Zobacz wątek - Przespawywanie układu EXUP kawasaki zx6r 2005r
NAS Analytics TAG

Przespawywanie układu EXUP kawasaki zx6r 2005r

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Przespawywanie układu EXUP kawasaki zx6r 2005r

Postprzez kamilzx636 » 25/5/2010, 17:58

Witam. Mam pytanie jak można dobrze przespawać system exup w kawasaki zx6r 2005r. Posiadam standardowy tłumik i chce go przespawać do Yoshimury rs5. A o to kilka pytań
1 Czy taki zabieg jest możliwy?
2 Czy w dolnych partiach obrotów poprawi się elastyczność (chodzi mi o to czy będzie ona porównywalna z tą co była przed wymianą tłumika)?
3 Czy ustaną ewentualne falowania obrotów (zakres 900-1100 obr/min)
4 Z jakich materiałów wykonane są tłumiki Yoshimury (jakaś kwasówka czy żaroodporna)
5 Czy najlepiej to spwać żeby spawy się nie rozleciały (MIG czy może TIG)
6 Czy przelot standardowej rury dochodzącej do tłumika ma taki sam przelot (taka sama średnice) jak wydech Yoshimury czy trzeba będzie dawać jakieś podkładki czy może będzie on za wąski?
7. W jakich odległościach wyciąć exup ze starego wychu?
8. Czy taki zabieg spełni swoje zadanie? (Mój wcześniejszy post dotyczący kontrolki FI a chodzi mi o to czy ona zgaśnie gdy wydech zostanie podłączony czy trzeba będzie jechać do serwisu na kasowanie błędu?

Jeżeli ktoś już robił takie coś niech opisze swoje spostrzeżenia.
z góry dzieki i pozdrawiam
kamilzx636
Świeżak
 
Posty: 79
Dołączył(a): 13/2/2010, 21:48
Lokalizacja: w-wek / w-wa


Postprzez Raczek_6 » 25/5/2010, 23:08

Ad.
1. Tak
2. Nie wiadomo, wydech Yoschimury jest przelotowy.
3. Przytkaj lekko ręką wydech i zobaczysz czy ustanie falowanie obrotów.
4. Kwasówka, tytan, aluminium, karbon...
5. TIG.
6. ???
7. To pytanie do montujÄ…cego.
8. Może wymagać podłączenia i wykasowania błędów.

http://motowydech.eu/ w tej firmie możesz dokonać takiego zabiegu.
Moto Theodor - nieautoryzowany serwis Ducati
Raczek_6
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4217
Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
Lokalizacja: W-wa


Postprzez kamilzx636 » 26/5/2010, 13:37

Właśnie takiej odpowiedzi oczekiwałem. Gdy przytkałem wydech ręką to obroty spadły ale przestały falować i trzymały się na jednym poziomie. Mam jeszcze jedno pytanie odnośnie składu mieszanki. Wydaje mi się że jest teraz zbyt uboga bo moto po wymianie wydechu trzyma mi wyższą temperaturę niż przed wymianą. W jaki sposób skontrolować skład mieszanki? Jak ją ewentualnie wzbogacić? Czy gdybym tak jeździł to może coś się stać złego z silnikiem?
kamilzx636
Świeżak
 
Posty: 79
Dołączył(a): 13/2/2010, 21:48
Lokalizacja: w-wek / w-wa

Postprzez Seba_ER5 » 26/5/2010, 16:34

PCIII i hamowania jakies narzedzia diagnostyczne tam ustawia ewentualnie serwis Kawa...
Avatar użytkownika
Seba_ER5
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 5222
Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58

Postprzez Raczek_6 » 26/5/2010, 21:55

Tomasz Kędzior i 3FUN (okolice W-wy, Sękocin), doradzi co i jak zrobić żeby było dobrze.
Moto Theodor - nieautoryzowany serwis Ducati
Raczek_6
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4217
Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
Lokalizacja: W-wa



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 17 gości




na górê