Zobacz wątek - YZF-R6 zbyt duże spalanie??
NAS Analytics TAG

YZF-R6 zbyt duże spalanie??

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

YZF-R6 zbyt duże spalanie??

Postprzez Lukas666 » 8/6/2010, 19:13

Witam wszystkich którzy chcą mnie wspomóc wypowiedzią. Problem dotyczy mojej RJ11 z 2005 co do szczegułów przebieg 26tyś km zainstalowany power commander III. Meritum problemu leży w jego spalaniu które delikatnie mówiąc mnie przeraziło na trasie ok 230km wyniosło przeszło 12l( 13-15tyś obr.- dosyć szybka przejazdzka z litrami) stąd pytanie czy to jest normalne, co sądzicie o Power commander III czy to jego sprawka??(zastanawia mnie też nierówna praca na zimno-jakby sie dusił gdzie ładniej chodziła mi r6 na gazniku) bo wydaje mi sie ze inne sprzety paliły mi dużo mniej-Jak spalają wasze??.
Lukas666
Świeżak
 
Posty: 103
Dołączył(a): 6/6/2010, 09:56


Postprzez arktan » 8/6/2010, 19:52

przy takiej jezdzie wydaje mi sie to byc normalne :D
arktan
Bywalec
 
Posty: 630
Dołączył(a): 31/8/2008, 18:30
Lokalizacja: Kluczbork


Postprzez Seba_ER5 » 8/6/2010, 21:25

Pewnie masz przelot, moze trzeba zsynchronizowac. Zawsze mozesz sobie napisac(tzn u kogos i z hamownią) oszczędniejszą mape.
Avatar użytkownika
Seba_ER5
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 5222
Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58

Postprzez Invi » 8/6/2010, 21:28

A chciałeś żeby ile ci spaliła przy takiej jeździe? 5 litrów? Mój pali tyle ile wleje. No trochę mniej bo lubi grymasić przy niskim poziomie paliwa. Da się zejść do 5/100. Średnio wychodziło mi ostatnio trochę ponad 10/100.
Avatar użytkownika
Invi
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 6277
Dołączył(a): 15/7/2008, 14:12

Postprzez Raczek_6 » 8/6/2010, 21:56

Polecam pojechać na hamownię i sprawdzić jak jest zestrojony PCIII.

Co jeszcze po za PCIII masz ?
- tłumik, filtr K&N lub BMC ?

Jakie zębatki ? Czy prędkościomierz nie przekłamuje ?

Moim zdaniem więcej jak 9-10 nie powinna spalać.
Moto Theodor - nieautoryzowany serwis Ducati
Raczek_6
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4217
Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
Lokalizacja: W-wa

Postprzez Invi » 8/6/2010, 21:58

Raczek_6 napisał(a):Moim zdaniem więcej jak 9-10 nie powinna spalać.


Z PC i przy ostrej jeździe?
Avatar użytkownika
Invi
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 6277
Dołączył(a): 15/7/2008, 14:12

Postprzez Seba_ER5 » 9/6/2010, 07:21

600 trzeba niezle krecic by nadarzyc za litrem moze i wiecej od nich spalic :P.
Avatar użytkownika
Seba_ER5
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 5222
Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58

Postprzez Lukas666 » 9/6/2010, 20:03

Z tego co przynajmniej widze to przelotowy micron, na temat filtra powietrza nie wiem nic, kolejną rzeczą która mi się rzuciła w oczy to olej na bagnecie po same brzegi- nie wiem czy to nie za dużo, zębatki i pozostałe rzeczy wszystko seria sprawdziłem hamulce też ok, zastanawia mnie też jego praca na zimno strasznie nierówna jak juz automatycznie sobie popusci ssanie do 2tyś obr.
Lukas666
Świeżak
 
Posty: 103
Dołączył(a): 6/6/2010, 09:56

Postprzez Raczek_6 » 9/6/2010, 20:13

Jaki masz obecnie przebieg i kiedy były robione regulacje i wymiany ?
(zawory, synchronizacja przepustnic, wymiana świec, filtra powietrza, oleju i płynów eksploatacyjnych )
Moto Theodor - nieautoryzowany serwis Ducati
Raczek_6
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4217
Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
Lokalizacja: W-wa

Postprzez krzysztofgs500 » 10/6/2010, 13:00

To normalne spalanie kolego. Niżej nie będzie.
krzysztofgs500
Świeżak
 
Posty: 29
Dołączył(a): 16/1/2010, 21:59

Postprzez gsx_750_f » 10/6/2010, 15:12

jezdzisz na maxa prawie to niech cie nie dziwi spalanie sprzęta , konie swoje muszą zjesc coby pedziły , przy takiej jezdzie to norma
WSK125
JAWA350TS
SUZA750
RYYY6
M10
JAWA 175,63r
gsx_750_f
Świeżak
 
Posty: 317
Dołączył(a): 3/8/2008, 13:49
Lokalizacja: piła

Postprzez Lukas666 » 10/6/2010, 21:14

Jedyne co było wymieniane w tym motocyklu to płyn hamulcowy i olej silnikowy, co w nim więcej siedzi nie orientuje się bo nie zaglądałem jeszcze szczerze mówiąc, a co powiecie na nierówną prace na zimno?? chodzi jak rozregulowany gaznik w póznej fazie ssania na początku jest równo i płynnie dopiero pozniej jak sobie troszeczke odpuszcza zaczyna wariować z kolei jak sie nagrzeje automatycznie jakby spuszcza sobie do 1,5tyś obr. i jak ręką odjął chodzi jednym ciągniem .. już sam nie wiem;/ powiedzcie mi generalnie czy power commander wpływa na kulture pracy czy raczej nie ma szans?? jak jest u was??
Lukas666
Świeżak
 
Posty: 103
Dołączył(a): 6/6/2010, 09:56

Postprzez Seba_ER5 » 11/6/2010, 08:12

Motor musi sie nagrzac by chodzic rowno. Masz automatyczny wtrysk? Ewentualnie regulacja przepustnic? Filtr powietrza sprawdz czy nie jest brudny.
Avatar użytkownika
Seba_ER5
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 5222
Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58

Postprzez Senio18 » 18/6/2010, 13:49

spalanie jest normalne, sprawdź ile ci spali przy spokojnej jeździe i będziesz wiedział czy trzeba przeprowadzić synchronizacje.
Senio18
Świeżak
 
Posty: 10
Dołączył(a): 9/5/2010, 10:32



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 4 gości




na górê