Problem z przyspieszaniem w ZX12R 2003
Posty: 9
• Strona 1 z 1
Problem z przyspieszaniem w ZX12R 2003
Witam. Od dluzszego czasu jezdze ZX12R 2003r wersja po lifcie i teraz narodzil sie maly problem, wczesniej byla na seryjnym wydechu i bylo wszystko OK teraz zalozylem kompletny wydech Yoshimury z kolektorem, wszystko dalej gra (piekny jest ten glos) ale w trakcie jazdy zejde powiedzmy do 2tys obr. i dam gazu to tak jakby sie dlawil taka jakby dziura cos w tym stylu, jak dodam gazu na postoju to problemu nie ma tylko w trakcie jazdy powieie co to moze byc? podejzewam ze trzebaby pewnie przestroic wtryski albo cos ttam ale pomyslalem ze najpierw z wami sie zgadam pozdr
- DJMordziak
- Świeżak
- Posty: 15
- Dołączył(a): 8/4/2008, 16:43
- Lokalizacja: Płock
Jestem umówiony na zawory i synchro za 3 tygodnie bo nic nie robilem przy niej jeszcze oprocz oleju posiadam ja od jesieni a ten co kupilem od niego "podobno" robil wszystko na wiosne ale wiadomo sprzedajacy zawsze mowi duzo no nic powiem co i jak po serwisie pozdr
- DJMordziak
- Świeżak
- Posty: 15
- Dołączył(a): 8/4/2008, 16:43
- Lokalizacja: Płock
K&N tylko doda powietrza a przeloty właśnie też go dodały. Przy pełnym układzie zbieranie się z dołu, bez zrobienia mapy na Power commanderze pod ten układ będzie charakteryzowało się dziurą w obrotach. Twój porblem to zbyt dużo powietrza a za mało paliwa.
Jak dodasz tylko K&Na lub BMC to tylko pogorszysz sprawę. Power commander z dobrą mapą pod ten układ wydechowy rozwiąże sprawę lub zniweluje dziurę do miniumum i wykorzysta ten przelotowy układ co da kilka koni więcej oraz lepszy przebieg i ilość momentu obrotowego dodając w odpowiednich partiach obrotów więcej paliwa kompensując większy przepływ spalin. Będzie wiecej chlał ale i wiksa będzie większa.
Jak dodasz tylko K&Na lub BMC to tylko pogorszysz sprawę. Power commander z dobrą mapą pod ten układ wydechowy rozwiąże sprawę lub zniweluje dziurę do miniumum i wykorzysta ten przelotowy układ co da kilka koni więcej oraz lepszy przebieg i ilość momentu obrotowego dodając w odpowiednich partiach obrotów więcej paliwa kompensując większy przepływ spalin. Będzie wiecej chlał ale i wiksa będzie większa.
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo PrzeglÄ…d Twojego moto w P-N!
-
Przemo_rene - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2982
- Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
- Lokalizacja: Poznań / TL1000R
Czyli krotkomowiac bez power nic z tym nie zdzialam, bede musial sie porozgladac w temacie, ale rozumiem ze nic zlego mi nie zrobi to w silniku tylko te odczucie tego dola? i pytanie z innej beczki widze ze kolega przedmowca jezdzi na TLR napisz mi jak sprawa na tej maszynce wyglada, bo planuje po zx12r przesiasc sie wlasnie na to mialem wczesniej VTr-ke i chyba zachwyt do V-ki zostal, najwiecej chcialbym zebys powiedzial mi o wadach bo zalety sam zobacze a wady mozna wykryc choc troszke przy kupnie pozdr i z gory dzieki za info
- DJMordziak
- Świeżak
- Posty: 15
- Dołączył(a): 8/4/2008, 16:43
- Lokalizacja: Płock
Cześć ja mam ten sam problem tylko w R6 2001r wszystko było ok do momentu obcięcia tłumika skróciłem go o jakieś 5cm problem jest taki jak u kolegi "DJMordziak" możne gaźniki możne filtr ........
Czasem na drodze spotykam szaleńców, którzy pędzą na złamanie karku... Naprawdę - Nawet czasem ciężko ich dogonić.
-
mariusz198918 - Świeżak
- Posty: 50
- Dołączył(a): 21/4/2009, 11:38
- Lokalizacja: Ropczyce
mariusz198918 napisał(a):Cześć ja mam ten sam problem tylko w R6 2001r wszystko było ok do momentu obcięcia tłumika skróciłem go o jakieś 5cm problem jest taki jak u kolegi "DJMordziak" możne gaźniki możne filtr ........
ZX12 ma już wtrysk paliwa ...
Nie wiem czy po Kawie 12 TLR będzie Tobie odpowiadał, chyba że nie zależy Tobie na mocy tylko na momencie obrotowym...
Moto Theodor - nieautoryzowany serwis Ducati
- Raczek_6
- VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4217
- Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
- Lokalizacja: W-wa
nie bedę robił offtopa odn. tlrki - napiszę tylko tyle - to moto trzeba lubić. Nie daje komfortu, nie wybacza, nie jest tak zwrotne jak nowe 600tki, nie oddaje mocy liniowo - ogólnie ja to kocham
no ale nie musi każdy . Co do max speeda to 280km/h więc mocy jest wystarczająco, żę tak powiem. A moment obrotowy i jego położenie - jedyne w swoim rodzaju - nawet 996 rozwala. Reszta jak co to załóż temat albo PW.
Co do zx12r - no coż - zacznij może od synhronizacji przepustnic i czujnika położenia przepustnic bo to też daje w tyłek jak nie jest dobrze ustawione. No i jest tańsze niż PCIII z dobrą mapą po hamowni.

Co do zx12r - no coż - zacznij może od synhronizacji przepustnic i czujnika położenia przepustnic bo to też daje w tyłek jak nie jest dobrze ustawione. No i jest tańsze niż PCIII z dobrą mapą po hamowni.
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo PrzeglÄ…d Twojego moto w P-N!
-
Przemo_rene - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2982
- Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
- Lokalizacja: Poznań / TL1000R
Posty: 9
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości