yamaha R6 2000 gasnie na twemp powyzej 78stopni
Posty: 12
• Strona 1 z 1
yamaha R6 2000 gasnie na twemp powyzej 78stopni
Czesc, mam pytanie tak jak w tytule. Co moze byc powodem, ze R6 gasnie na temp powyzej 78stopni? Moto jest po synchronizacji gaznikow... Po tej temp ciezko go odpalic a jak odpali nie wkreca na obroty... dusi sie, gazuje a ciaglke trzyma niecale 2 tys obrotow... Dziekuje za pomoc
- spiter
- Świeżak
- Posty: 15
- Dołączył(a): 19/2/2010, 16:44
nie chce nikogo krytykować ale ludzie nieraz to straszne parchy kupują
zrób wszystko: zawory, świece flitr pow, filtr oleju olej, gaźniki koszta spore chyba ze masz taniego dobrego mechanika w innym wypadku szykuj kase. plus taki ze bedziesz pewny tego co jest zrobione
zrób wszystko: zawory, świece flitr pow, filtr oleju olej, gaźniki koszta spore chyba ze masz taniego dobrego mechanika w innym wypadku szykuj kase. plus taki ze bedziesz pewny tego co jest zrobione
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Nowy nabytek KTM RC8
-
RUTRA.RD - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4149
- Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
- Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa
Ja już jestem w sumie przekonany, że 95% motocykli na sprzedaż w naszym kochanym kraju to TAK ZANIEDBANE SERWISOWO sprzęty, że nawet szkoda słów. Po prostu już chyba 500 raz gdy ktoś po kupnie ma mega problemy...
LUDZIE - pamietajcie - jeżeli coś jeździ tak szybko jak ferrari to jest na pewno BARDZO wyżyłowane i BARDZO wrażliwe na serwis i jego BRAK.
Bedę powtarzał do znudzenia:
PO KUPNIE ZAWSZE ROBIMY (niezależnie czy moto jeździ spoko, czy coś nie do końca gra):
-sprzawdzenie luzów zaworowych i ich ew. korekta (!!!!!!!)
-wymiana oleju z filtrem(!!!!)
-wymiana świec
-wymiana filtra powietrza lub gdy typu K&N to jego serwis
-przejrzenie stanu łożysk w kołach i główce ramy
-wymiana plynu hamulcowego (daje 100%, że jest stary) najlepiej z czyszczeniem zacisków hamulcowych i przywrócenie pracy zapieczonym tłoczkom i prowadnicom- to tez jest w chyba 80% sprzętów latających po naszych drogach
Nie ma zmiłuj. Nie ma że kasa. Masz się poruszać szybciej niż 100% aut jakie widujesz to do cholery 1000zł na serwis po kupnie to jest jak podtarcie dupy po sraniu. OBOWIĄZKOWO.
co do djpedros - Ty masz niestety pewnie zajechane pierścienie - puszczają spaliny do silnika, niszczą olej i wuważ by panewek nie złapało bo bedzie trup.
Najlepiej daj do sprawdzenia luzy zaworowe i PO ICH KOREKCIE niech zmierzą ciśnienia na cylindrach. Olej zalej 15w50 to może pomoże już dla tak wyeksploatowanego silnika ale na dłuższa mete (2 sezony) to remont lub używka piec bo bedzie chlał olej na potęge.
LUDZIE - pamietajcie - jeżeli coś jeździ tak szybko jak ferrari to jest na pewno BARDZO wyżyłowane i BARDZO wrażliwe na serwis i jego BRAK.
Bedę powtarzał do znudzenia:
PO KUPNIE ZAWSZE ROBIMY (niezależnie czy moto jeździ spoko, czy coś nie do końca gra):
-sprzawdzenie luzów zaworowych i ich ew. korekta (!!!!!!!)
-wymiana oleju z filtrem(!!!!)
-wymiana świec
-wymiana filtra powietrza lub gdy typu K&N to jego serwis
-przejrzenie stanu łożysk w kołach i główce ramy
-wymiana plynu hamulcowego (daje 100%, że jest stary) najlepiej z czyszczeniem zacisków hamulcowych i przywrócenie pracy zapieczonym tłoczkom i prowadnicom- to tez jest w chyba 80% sprzętów latających po naszych drogach
Nie ma zmiłuj. Nie ma że kasa. Masz się poruszać szybciej niż 100% aut jakie widujesz to do cholery 1000zł na serwis po kupnie to jest jak podtarcie dupy po sraniu. OBOWIĄZKOWO.
co do djpedros - Ty masz niestety pewnie zajechane pierścienie - puszczają spaliny do silnika, niszczą olej i wuważ by panewek nie złapało bo bedzie trup.
Najlepiej daj do sprawdzenia luzy zaworowe i PO ICH KOREKCIE niech zmierzą ciśnienia na cylindrach. Olej zalej 15w50 to może pomoże już dla tak wyeksploatowanego silnika ale na dłuższa mete (2 sezony) to remont lub używka piec bo bedzie chlał olej na potęge.
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo PrzeglÄ…d Twojego moto w P-N!
-
Przemo_rene - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2982
- Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
- Lokalizacja: Poznań / TL1000R
na szczęście dzisiaj się pozbyłem tego motoru i wszystkie problemy znikły oddałem go temu co kupiłem bo nie jestem świnią i nie mam zamiaru któregoś z Nas motocyklistów ładować na pewne zaje.............. jazda ma dawać przyjemność a nie śmierć napewno nie polecam firmy która mi sprzedała moto ich strona www.ka-ps.eu moja r6 dalej jest tam wystawiona gościu zwrócił kase ale odliczył poniesione koszta 600 zł jestem w plecy obłęd ważne że już go nie mam teraz kupie od sprawdzonego serwisu któremu zależy na dobru motocyklisty a nie zarobku dziękuję za odpowiedz na mój temat dam napewno znać co kupiłem na forum
-
djpedros - Świeżak
- Posty: 11
- Dołączył(a): 19/12/2010, 09:37
- Lokalizacja: Katowice
Dokładnie - najlepiej zabrać ze soba mechanika motocyklowego (nawet z jakiegoś serwisu - czesto mają to w ofercie za około 200zł najwięcej ale masz pewność co jest ze sprzętem) lub jakiegoś bardzo dobrze oblatanego w temacie znajomego co już nie jeden motocykl kupował i niejednym jeździł. Co do R6 z lat 98-00 to powiem tak - sztuki poniżej 10tyś zł na bank sa zajechane i/lub rzeźbione w najróżniejszych miejscach- to jest pewne. Serio. Ten model tak już niestety ma. Nie na darmo określa się go Dresszóstka...często kupowany do lansu, dawania odciny przy przystankach czy palenia laka. Do niczego wiecej. katowanie na zimno tez jest częste.
Tak jak dostać dobre E30 trudno tak i R6.
Na przyszłość dzwoń do ludzi prywatnych i tych co mają ceny raczej nie jakieś super okazyjne ale przynajmniej są ludźmi a nie pseudo handlarzami (bo i czasem normalny też sie trafi...ale to 1 na 100)
Tak jak dostać dobre E30 trudno tak i R6.
Na przyszłość dzwoń do ludzi prywatnych i tych co mają ceny raczej nie jakieś super okazyjne ale przynajmniej są ludźmi a nie pseudo handlarzami (bo i czasem normalny też sie trafi...ale to 1 na 100)
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo PrzeglÄ…d Twojego moto w P-N!
-
Przemo_rene - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2982
- Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
- Lokalizacja: Poznań / TL1000R
ja tez nie wiem co ludzie widza w r6 kup srada 600 jest ich pełno na allegro nic tylko wybrać zadbana sztukę. ewentualnie jak byś chciał k1 to kumpel goni jak coś pisz pw
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Nowy nabytek KTM RC8
-
RUTRA.RD - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4149
- Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
- Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa
Posty: 12
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości