Przespawywanie układu EXUP kawasaki zx6r 2005r
Posty: 5
• Strona 1 z 1
Przespawywanie układu EXUP kawasaki zx6r 2005r
Witam. Mam pytanie jak można dobrze przespawać system exup w kawasaki zx6r 2005r. Posiadam standardowy tłumik i chce go przespawać do Yoshimury rs5. A o to kilka pytań
1 Czy taki zabieg jest możliwy?
2 Czy w dolnych partiach obrotów poprawi się elastyczność (chodzi mi o to czy będzie ona porównywalna z tą co była przed wymianą tłumika)?
3 Czy ustaną ewentualne falowania obrotów (zakres 900-1100 obr/min)
4 Z jakich materiałów wykonane są tłumiki Yoshimury (jakaś kwasówka czy żaroodporna)
5 Czy najlepiej to spwać żeby spawy się nie rozleciały (MIG czy może TIG)
6 Czy przelot standardowej rury dochodzącej do tłumika ma taki sam przelot (taka sama średnice) jak wydech Yoshimury czy trzeba będzie dawać jakieś podkładki czy może będzie on za wąski?
7. W jakich odległościach wyciąć exup ze starego wychu?
8. Czy taki zabieg spełni swoje zadanie? (Mój wcześniejszy post dotyczący kontrolki FI a chodzi mi o to czy ona zgaśnie gdy wydech zostanie podłączony czy trzeba będzie jechać do serwisu na kasowanie błędu?
Jeżeli ktoś już robił takie coś niech opisze swoje spostrzeżenia.
z góry dzieki i pozdrawiam
1 Czy taki zabieg jest możliwy?
2 Czy w dolnych partiach obrotów poprawi się elastyczność (chodzi mi o to czy będzie ona porównywalna z tą co była przed wymianą tłumika)?
3 Czy ustaną ewentualne falowania obrotów (zakres 900-1100 obr/min)
4 Z jakich materiałów wykonane są tłumiki Yoshimury (jakaś kwasówka czy żaroodporna)
5 Czy najlepiej to spwać żeby spawy się nie rozleciały (MIG czy może TIG)
6 Czy przelot standardowej rury dochodzącej do tłumika ma taki sam przelot (taka sama średnice) jak wydech Yoshimury czy trzeba będzie dawać jakieś podkładki czy może będzie on za wąski?
7. W jakich odległościach wyciąć exup ze starego wychu?
8. Czy taki zabieg spełni swoje zadanie? (Mój wcześniejszy post dotyczący kontrolki FI a chodzi mi o to czy ona zgaśnie gdy wydech zostanie podłączony czy trzeba będzie jechać do serwisu na kasowanie błędu?
Jeżeli ktoś już robił takie coś niech opisze swoje spostrzeżenia.
z góry dzieki i pozdrawiam
- kamilzx636
- Świeżak
- Posty: 79
- Dołączył(a): 13/2/2010, 21:48
- Lokalizacja: w-wek / w-wa
Ad.
1. Tak
2. Nie wiadomo, wydech Yoschimury jest przelotowy.
3. Przytkaj lekko ręką wydech i zobaczysz czy ustanie falowanie obrotów.
4. Kwasówka, tytan, aluminium, karbon...
5. TIG.
6. ???
7. To pytanie do montujÄ…cego.
8. Może wymagać podłączenia i wykasowania błędów.
http://motowydech.eu/ w tej firmie możesz dokonać takiego zabiegu.
1. Tak
2. Nie wiadomo, wydech Yoschimury jest przelotowy.
3. Przytkaj lekko ręką wydech i zobaczysz czy ustanie falowanie obrotów.
4. Kwasówka, tytan, aluminium, karbon...
5. TIG.
6. ???
7. To pytanie do montujÄ…cego.
8. Może wymagać podłączenia i wykasowania błędów.
http://motowydech.eu/ w tej firmie możesz dokonać takiego zabiegu.
Moto Theodor - nieautoryzowany serwis Ducati
- Raczek_6
- VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4217
- Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
- Lokalizacja: W-wa
Właśnie takiej odpowiedzi oczekiwałem. Gdy przytkałem wydech ręką to obroty spadły ale przestały falować i trzymały się na jednym poziomie. Mam jeszcze jedno pytanie odnośnie składu mieszanki. Wydaje mi się że jest teraz zbyt uboga bo moto po wymianie wydechu trzyma mi wyższą temperaturę niż przed wymianą. W jaki sposób skontrolować skład mieszanki? Jak ją ewentualnie wzbogacić? Czy gdybym tak jeździł to może coś się stać złego z silnikiem?
- kamilzx636
- Świeżak
- Posty: 79
- Dołączył(a): 13/2/2010, 21:48
- Lokalizacja: w-wek / w-wa
-
Seba_ER5 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 5222
- Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58
Posty: 5
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 17 gości