Zobacz wątek - Przeprawówka czy sportowy ?
NAS Analytics TAG

Przeprawówka czy sportowy ?

Dla fanów czterokołowców
_________

Przeprawówka czy sportowy ?

Postprzez onlinemaster » 3/6/2010, 17:05

Witam, zamierzam zmienić motocykl na quada, mam znajomych którzy śmigają na sportówkach, przeważnie Lucky Star, Kymco, ja myślę o przeprawówce, prawdopodobnie kupił bym Yamaha Grizzly, z tym że słyszałem że na tym nie da się za bardzo poszaleć, od czasu do czasu popykał bym spokojnie po bagienkach bo mnie to też kręci, znajomi na sportówkach dosyć zapierd*****, choć nikt z nich na przeprawówce nie jeździ to mówią że niby przeprawówka jest wywrotna na zakrętach i do szybszej jazdy się nie nadaje. A gdybym powiększył rozstaw kół specjalnymi aluminiowymi dystanasami, zdało by to egzamin czy nie, ma ktoś może doswiadczenie, ew. co o tym pomyśle myślicie ?
Grizzly 700, 07/08r.
onlinemaster
Świeżak
 
Posty: 15
Dołączył(a): 23/7/2008, 21:30


Postprzez Marcin_dudek3 » 3/6/2010, 20:45

Yamaha Grizzly to najmocniejsze quady przeprawowe one maja tam tyle elektryki że wywrotka jest bardzo mało prawdopodobna.np mechanizm różnicowy, blokada dyferencjału itp.no chyba że kotś nie umie jeździc to tez co innego. quady przeprawowe jak sama nazwa wskazuje są w ciężki teren po asfalcie i szosach też można nimi jeździć tylko najlpiej sie sprawuja własnie w blotach itp. Skoro twoi znajomi jeżdżą na sporotwych to z kąd mogą wiedzieć jak się jeździ np. Grizzly... a jeżeli chcesz poszaleć po pisaskach to kup własnie sporotwy np. Yamahe Raptora.
Marcin_dudek3
Świeżak
 
Posty: 70
Dołączył(a): 29/4/2009, 19:19
Lokalizacja: Gostynin

Postprzez onlinemaster » 6/6/2010, 17:24

Marcin_dudek3 napisał(a):Yamaha Grizzly to najmocniejsze quady przeprawowe one maja tam tyle elektryki że wywrotka jest bardzo mało prawdopodobna.np mechanizm różnicowy, blokada dyferencjału

Chłopie, z całym szacunkiem za chęć pomocy ale piszesz takie bzdury że głowa boli, poczytaj o mechanizmie różnicowym i o blokadzie dyfra to będziesz wiedział dla czego one nie mają nic wspólnego z wywrotką pojazdu, systemy minimalizujące działanie podstawowych praw fizyki działają z leksza inaczej ;-) i nie mają w chwili obecnej zastosowania w tego typu pojazdach...
Grizzly 700, 07/08r.
onlinemaster
Świeżak
 
Posty: 15
Dołączył(a): 23/7/2008, 21:30

Postprzez Adbem » 7/6/2010, 15:12

Wszystko zależy od tego jak na Grizzly pojedziesz w zakrętach, jak źle to leżysz. Zbytnio wywrotne nie są.Prędkość maksymalna Grizzly to 115 km/h więc wolno nie pojedziesz. Ja polecam przeprawówkę ale jak chcesz osiągać kosmiczne prędkości to kup Raptora.
Adbem
Świeżak
 
Posty: 27
Dołączył(a): 5/9/2009, 13:49

Postprzez deha » 30/7/2010, 08:29

jeśli masz zamiar jeździć tak jak pisałeś to polecam dobrą "ośke" - czyli quada z napędem na 2 koła. Można na prawdę fajnie poszaleć. Ja jeździłem przez rok BASHANEM 200 i jak na chińczyka na prawdę można było się nieźle bawić. Jak nabierzesz wprawy zakręty są na 100x lepsze niż przy jeździe motocyklem.
deha
Świeżak
 
Posty: 3
Dołączył(a): 22/7/2010, 08:33
Lokalizacja: Szprotawa/Patland

Postprzez glodzilla » 31/7/2010, 07:59

Osobiście polecam przeprawowy ciężko go zatrzymać w terenie lubisz błota to tak jak ja nie miałem dużo kasy i kupiłem LS 250 jest szeroki a mimo to czasami podrywa koła na zakrętach lekki błotnisty teren bo taki poważniejszy to można zapomnieć mam u siebie taki lekki i żeby przez to przejechać dobry rozpęd bo jak tam staniesz to zapominajmy o wyjechaniu samemu . Za rok wiem że kupuje z ojcem przeprawowy Kawasaki Brute Force 750 to samo co grizzly i używane są trochę tańsze uwierz mi że jazda po drogach szutrowych cię znudzi szybko i będziesz chciał jechać w błoto a tam sobie ośka słabo radzi
glodzilla
Świeżak
 
Posty: 25
Dołączył(a): 24/6/2009, 15:08

Postprzez wwwpl » 12/8/2010, 13:13

Jeżeli chodzi o quady znajomych to Grizzly zostawi je za sobą w tyle. Są to zapewne 250ccm, jedną taką ujeżdżam regularnie. V-max to jakieś 85km/h(asfalt). Można polatać fajnie bokami bo jest lekki, jednak wydaje mi się, że mocną przeprawówką też się da, trzeba tylko nabrać trochę techniki (pomijając fakt, że nie do końca do tego służy). Oprócz tego będziesz mógł się zapuścić w teren czego oni zrobić już nie mogą. Ja uważałem się za demona szybkości, ale długo będę wspominał moją przeprawę przez rzekę i to wcale nie wypasionym Grizzly tylko Quadem Odes 400, który jak można się domyślić nie jest najwyższych lotów, a mimo to potrafi dać dużo frajdy. Jeżeli miałbym kupować sportowego quada to tylko takiego, który nadaje się na tor, chińczykiem po torze nie polatasz.
wwwpl
Świeżak
 
Posty: 9
Dołączył(a): 14/5/2010, 14:58
Lokalizacja: Szczecin, Warszawa, Poznań, Bydgoszcz, Gdańsk

Postprzez onlinemaster » 5/9/2010, 17:19

Kupiłem Grizzly i nie żałuję, owszem na zakrętach przydał by się porządny offset ale i bez tego daje radę, trza tylko odpowiednią techniką wejść w zakręt, no i bez przesady, wtedy wsio budiet wpariadkie ;-) Znajomi na swoich ośkach mają za mną biedę nadążyć i sukcesywnie wymieniają na mocniejsze sprzęty ha ha ha, ja mimo wszystko będę miał nad nimi jedną potężną przewagę, tam gdzie oni nie mają szans przejazdu, ja będę przejeżdżał z przysłowiowym palcem w d***e ;-)
Grizzly 700, 07/08r.
onlinemaster
Świeżak
 
Posty: 15
Dołączył(a): 23/7/2008, 21:30

Postprzez Żółwik » 10/10/2010, 09:55

Spróbuj założyć dystanse - poprawi stabilność.
Żółwik
Świeżak
 
Posty: 50
Dołączył(a): 9/10/2010, 17:09



Powrót do Quady



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości




na gr