypieprzę się?
Bo teoretycznie nie powinno mi zablokować przedniego koła.
pan_wiewiorka napisał(a):To po co samochód sportowy, do lansu i rwania dup? Wojewódzki jesteś?
No i po co takie głupie zaczepki? Napisałem wyraźnie, że posiadając porządny sportowy samochód np. masz dalej odsuniętą granicę poślizgu itp. o ile nie przeginasz pały.
Seba_ER5: A co powiesz na temat tej Hondy?
o2o - i banan nie schodzi z twarzy 

- Hubert_o2o
- Świeżak
- Posty: 19
- Dołączył(a): 24/4/2010, 09:52
Seba_ER5: A co powiesz na temat tej Hondy?
nie mialem stycznosci moge powiedziec tylko jakies suche wyczytane fakty.
Wypi.... w zakrecie to mozna od gwaltownie puszczonego gazu.
pzdr
-
Seba_ER5 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 5223
- Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58
Posty: 7
• Strona 1 z 1
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości