Zobacz wÄ…tek - Zakup R1 proszÄ™ o porady
NAS Analytics TAG

Zakup R1 proszÄ™ o porady

Tutaj tylko zadajemy pytania o ocenę oferty motocykla, którą sobie upatrzyłeś. Dotyczy motocykli o pojemności większej niż 125 ccm.
_________

Postprzez gr300 » 1/6/2010, 19:50

nie patrz na kolegę tylko na to co będzie się działo z Tobą. Bo to, że on będzie miał dzwona Tobie nie zaszkodzi. Jest tak i sam o tym wiesz, że taki Janek kupi sobie litra i będzie jeździł całe życie a Maciek na początek kupi 500 i pojeździ 2 tygodnie i do piachu. jeżeli masz kogoś na litrze to poproś ładnie da Ci się przejechać. Pojedź na prostą(najlepiej pas startowy) i odetnij zapłon w R1 nawet na 1 biegu. Jak wrócisz to opisz wrażenia.
gr300
Świeżak
 
Posty: 49
Dołączył(a): 21/5/2010, 16:35


Postprzez snajper1991 » 1/6/2010, 20:12

u mnie litrów nie brakuje i starych i tych nowych:P jak tylko bedzie pogoda to sie przejade i powiem jak sie jechalo. proponowałes mi pare postów wyzej żebym kupił gixera 750. przecież to też jest bardzo mocny i szybki szpej..
snajper1991
Świeżak
 
Posty: 301
Dołączył(a): 25/2/2009, 19:59
Lokalizacja: Siedliska


Postprzez Gregorgsxr » 1/6/2010, 20:30

Kolego Wiewiórka... Bez przesady.
Litrowe motocykle też są dla ludzi. Nimi naprawdę można normalnie jeździć.
Wymagają poprostu większych umiejętności i praktyki
Za nic w świecie nie przesiadł bym się z powrotem na 600
Miałem okazję przejechać się ostatnio znajomego nową r6.
KATASTROFA!!!
Nowe sportowe sześćsetki nadają się tylko na tor. Bo na pewno nie na ulicę.
Mam 1000K3. i uważam,że jest to najbardziej uniwersalny i niezawodny sprzęt
Gregorgsxr
Świeżak
 
Posty: 203
Dołączył(a): 30/5/2010, 19:28
Lokalizacja: WWA

Postprzez snajper1991 » 1/6/2010, 20:47

Gregorgsxr powiedz mi coś na temat tej Twojej K3 bo też trochę myślałem o tym szpeju.
snajper1991
Świeżak
 
Posty: 301
Dołączył(a): 25/2/2009, 19:59
Lokalizacja: Siedliska

Postprzez gr300 » 1/6/2010, 21:11

snajper doradziłem Ci gixera 750 bo widzę, że chcesz mocny motor a to jest w pytę mocne ale z kolei nie tak jak litr. No i myślę, że jak na 3 moto ? już można by nad takim pomyśleć.
gr300
Świeżak
 
Posty: 49
Dołączył(a): 21/5/2010, 16:35

Postprzez snajper1991 » 1/6/2010, 21:15

gixer nie odstaje wiele od R1. to jest już na wtrysku???
snajper1991
Świeżak
 
Posty: 301
Dołączył(a): 25/2/2009, 19:59
Lokalizacja: Siedliska

Postprzez gr300 » 1/6/2010, 21:22

http://www.szybkiemotory.com/suzuki-gsx-r-750/

myślę, że jak to przeczytasz to będziesz wiedział wszystko co chcesz wiedzieć na temat gixera 750. na ten czas oczywiście.
na wtrysku...
gr300
Świeżak
 
Posty: 49
Dołączył(a): 21/5/2010, 16:35

Postprzez Gregorgsxr » 1/6/2010, 21:27

PO wielu przymiarkach, jazdach testowych i zbieranych opiniach zdecydwałem się na gsxr 10000 k3.
Motocykl ten na pewno nie jest dla kogoś kto jest początkującym motocyklistą. Charkterystyka jego jest taka że właściwie od 40 km/h na fabrycznych przełożeniach stawiasz nim piona z samego gazu. Dalej jest już tylko lepiej. Śmigałem wcześniej na 929 i jakieś mam porównanie. W porównaniu do Hondy K3 jest wygodniejsze i 100X lepiej owiane.
Prowadzi się dużo precyzyjniej i ma taką stabilność w zakręcie że 929 wysiada. Pomijam fakt, że GSxr jest dużo szybszym motocyklem.
Fajne jest w nim to że jest on po prostu duży i przy moich 185cm nie wyglądam na nim jak na rowerku Bobo. Można przy wyższej szybie spokojnie śmignąć nim w traskę bez wysiłku.
Obowiązkowo jednak musi być amor skrętu. Ja wstawiłem Ohlinsa i moto prowadzi się jak po szynach. Silnik i skrzynia są nie o zajechania.
Już w K1 było super ale k3 po modyfikacjach zwiększających żywotność silnika (gładź w cylindrach i system przewietrzania ) jest nie zniszczalna.
Jeśli już kupować jakiegoś sporta to moja rada jest taka żeby zawsze brać 2 lub 3 generację modelu. Np. Zamiast 929 -954, zamiast k1-k3/4 itd.

Ps. Bezawaryjność Hondy to mit :D
Gregorgsxr
Świeżak
 
Posty: 203
Dołączył(a): 30/5/2010, 19:28
Lokalizacja: WWA

Postprzez snajper1991 » 1/6/2010, 21:32

kolego dzięki za konkretne informacje na temat gixa. a mógłbyś mi porównać R1 do gsxr K2??? wiem ze hondy są przereklamowane i dlatego nie kupie nigdy hondy.
snajper1991
Świeżak
 
Posty: 301
Dołączył(a): 25/2/2009, 19:59
Lokalizacja: Siedliska

Postprzez Raczek_6 » 1/6/2010, 21:50

Hondy nie sÄ… przereklamowane.
Ale 929 w porównaniu z R1 nie ma tego czegoś, CBR jest łagodniejsza i bardziej przyjazna niż R1.

A może coś z innej beczki:
Aprilia RSV 1000 Mille :-)
Do 14kPLN kupisz na prawdę ładną sztukę, R1 w porównaniu nie startuje, co prawda jest to V2 ale jazda dostarcza na prawdę sporych emocji i przy okazji nie ma ich aż tak dużo jak R1, GSXR 1000, czy 929, 954.
Moto Theodor - nieautoryzowany serwis Ducati
Raczek_6
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4217
Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
Lokalizacja: W-wa

Postprzez snajper1991 » 1/6/2010, 21:58

Aprilla to chyba mało popularny sprzet i pewnie drogi w utrzymaniu... chodzi mi o litra ale na bank odpada honda... R1 ewentualnie gixer. Raczek_6 u mnie tutaj w pobliżu nikt nie ma aprilli i nie bede mial okazji tym wczesniej pojezdzic..
snajper1991
Świeżak
 
Posty: 301
Dołączył(a): 25/2/2009, 19:59
Lokalizacja: Siedliska

Postprzez Gregorgsxr » 1/6/2010, 22:05

RSV, TLR, Sp1, SP2 =wyższa szkoła jazdy.
Sprzęty którymi trzeba umieć jeździć.
Może i nie mają dużo KM ale Nm jest taki że wszystkie wyjścia z zakętów muszą być pod kontrolą. Bo jak nie.... :shock:
Gregorgsxr
Świeżak
 
Posty: 203
Dołączył(a): 30/5/2010, 19:28
Lokalizacja: WWA

Postprzez snajper1991 » 1/6/2010, 22:09

gregorgsxr skÄ…d jesteÅ›???
snajper1991
Świeżak
 
Posty: 301
Dołączył(a): 25/2/2009, 19:59
Lokalizacja: Siedliska

Postprzez Raczek_6 » 1/6/2010, 22:15

W porównaniu z R1 Aprilia nie jest droższa w utrzymaniu - wszystko kwestia stylu jazdy.
R1 spala znajomym od 8-15 litrów.
RSV spala znajomym od 7 - 12 litrów.

Koszty serwisowania są niższe przy RSV.

Z tym że trzeba znaleźć serwis zajmujący się włoszczyzną jak:
http://motomaniax.pl/
Moto Theodor - nieautoryzowany serwis Ducati
Raczek_6
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4217
Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
Lokalizacja: W-wa

Postprzez snajper1991 » 1/6/2010, 22:19

ja jestem z małopolski a ten serwis jest z Wawy:P nie miałbym zamiaru tyle dojeżdżać na serwis:D
snajper1991
Świeżak
 
Posty: 301
Dołączył(a): 25/2/2009, 19:59
Lokalizacja: Siedliska

Postprzez Raczek_6 » 1/6/2010, 22:59

Napisałem ze musisz podobnego w swojej okolicy poszukać. Jeśli zdecydował byś się na Apke.
Moto Theodor - nieautoryzowany serwis Ducati
Raczek_6
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4217
Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
Lokalizacja: W-wa

Postprzez Przemo_rene » 1/6/2010, 23:08

odn tych V2 litrowych w sporcie to ... to jest serio inna bajka. Coś jakbyś prowadził 2 600ty na raz ale moment obrotowy miał nisko jak w dieslu... totalnie inne wrażenia. Lepiej już strzel tego K3 litra bo to fajny sprzęt i zdecydowanie lepszy niż K1 czy K2
Wg. mnie i opini ziomków co jeżdzą nimi to takżę R1 z 98 i 99 roku to w 90% niestety żłomy na naszym rynku
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo PrzeglÄ…d Twojego moto w P-N!
Avatar użytkownika
Przemo_rene
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2982
Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
Lokalizacja: Poznań / TL1000R

Postprzez Materialmord » 2/6/2010, 14:50

Jako posiadacz GSXR K3 mogę powiedzieć, że do jazdy po mieście jest po prostu wygodniejszy niż R1, nie wiem jakie są różnice KATALOGOWE do setki, ale prawda jest taka, że 90 % użytkowników GSXR jak i R1 nie ma pojęcia jak osiągnąc setkę w katalogowym czasie, a litr służy im tylko do podniecania się ze " mam 2.7 do setki ", a w rzeczywistości jak zrobi 4.0 to jest dobrze.

Pozycja w GSXR jest idealna jak na sporta, moment zabija, a oddawanie mocy to poezja. R1 wydaje mi sie motocyklem bez większego wyrazu, jak vw "fetor ", który to niby jest limuzyną ale ktoś kto chce limuzynę nie kupi przecież volkswagena :lol: GSXR wiadomo też nie jest jakiś full exclusiv, ale ma w sobie coś, w czym można się zakochać.

Ale co ja tam wiem, jeździłem tylko swoim K3, R1 2002, XX1100 i kilkoma Kawuseskami :D
Materialmord
Świeżak
 
Posty: 159
Dołączył(a): 21/4/2010, 15:56

Poprzednia strona


Powrót do Oceny ofert sprzedaży.



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości




na górê