duży przebieg Honda cbr f4
Posty: 7
• Strona 1 z 1
duży przebieg Honda cbr f4
Witam
Jestem tu nowy, wiec na wstępie pragnę wszystkich przywitać i pozdrowić
Wracając do tematu... co sądzicie o przebiegu rzędu 70 000km jak na honde cbr f4 z 99roku?
Zakładając, że było to zrobione na trasie, czy opłaca się kupić taki motor? czy to już za dużo przejechane...Inne z tego roku mają przebioegi rzędu 30 kilka 000 km
Pozdrawiam
Jestem tu nowy, wiec na wstępie pragnę wszystkich przywitać i pozdrowić

Wracając do tematu... co sądzicie o przebiegu rzędu 70 000km jak na honde cbr f4 z 99roku?
Zakładając, że było to zrobione na trasie, czy opłaca się kupić taki motor? czy to już za dużo przejechane...Inne z tego roku mają przebioegi rzędu 30 kilka 000 km
Pozdrawiam
- brzooza
- Świeżak
- Posty: 4
- Dołączył(a): 26/2/2007, 13:46
A poza tym jak slysze ze 7-mio letni motocykl ma nawiniete 30 tys to mi to smierdzi cofnietym licznikiem.70 jest zdecydowanie bardziej prawdopodobne
wszystko zalezy od uzytkowania prawidlowo eksploatowany motocykl z tym przebiegiem jest wart polecenia ale jak pisal kolega powyzej to zalezy od ceny.nie sugeruj sie przebiegiem
mialem CBR600 F3 ostro ja krecilem m.in tor jak ja sprzedalem miala 80 tys i byla calkiem sprawna ale nie zalowalem kasy na przeglady i wymiany serwisowe .trzeba stosowac sie tez do podstawowych zasad eksploatacji przede wszystkim nie krecic na zimnym silniku
wszystko zalezy od uzytkowania prawidlowo eksploatowany motocykl z tym przebiegiem jest wart polecenia ale jak pisal kolega powyzej to zalezy od ceny.nie sugeruj sie przebiegiem
mialem CBR600 F3 ostro ja krecilem m.in tor jak ja sprzedalem miala 80 tys i byla calkiem sprawna ale nie zalowalem kasy na przeglady i wymiany serwisowe .trzeba stosowac sie tez do podstawowych zasad eksploatacji przede wszystkim nie krecic na zimnym silniku
- torowiec
- Świeżak
- Posty: 401
- Dołączył(a): 16/2/2007, 10:36
- Lokalizacja: Gorny Slask
cena za ta f4 to ok 13000zł
"torowiec" - tak samo mi sie wlasnie wydaje...
zastanawiam sie tez nad f4i za 15.000 do oplat (tylko ze byla malowana - dolne czesci owiewek, ale nie klejone)
kolejne pytanie: czy oplaca sie kupic "igłe" z 99r za 13000 krajowa, czy juz tą f4i z 2001 tylko, ze malowaną za te 15000....
myślę już nad tym 3 dni

"torowiec" - tak samo mi sie wlasnie wydaje...
zastanawiam sie tez nad f4i za 15.000 do oplat (tylko ze byla malowana - dolne czesci owiewek, ale nie klejone)
kolejne pytanie: czy oplaca sie kupic "igłe" z 99r za 13000 krajowa, czy juz tą f4i z 2001 tylko, ze malowaną za te 15000....
myślę już nad tym 3 dni


- brzooza
- Świeżak
- Posty: 4
- Dołączył(a): 26/2/2007, 13:46
niestety nie potrafie jednoznacznie odpowiedziec ci na to pytanie poniewaz te motocykle trzeba zobaczyc F4i jest jak pewnie wiesz na wtrysku a to moim zdaniem powazna zaleta ale to ze byl malowany swiadczy o dzwonie ,jaki to byl dzwon da sie stwierdzic tylko dokladnoie ja ogladajac
jedyna rada wziac ze soba fachowca jesli stwierdzi tylko malowane plastiki to baz obaw lepiej ta F4i(dobrze zorientowani w temacie twierdza ze jest znacznie lepsza)
jedyna rada wziac ze soba fachowca jesli stwierdzi tylko malowane plastiki to baz obaw lepiej ta F4i(dobrze zorientowani w temacie twierdza ze jest znacznie lepsza)
- torowiec
- Świeżak
- Posty: 401
- Dołączył(a): 16/2/2007, 10:36
- Lokalizacja: Gorny Slask
Posty: 7
• Strona 1 z 1
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 33 gości