Tuningowa mapa wtrysku Yamaha YZF R125
Posty: 7
• Strona 1 z 1
Tuningowa mapa wtrysku Yamaha YZF R125
Witam
Planuję kupic Yamahe YZF R125, która z tuningu mechanicznego ma tuningową mape wtrysku (małą kosteczke, kosztującą 480euro) i podobno ma 22KM, v-max 140km/h i przyspieszenie pokroju NSR, RS. Czy to mozliwe ze przez małą kosteczke motor zyskał z 15km 22km ? dało to 7KM?
Pozdrawiam
Planuję kupic Yamahe YZF R125, która z tuningu mechanicznego ma tuningową mape wtrysku (małą kosteczke, kosztującą 480euro) i podobno ma 22KM, v-max 140km/h i przyspieszenie pokroju NSR, RS. Czy to mozliwe ze przez małą kosteczke motor zyskał z 15km 22km ? dało to 7KM?
Pozdrawiam
- lukasz66
- Świeżak
- Posty: 41
- Dołączył(a): 3/5/2010, 18:21
- Lokalizacja: Radomsko
mozliwe ale wtedy tak jak bys bez tej mapy pojezdzil np 50k km to pojezdzisz polowe bo silnik jest bardzie wyżyłowany
13k.pl/-/sugestia.php
co za idiota wymyslil limit 60 znaków
co za idiota wymyslil limit 60 znaków
- swirus2007
- Stały bywalec
- Posty: 1474
- Dołączył(a): 29/7/2009, 13:35
- Lokalizacja: ~~KN~~
nie rozumiem... Chodzi ci o to, że jak będę miał moduł to na yamaszce zrobie połowe km ile bym zrobił bez modułu? czemu, przeciez to tylko zmienia kąt wtrysku paliwa a na dobrą sprawe to jest zdjęcie blokady z modułu
chyba ze sie myle

- lukasz66
- Świeżak
- Posty: 41
- Dołączył(a): 3/5/2010, 18:21
- Lokalizacja: Radomsko
chodzi o to ze silnik generuje moc 15KM i do takiej mocy zostal on przystosowany. wytrzymalosc ramy, walu, poszczegolnych elementow silnika, mocowania, sa dostosowane do takiej mocy.
Kazdy tuning, nawet najmniejszy to zaburzenie rytmu pracy silnika który zastosował producent.
A tymbardziej jesli moc zwieksza sie tak drastycznie. Razem z moca zwieksza sie takze szybkosc obrotowa na wale korbowym, zwieksza sie temperatura silnika, zwieksza sie tarcie, oraz wibracje. W tym momencie moc generowana przez silnik jest znacznie wieksza niz przewidzial to producent podczas produkcji motocykla, zaden element nie jest dostosowany do takiej mocy, ulega odksztalceniu, oraz nadmiernemu zużyciu.
To własnie dlatego powstaja tuningowe czesci zamienne poniewaz sa wykonane z bardziej wytrzymalych materiałow niz fabryczne. moga wytrzymywac duzo wieksze obciazenia generowane przez podrasowany silnik.
pajemajesz ?
Kazdy tuning, nawet najmniejszy to zaburzenie rytmu pracy silnika który zastosował producent.
A tymbardziej jesli moc zwieksza sie tak drastycznie. Razem z moca zwieksza sie takze szybkosc obrotowa na wale korbowym, zwieksza sie temperatura silnika, zwieksza sie tarcie, oraz wibracje. W tym momencie moc generowana przez silnik jest znacznie wieksza niz przewidzial to producent podczas produkcji motocykla, zaden element nie jest dostosowany do takiej mocy, ulega odksztalceniu, oraz nadmiernemu zużyciu.
To własnie dlatego powstaja tuningowe czesci zamienne poniewaz sa wykonane z bardziej wytrzymalych materiałow niz fabryczne. moga wytrzymywac duzo wieksze obciazenia generowane przez podrasowany silnik.
pajemajesz ?
Wole jak człowiek na dwóch, niż jak zwierze na czterech...
Honda XLV 125 Varadero V-8
http://www.polskajazda.pl/Profil,Honda,XLV,125,Varadero,TGB,F409,Royal,Cruise/42971 (otwórz link)
Honda XLV 125 Varadero V-8
http://www.polskajazda.pl/Profil,Honda,XLV,125,Varadero,TGB,F409,Royal,Cruise/42971 (otwórz link)
-
gruby19 - Stały bywalec
- Posty: 1220
- Dołączył(a): 29/10/2009, 19:36
- Lokalizacja: witkowo
rozumiem, tylko kolega wczesniej cos pisal że cos sie stanie jak bez modułu pojezdze 50km tu nie wiem o co chodzi. Ale myśle że to nie jest ,,drastyczna'' zmiana- tuning, podobno leci 140km/h i przyspieszenie pokroju rs125, poza tym to jest chyba pewnego rodzaju blokada wiec producent raczej elementy robil takie ktore wytrzymają odblokowane yamahy ?
- lukasz66
- Świeżak
- Posty: 41
- Dołączył(a): 3/5/2010, 18:21
- Lokalizacja: Radomsko
chodzilo mi o to ze przejedziesz mniej kilometrów
rs ma silnik 2 suwowy wiec ma calkiem inna sprawnosć
jest to drastyczny tuning bez 2 zdań
mi sie wydaje ze nie ma po co blokowac 125 bo to juz "motocykl" a nie "pierdziawka"
a i w 2suwie to jest normalnie ze ma wieksza moc
szczerze mówiąc to ja bym sie bal ze nie pojeżdżę zbyt dlugo.
a z drugiej strony to kto normalny by sprzedawał taki moto który dobrze jezdzi itd. i ma ma taka moc
wg mnie jest to troche podejrzane
rs ma silnik 2 suwowy wiec ma calkiem inna sprawnosć
jest to drastyczny tuning bez 2 zdań
mi sie wydaje ze nie ma po co blokowac 125 bo to juz "motocykl" a nie "pierdziawka"
a i w 2suwie to jest normalnie ze ma wieksza moc
szczerze mówiąc to ja bym sie bal ze nie pojeżdżę zbyt dlugo.
a z drugiej strony to kto normalny by sprzedawał taki moto który dobrze jezdzi itd. i ma ma taka moc
wg mnie jest to troche podejrzane
13k.pl/-/sugestia.php
co za idiota wymyslil limit 60 znaków
co za idiota wymyslil limit 60 znaków
- swirus2007
- Stały bywalec
- Posty: 1474
- Dołączył(a): 29/7/2009, 13:35
- Lokalizacja: ~~KN~~
dlaczego podejrzane? dobry motor tylko z tuningowym modułem, ee tam nie przesadzałbym ze to drastyczny tuning, moze sie troszke skroci jego zywotnosc ale zdaze sie nim najezdzic i go sprzedac za nim ,,padnie'' nie? bardzo duzo osob jezdzi podobno 140km/h swoimi r125tkami. To może niech jeszcze inni się wypowiedzą bo sie wstepnie umowilem na srode na kupno co o nim myslicie itp.
- lukasz66
- Świeżak
- Posty: 41
- Dołączył(a): 3/5/2010, 18:21
- Lokalizacja: Radomsko
Posty: 7
• Strona 1 z 1
Powrót do Motorowery do 50 ccm
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość