Honda Varadero XL 125 V -TEMAT OGÓLNY
ja bardzo chętnie tak jak już wcześniej pisałem wybrał bym się na ten zlot :d jestem z Mazowsza z północnej części 

- Patryczek688
- Świeżak
- Posty: 41
- Dołączył(a): 15/2/2011, 17:07
ja jestem województwo mazowieckie zapraszam do tego tematu w sprawie zlotu
viewtopic.php?p=671751#671751
viewtopic.php?p=671751#671751
- karoll17
- Świeżak
- Posty: 32
- Dołączył(a): 3/1/2011, 15:44
Hej.
Mam pytanko, Jak podkręcić wolne obroty? .
Przy okazji , mam na sprzedaż pługi do Hondy varadero XL125 wykonane z laminatu są o wiele wytrzymalsze niż plastiki.
Jak ktoś byłby zainteresowany to piszcie na PW lub gg 9017620
Mam pytanko, Jak podkręcić wolne obroty? .
Przy okazji , mam na sprzedaż pługi do Hondy varadero XL125 wykonane z laminatu są o wiele wytrzymalsze niż plastiki.
Jak ktoś byłby zainteresowany to piszcie na PW lub gg 9017620
- Yoshimitsu
- Świeżak
- Posty: 3
- Dołączył(a): 1/6/2011, 21:50
- Lokalizacja: Żukowo
Siemanko !
Mam pytanie do was. Jaki w wiadrze oryginalnie jest łańcuch? X-ring, O-ring, czy zwykły oraz jaki smar do łańcucha polecacie? Kolejne pytanie- co ile trzeba czyścić łańcuch ?
A i jeszcze jedno, czy mógłby mi ktoś podpowiedzieć jak "podkręcić" tylne zawieszenie ? Bo Honda jest strasznie miękka, co w zakrętach jest dość niebezpieczne. Widziałem na amortyzatorze skale, ale szczerze mówiąc nie mam pojęcia co z tym zrobić, czy po prostu uderzać i to będzie się kręcić, czy trzeba to sposobem zrobić. Byłbym bardzo wdzięczny za pomoc.
Mam pytanie do was. Jaki w wiadrze oryginalnie jest łańcuch? X-ring, O-ring, czy zwykły oraz jaki smar do łańcucha polecacie? Kolejne pytanie- co ile trzeba czyścić łańcuch ?
A i jeszcze jedno, czy mógłby mi ktoś podpowiedzieć jak "podkręcić" tylne zawieszenie ? Bo Honda jest strasznie miękka, co w zakrętach jest dość niebezpieczne. Widziałem na amortyzatorze skale, ale szczerze mówiąc nie mam pojęcia co z tym zrobić, czy po prostu uderzać i to będzie się kręcić, czy trzeba to sposobem zrobić. Byłbym bardzo wdzięczny za pomoc.
-
Snykee - Świeżak
- Posty: 84
- Dołączył(a): 23/10/2007, 09:45
- Lokalizacja: Jadów
@Yoshimitsu
Jak w starym, to zaraz pod ssaniem masz taką plastikową śrubkę. Żeby mieć wyższe obroty musisz kręcić w prawo, żeby niższe to w lewo. W nowym nie wiem jak to wykombinowali.
@Snykee
Zdaję się, że do tyłu był specjalny klucz, powinien być dołączony razem z moto w standardowym zestawie narzędzi (chyba). Gdzieś na początku tematu było zdaje się zdjęcie.
Jak w starym, to zaraz pod ssaniem masz taką plastikową śrubkę. Żeby mieć wyższe obroty musisz kręcić w prawo, żeby niższe to w lewo. W nowym nie wiem jak to wykombinowali.
@Snykee
Zdaję się, że do tyłu był specjalny klucz, powinien być dołączony razem z moto w standardowym zestawie narzędzi (chyba). Gdzieś na początku tematu było zdaje się zdjęcie.
- Lakis
- Świeżak
- Posty: 28
- Dołączył(a): 23/2/2011, 10:07
1. na poszukaj kilka stron wczesniej. kowal robił mi zdjecie tego klucza do zawieszenie. jest to taki hakowy klucz jak do kierownic. cos w podobie.
2. Varadero ma łańcuch O-ring
3. smar nie ma znaczenia wedlug mnie. wazne zeby to byl smar do lancuchow. swego czasu mialem Shell ktory brudzil wszystko co sie tylko dalo, potem mialem jakiegos niemieckiego no-name i nie narzekalem. teraz chwilowo jezdze na sucho..
4. a łancuch czyscisz jak jest brudny. zalezy od tego jak jezdzisz, gdzie itd... sam ocen czy trzeba juz czyscic.
2. Varadero ma łańcuch O-ring
3. smar nie ma znaczenia wedlug mnie. wazne zeby to byl smar do lancuchow. swego czasu mialem Shell ktory brudzil wszystko co sie tylko dalo, potem mialem jakiegos niemieckiego no-name i nie narzekalem. teraz chwilowo jezdze na sucho..

4. a łancuch czyscisz jak jest brudny. zalezy od tego jak jezdzisz, gdzie itd... sam ocen czy trzeba juz czyscic.
Wole jak człowiek na dwóch, niż jak zwierze na czterech...
Honda XLV 125 Varadero V-8
http://www.polskajazda.pl/Profil,Honda,XLV,125,Varadero,TGB,F409,Royal,Cruise/42971 (otwórz link)
Honda XLV 125 Varadero V-8
http://www.polskajazda.pl/Profil,Honda,XLV,125,Varadero,TGB,F409,Royal,Cruise/42971 (otwórz link)
-
gruby19 - Stały bywalec
- Posty: 1220
- Dołączył(a): 29/10/2009, 19:36
- Lokalizacja: witkowo
tez klucza nie mam i zeby nie poniszczyc nakrętki kołeczkami drewnianymi biłem
wiadomo że najlepiej mieć taki klucz ale czasem trzeba sobie inaczej w życiu radzić
co do smaru. miałem castrola - niby nie brudził ale własciwie ile bym nie napsikał to go nie było widać ( wiem że to wnika
ale jednak test optyczny jest przydatny bo widać kiedy trzeba dosmarowac) juz nie wspomne o wjeździe w lekki nawet teren czy jazde przez wode bo spływał momentalnie ;/ i po chwili szeleścił. potem uzywałem belraya i tu super sprawa. jedyna wada i zaleta jednoczesnie to kolor - biały. łancuch nie wygląda slicznie po psikaniu ale dokładnie widać kiedy i jak szybko sie zuzywa - a nie zuzywa szybko. po jeździe po asfalcie wystarczyłio raz na tydzien psiknac odpowiednią warstwe
innych nie zdąrzyłem przetestowac 





KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Hmm tą śrubką nie da się kręcić, jest przymocowana do jakiegoś wężyka, jest to model z 2004 roku na gaźnikach.
Dodaje fotki pługu przygotowanego do lakierowania
http://imageshack.us/photo/my-images/862/s6300741.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/856/s6300742.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/148/s6300743.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/812/s6300744.jpg/
zamontowany na motorze
http://imageshack.us/photo/my-images/16/s6300745z.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/62/s6300746s.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/850/s6300747.jpg/
Cena 120 zł za sztukę , możliwe pewne zmiany czyli lekki tuning;)
Dodaje fotki pługu przygotowanego do lakierowania
http://imageshack.us/photo/my-images/862/s6300741.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/856/s6300742.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/148/s6300743.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/812/s6300744.jpg/
zamontowany na motorze
http://imageshack.us/photo/my-images/16/s6300745z.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/62/s6300746s.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/850/s6300747.jpg/
Cena 120 zł za sztukę , możliwe pewne zmiany czyli lekki tuning;)
- Yoshimitsu
- Świeżak
- Posty: 3
- Dołączył(a): 1/6/2011, 21:50
- Lokalizacja: Żukowo
Raczej bardzo dobrze przygotowany motocykl za przesadnie wielką cenę. Po prostu mam typowego problema, a jednak to nadal nie to i kasa leci... Co może jeszcze buczeć przy dokładnie jakiejś prędkości, a później przestaje? Łożyska wymienione więc już na pewno z kołami mam spokój. Łańcuch?
- melonick
- Świeżak
- Posty: 179
- Dołączył(a): 6/6/2009, 20:42
a moze dasz to komus kto sie na tym zna lepiej od Ciebie co? od razu widać że jestes zielony w mechanice, ale za wszelka cene chcesz to zrobić sam, a potem marudzisz ze kasa leci a problem nie znika..
Wole jak człowiek na dwóch, niż jak zwierze na czterech...
Honda XLV 125 Varadero V-8
http://www.polskajazda.pl/Profil,Honda,XLV,125,Varadero,TGB,F409,Royal,Cruise/42971 (otwórz link)
Honda XLV 125 Varadero V-8
http://www.polskajazda.pl/Profil,Honda,XLV,125,Varadero,TGB,F409,Royal,Cruise/42971 (otwórz link)
-
gruby19 - Stały bywalec
- Posty: 1220
- Dołączył(a): 29/10/2009, 19:36
- Lokalizacja: witkowo
Witam!!
Jestem tu nowy tak więc proszę o wyrozumiałośc
.
Też posiadam Varadero 125 z 2002r. z 27tyś przebiegu.
I po 500 przejechanych kilometrów mam pytanie , otoż jadac w chłodne dni temperatura stoi na 4 kreskach chyba ze w mieście dochodzi do 5 , lecz jechałem ostatnio ok 30 stopni powietrze i prawie przez całem 150 km było 5 kresek czy to całkowicie normalne?
Tu daje link do mojego varadero na PJ
http://polskajazda.pl/Motocykle/Honda/X ... ero/126921
Za odpowiedzi dziękuje
Jestem tu nowy tak więc proszę o wyrozumiałośc

Też posiadam Varadero 125 z 2002r. z 27tyś przebiegu.
I po 500 przejechanych kilometrów mam pytanie , otoż jadac w chłodne dni temperatura stoi na 4 kreskach chyba ze w mieście dochodzi do 5 , lecz jechałem ostatnio ok 30 stopni powietrze i prawie przez całem 150 km było 5 kresek czy to całkowicie normalne?
Tu daje link do mojego varadero na PJ
http://polskajazda.pl/Motocykle/Honda/X ... ero/126921
Za odpowiedzi dziękuje

- Gonskin2
- Świeżak
- Posty: 17
- Dołączył(a): 7/6/2011, 22:03
- Lokalizacja: Strzelce Opolskie
oczywiscie ze tak. temp powietrza rosnie, silnik sie meczy bardziej, bardziej sie nagrzewa. wszystko w pożądku
pier*olisz !?
no o nich nie pomyślałem 

melonick napisał(a):Robią to tylko mechanicy.
pier*olisz !?


Wole jak człowiek na dwóch, niż jak zwierze na czterech...
Honda XLV 125 Varadero V-8
http://www.polskajazda.pl/Profil,Honda,XLV,125,Varadero,TGB,F409,Royal,Cruise/42971 (otwórz link)
Honda XLV 125 Varadero V-8
http://www.polskajazda.pl/Profil,Honda,XLV,125,Varadero,TGB,F409,Royal,Cruise/42971 (otwórz link)
-
gruby19 - Stały bywalec
- Posty: 1220
- Dołączył(a): 29/10/2009, 19:36
- Lokalizacja: witkowo
pier*olisz !? Very Happy no o nich nie pomyślałem Very Happy
Którzy są głąbami i chyba jednak zacznę robić wszystko samemu...
Gonskin2
Podczas jazdy, zawsze mają być 4 kreseczki. W mieście może wystąpić już 5 kreseczek, ale w trasie nie może być, a tak na serio, to w trasie, chłodnica powinna mieć nawet zapas chłodzenia i powinna mieć zawsze 4 kreski jak ma więcej, to nie wyrabia i trzeba się nią zająć.
- melonick
- Świeżak
- Posty: 179
- Dołączył(a): 6/6/2009, 20:42
No to teraz już się pogubiłem bo gruby19 mówi że jest wszystko w porządku , a Ty meloncik że nie
. Oczywiscie jechałem w gorący dzień i tem wachała sie pomiedzy 4 a 5 kreskami wieczorem zrobiło sie chłodniej i zeszło do 4 


- Gonskin2
- Świeżak
- Posty: 17
- Dołączył(a): 7/6/2011, 22:03
- Lokalizacja: Strzelce Opolskie
Powrót do Motorowery do 50 ccm
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 25 gości