Zobacz wątek - 929 PILNE!

929 PILNE!

Tutaj tylko zadajemy pytania o ocenę oferty motocykla, którą sobie upatrzyłeś. Dotyczy motocykli o pojemności większej niż 125 ccm.
_________

Moderatorzy: Walenty, Movi, adam_tomasz, Czester, madcap, Leg1oN, rosiboj, lagiboy, melvin, Landryss25, kravec, gelo007, suhy-19, Bostorn, Boshi, Black-Ghost, leff

929 PILNE!

Postprzez Gizmor » 3/6/2010, 14:27

http://moto.allegro.pl/item1064138544_h ... ilnie.html Chodzi mi o ten motocykl.

Byłem dzisiaj oglądać tą 929 jeździłem nią jedzie prosto wszystko ok ale ma jedną wadę niby jak wymieniał olej to mu się z przewrócił z podstawki i ma wgniecenie na ramie Nie duże ale jest i czy warto coś brać takiego?
Gizmor
Świeżak
 
Posty: 95
Dołączył(a): 29/11/2008, 12:27
Lokalizacja: Rumia


Postprzez Gizmor » 3/6/2010, 16:09

Uszkodzenie widać na 2 zdjęciu mniej wiecej tak jak zaczyna się ten karbonowy pasek na ramie to tam jest:)
Gizmor
Świeżak
 
Posty: 95
Dołączył(a): 29/11/2008, 12:27
Lokalizacja: Rumia

Postprzez bryk77 » 3/6/2010, 16:50

Wgniecona rama od parkingówki? I ta rama oklejona carbonem żeby mu lekkosci dodać...?

Ktoś kto się na rzeczy zna sprawdzał to moto? Możesz mieć problemy ze sprzedażą - ludzie wybrzydzają a czegoś takiego nie zamaskujesz.
Avatar użytkownika
bryk77
Stały bywalec
 
Posty: 1212
Dołączył(a): 16/4/2010, 02:12
Lokalizacja: Radom/Piaseczno/Dublin

Postprzez Gizmor » 3/6/2010, 17:04

Nie od prakingówki tylko jak moto niby był bez owiewek to spadł z podnośnika czy czegoś takiego i się nadział na jakąś rure czy cuś. Jeszcze nie ale napewno pojadę do serwisu go sprawdzić. Mówił nawet że na miejscu moge go rozebrac na części pierwsze i pooglądać a napewno owiewki nie są poklejone itp.
Gizmor
Świeżak
 
Posty: 95
Dołączył(a): 29/11/2008, 12:27
Lokalizacja: Rumia

Postprzez Raczek_6 » 3/6/2010, 22:03

A co to za problem kupić ładne oryginalne owiewki pod kolor do 929 ?
Znam kilka motocykli które na torze jeździły w innych owiewkach - maiły kilka konkretnych gleb na innym zestawie, po przebraniu w oryginalne owiewki poszły jako bezwypadkowe, jeden z nich miał małą wgniotę na ramie że też niby przewrócił się w garażu.

Rama aż tak miękka nie jest - nie wierz w takie bajki.

Nie raz znajomym motocykl z podnośnika spadł - i żadnych śladów nie było.
http://motomaniax.pl/ - serwis Ducati | http://www.motorakowski.pl/ - serwis Kawasaki | | Nie pomagam w oględzinach motocykli.
Raczek_6
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 4217
Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
Lokalizacja: W-wa

Postprzez Gizmor » 3/6/2010, 23:46

Tylko że jakby miał szlifa to by było gdzie ibndziej napewno jakieś obtarcie czy to na zadupku czy to jakaś pokrywa lub sety a tu nic nie ma?
Gizmor
Świeżak
 
Posty: 95
Dołączył(a): 29/11/2008, 12:27
Lokalizacja: Rumia

Postprzez Shogun80 » 4/6/2010, 07:15

Gizmor, sorry ale ty jestes tak napalony ,że żadne tłumaczenie o jakimś przekręcie nie ma sensu. Motor to nie samochód, zawsze bedzie jechał prosto, w pierwszy deszczy,albo po hamowaniu z dużej prędkoci okaże się jak jest naprawde. moim zdaniem, rama jest najważniejsza, całą reszte można naprawić!
Shogun80
Świeżak
 
Posty: 222
Dołączył(a): 18/4/2010, 08:42
Lokalizacja: Poznań/Międzyzdroje

Postprzez Robson1903 » 4/6/2010, 09:57

Rama jest jedyną częścią w motocyklu NIE WYMIENNA.
Jak ten motocykl jeździł na torze to :
miał owiewki torowe, sety torowe, okładziny z karbonu (ten to ma jakieś naklejki) i wiele innych bajerów. Nie mówie że motocykl z toru to zło, wrecz przeciwnie, jak ktoś dba to można brać. Ale nie z wgniecioną ramą.

Mój znajomy kiedyś miał ślizga dość porządnego. Rama miała wgniecenie może nie malutkie ale miała. Po 3 miesiącach wpadając w dziurę na ulicy po prostu mu pękła...

Nie wierz w bajki od parkingówek co najwyżej może się dekielek porysować.
CBR - CustomBikeRobson
* CBR1200RR * Raptor+ R1 ENGINE(WIP)
Avatar użytkownika
Robson1903
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 700
Dołączył(a): 15/5/2009, 11:02
Lokalizacja: Łódź

Postprzez Raczek_6 » 4/6/2010, 22:48

Gizmor napisał(a):Tylko że jakby miał szlifa to by było gdzie ibndziej napewno jakieś obtarcie czy to na zadupku czy to jakaś pokrywa lub sety a tu nic nie ma?


Jak już wspomniałem jeśli ktoś się przyłoży to wszystko można zatuszować - kwestia kosztów.
Weź ze Sobą kogoś kto na prawdę zna się na motocyklach i niech chłodnym okiem oceni czy warto pchać się w tą 929.

Znam też pewien przypadek gdzie byłą lekka wgniotka na ramie i po przejechaniu przez dziurę (dość konkretną, aż felga poszła) przednim kołem zaczęło pękać.
http://motomaniax.pl/ - serwis Ducati | http://www.motorakowski.pl/ - serwis Kawasaki | | Nie pomagam w oględzinach motocykli.
Raczek_6
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 4217
Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
Lokalizacja: W-wa



Powrót do Oceny ofert sprzedaży.



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości




na gr