jaki motocykl ? ZX6R, R6, CBR F4i, GSXR600 K1 POMOCY !!
Posty: 25
• Strona 1 z 2 • 1, 2
jaki motocykl ? ZX6R, R6, CBR F4i, GSXR600 K1 POMOCY !!
siemka mam zamiar nabyć nowy motocykl ale nie wiem co podobają mi się CBR F4i GSXR 600 K1 R6 ZR6R może coś innego podobnego ? aktualnie usiadam bandita 600N ale jeździłem już CBR F3 kuzyna i to dość często i ZX6R stare roczniki znaczy dużo już śmigam na ścigach ale kumplach i kuzyna czas na swojego większego. a wiec co polecacie ? Cena tak najlepiej ok 9tys.
- blazioo
- Świeżak
- Posty: 89
- Dołączył(a): 31/1/2009, 10:34
- Lokalizacja: SPS
Za tą kasę kupił bym ZX6R 01.
K1, R6 za 9000 tys to ścierwa nie motocykle.
Ewentualnie F4 na gaźnikach
K1, R6 za 9000 tys to ścierwa nie motocykle.
Ewentualnie F4 na gaźnikach
- Gregorgsxr
- Świeżak
- Posty: 203
- Dołączył(a): 30/5/2010, 19:28
- Lokalizacja: WWA
f4 to rocznik od 99 do 00 motocykl sportowo turystyczny... jak celujesz w sporty to ten pewnie Ci sie nie spodoba ale ogolnie moto zajebiste bo sam mam takie ... za te 9 tys mozna juz cos szukac ale dozbieraj jeszcze z tysiac i bedziesz mial fajna sztuke...
-
rzydu22 - Świeżak
- Posty: 91
- Dołączył(a): 14/10/2009, 17:11
9 to jest max no chyba ze na przyszły sezon cos kupie a właśnie chodzi mi o jakiegoś typowego sporta;p tylko dalej sam nie wiem co wybrać to jak mówisz bardziej szosiak z Cebry to odpada ale ta F4i to juz sport chyba nie
- blazioo
- Świeżak
- Posty: 89
- Dołączył(a): 31/1/2009, 10:34
- Lokalizacja: SPS
Wszystkie moto w tym przedziale $ są na gaźorach.
F4 to właściwie to samo co F4i. Za porządne F4i trzeba dać z 11 -12 tys.
F4i to też sport-tourist.
Typowy sport to tylko r6. No i jescze SRady
F4 to właściwie to samo co F4i. Za porządne F4i trzeba dać z 11 -12 tys.
F4i to też sport-tourist.
Typowy sport to tylko r6. No i jescze SRady
- Gregorgsxr
- Świeżak
- Posty: 203
- Dołączył(a): 30/5/2010, 19:28
- Lokalizacja: WWA
Gregorgsxr kolego ta poproszę o porównanie R6 zakładam że z 99 roku i GSXRa 600 z99 albo model K1 o ile trafie w tej cenie ktoś ma jakieś argumenty miedzy tymi motocyklami? zx6r to wg mnie też chyba bardziej sport niż turysta jak to jest ?
- blazioo
- Świeżak
- Posty: 89
- Dołączył(a): 31/1/2009, 10:34
- Lokalizacja: SPS
CoÅ› na wtrysku z podanych to tylko GSX-R 600 K1 :
http://www.scigacz.pl/zdjecia/gallery/u ... 1.jpg.html
Od tego modelu w 600 montujÄ… wtrysk.
A w 750 od 1998 roku.
R6 od 2003 roku ma wtrysk paliwa
CBR 600 F4i od 2001 roku ma wtrysk paliwa
ZX6R 636 od 2003 roku ma wtrysk paliwa.
Ale ciężko będzie znaleźć ładną K1 do 9000PLN.
Poczekaj do następnego sezonu i odłóż jeszcze przynajmniej około 2000PLN + 1500PLN na jakiś serwis.
http://www.scigacz.pl/zdjecia/gallery/u ... 1.jpg.html
Od tego modelu w 600 montujÄ… wtrysk.
A w 750 od 1998 roku.
R6 od 2003 roku ma wtrysk paliwa
CBR 600 F4i od 2001 roku ma wtrysk paliwa
ZX6R 636 od 2003 roku ma wtrysk paliwa.
Ale ciężko będzie znaleźć ładną K1 do 9000PLN.
Poczekaj do następnego sezonu i odłóż jeszcze przynajmniej około 2000PLN + 1500PLN na jakiś serwis.
Moto Theodor - nieautoryzowany serwis Ducati
- Raczek_6
- VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4217
- Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
- Lokalizacja: W-wa
Raczek_6 pięknie o takie podsumowanie mi chodziło i o takiego gixa też ;d jeszcze sam nie wiem albo poczekam na K1 albo kupie teraz 636 tyle ze na wtrysku bo nie znajdę za ta kase
R6 by była piękna ale słyszałem ze jak R6 to od 02 a to już odpada przydział cenowy a zas o636 słyszałem ze pękają ramy pozytywne opinie to jedynie słyszałem o sradach i k1
R6 by była piękna ale słyszałem ze jak R6 to od 02 a to już odpada przydział cenowy a zas o636 słyszałem ze pękają ramy pozytywne opinie to jedynie słyszałem o sradach i k1
- blazioo
- Świeżak
- Posty: 89
- Dołączył(a): 31/1/2009, 10:34
- Lokalizacja: SPS
jeszcze jedno pytanko miał ktoś do czynienia z K1 albo starszym modelem ? z czym to sie je jak sie to sprawuje?
Który z wymienionych motocykli ma najlepsze osiągi ? może ktoś chce dodać od siebie jakiś inny motocykl bardzo proszę bo jestem t trudnej sytuacji
Który z wymienionych motocykli ma najlepsze osiągi ? może ktoś chce dodać od siebie jakiś inny motocykl bardzo proszę bo jestem t trudnej sytuacji
- blazioo
- Świeżak
- Posty: 89
- Dołączył(a): 31/1/2009, 10:34
- Lokalizacja: SPS
Dozbieraj może tak ze 13 tys i kup 636 na szprycy. Od 2003r Zajebisty i bezawaryjny sprzęt. Jeśli chodzi o osiągi to bije na głowę wszystkie sześćsetki z tamtych lat. Jak na sześćsetkę ma fajną elastykę, a górę obr. ma naprawdę konkretną.
Fajnie śmiga się nią na kole.
Fajnie śmiga się nią na kole.
- Gregorgsxr
- Świeżak
- Posty: 203
- Dołączył(a): 30/5/2010, 19:28
- Lokalizacja: WWA
Prosiłeś o porównanie R6 99 i srada 600.
Przede wszystkim to będzie ciężko znaleść zadbane egzemplarze na naszym rynku.
R6 ma słabą skrzynię, jest mało elastyczna (idzie z końca obrotomierza), jak masz powyżej 180cm wzrostu to do każdych 100km będziesz potrzebował paczki panadolu na ból pleców, nadgarstków i kolan, ma mały promień skętu, i bez amora skrętu ciężko się jeździ. Poza tym średnio się nadaje do latania na kole ze względu na filigranową ramę.
Srad 600 (do 00r)
Właściwie to chyba najbardziej wytrzymała jednostka na katacje. Trzeba tylko pilnować rozrządu, bo to jego pięta achillesowa. Moto zdecydowanie większe i lepiej owiane od R6
Ale ze sradów to lepsza jest 750 (NIE DO ZARŻNIĘCIA) a i osiągi ma zacne. Po zmianie zębatek na -2 na zdawczej, +2 na odbiorczej nie ustępujesz nowszym litrom
Przede wszystkim to będzie ciężko znaleść zadbane egzemplarze na naszym rynku.
R6 ma słabą skrzynię, jest mało elastyczna (idzie z końca obrotomierza), jak masz powyżej 180cm wzrostu to do każdych 100km będziesz potrzebował paczki panadolu na ból pleców, nadgarstków i kolan, ma mały promień skętu, i bez amora skrętu ciężko się jeździ. Poza tym średnio się nadaje do latania na kole ze względu na filigranową ramę.
Srad 600 (do 00r)
Właściwie to chyba najbardziej wytrzymała jednostka na katacje. Trzeba tylko pilnować rozrządu, bo to jego pięta achillesowa. Moto zdecydowanie większe i lepiej owiane od R6
Ale ze sradów to lepsza jest 750 (NIE DO ZARŻNIĘCIA) a i osiągi ma zacne. Po zmianie zębatek na -2 na zdawczej, +2 na odbiorczej nie ustępujesz nowszym litrom
- Gregorgsxr
- Świeżak
- Posty: 203
- Dołączył(a): 30/5/2010, 19:28
- Lokalizacja: WWA
no kolego tym sradem to mnie zaskoczyłeś trochę w sumie myślę że na 750 bym sobie jakoś poraził bo jak na razie to tylko 600 ujeżdżałem. co do 636 to tyle nie nazbieram max 10tys. i to w przyszłym sezonie. to jedynie by wyszło no to że albo srad 750 jak mówisz że lepszy niż 600 bo K1 raczej nie dostane albo ta 636 ale na gaźnikach. No i kolejne pytanie co będzie lepsze taki srad z rocznika mniej więcej 98 99 bo w tej cenie tak znajdę albo ta kawa z roku 01 02
- blazioo
- Świeżak
- Posty: 89
- Dołączył(a): 31/1/2009, 10:34
- Lokalizacja: SPS
Jeśli ogarniesz 7,5 Srada to bierz Srada. Tylko bierz na szprycy.
Części zamiennych jest od ch-ja na rynku. Swojego czasu większość ekip stunterskich takimi pomykała.
Tylko będziesz musiał sporo szukać jakiegoś ogarniętego egz. bo większość ma dość mały przebieg na dwóch kołach
Części zamiennych jest od ch-ja na rynku. Swojego czasu większość ekip stunterskich takimi pomykała.
Tylko będziesz musiał sporo szukać jakiegoś ogarniętego egz. bo większość ma dość mały przebieg na dwóch kołach

- Gregorgsxr
- Świeżak
- Posty: 203
- Dołączył(a): 30/5/2010, 19:28
- Lokalizacja: WWA
Posty: 25
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Powrót do Oceny ofert sprzedaży.
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości