YZF-R6 zbyt duże spalanie??
Posty: 14
• Strona 1 z 1
YZF-R6 zbyt duże spalanie??
Witam wszystkich którzy chcą mnie wspomóc wypowiedzią. Problem dotyczy mojej RJ11 z 2005 co do szczegułów przebieg 26tyś km zainstalowany power commander III. Meritum problemu leży w jego spalaniu które delikatnie mówiąc mnie przeraziło na trasie ok 230km wyniosło przeszło 12l( 13-15tyś obr.- dosyć szybka przejazdzka z litrami) stąd pytanie czy to jest normalne, co sądzicie o Power commander III czy to jego sprawka??(zastanawia mnie też nierówna praca na zimno-jakby sie dusił gdzie ładniej chodziła mi r6 na gazniku) bo wydaje mi sie ze inne sprzety paliły mi dużo mniej-Jak spalają wasze??.
- Lukas666
- Świeżak
- Posty: 103
- Dołączył(a): 6/6/2010, 09:56
Pewnie masz przelot, moze trzeba zsynchronizowac. Zawsze mozesz sobie napisac(tzn u kogos i z hamownią) oszczędniejszą mape.
-
Seba_ER5 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 5222
- Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58
A chciałeś żeby ile ci spaliła przy takiej jeździe? 5 litrów? Mój pali tyle ile wleje. No trochę mniej bo lubi grymasić przy niskim poziomie paliwa. Da się zejść do 5/100. Średnio wychodziło mi ostatnio trochę ponad 10/100.
-
Invi - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 6277
- Dołączył(a): 15/7/2008, 14:12
Polecam pojechać na hamownię i sprawdzić jak jest zestrojony PCIII.
Co jeszcze po za PCIII masz ?
- tłumik, filtr K&N lub BMC ?
Jakie zębatki ? Czy prędkościomierz nie przekłamuje ?
Moim zdaniem więcej jak 9-10 nie powinna spalać.
Co jeszcze po za PCIII masz ?
- tłumik, filtr K&N lub BMC ?
Jakie zębatki ? Czy prędkościomierz nie przekłamuje ?
Moim zdaniem więcej jak 9-10 nie powinna spalać.
Moto Theodor - nieautoryzowany serwis Ducati
- Raczek_6
- VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4217
- Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
- Lokalizacja: W-wa
-
Seba_ER5 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 5222
- Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58
Z tego co przynajmniej widze to przelotowy micron, na temat filtra powietrza nie wiem nic, kolejną rzeczą która mi się rzuciła w oczy to olej na bagnecie po same brzegi- nie wiem czy to nie za dużo, zębatki i pozostałe rzeczy wszystko seria sprawdziłem hamulce też ok, zastanawia mnie też jego praca na zimno strasznie nierówna jak juz automatycznie sobie popusci ssanie do 2tyś obr.
- Lukas666
- Świeżak
- Posty: 103
- Dołączył(a): 6/6/2010, 09:56
Jaki masz obecnie przebieg i kiedy były robione regulacje i wymiany ?
(zawory, synchronizacja przepustnic, wymiana świec, filtra powietrza, oleju i płynów eksploatacyjnych )
(zawory, synchronizacja przepustnic, wymiana świec, filtra powietrza, oleju i płynów eksploatacyjnych )
Moto Theodor - nieautoryzowany serwis Ducati
- Raczek_6
- VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4217
- Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
- Lokalizacja: W-wa
- krzysztofgs500
- Świeżak
- Posty: 29
- Dołączył(a): 16/1/2010, 21:59
Jedyne co było wymieniane w tym motocyklu to płyn hamulcowy i olej silnikowy, co w nim więcej siedzi nie orientuje się bo nie zaglądałem jeszcze szczerze mówiąc, a co powiecie na nierówną prace na zimno?? chodzi jak rozregulowany gaznik w póznej fazie ssania na początku jest równo i płynnie dopiero pozniej jak sobie troszeczke odpuszcza zaczyna wariować z kolei jak sie nagrzeje automatycznie jakby spuszcza sobie do 1,5tyś obr. i jak ręką odjął chodzi jednym ciągniem .. już sam nie wiem;/ powiedzcie mi generalnie czy power commander wpływa na kulture pracy czy raczej nie ma szans?? jak jest u was??
- Lukas666
- Świeżak
- Posty: 103
- Dołączył(a): 6/6/2010, 09:56
Motor musi sie nagrzac by chodzic rowno. Masz automatyczny wtrysk? Ewentualnie regulacja przepustnic? Filtr powietrza sprawdz czy nie jest brudny.
-
Seba_ER5 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 5222
- Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58
Posty: 14
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 4 gości