Zobacz wÄ…tek - Wymiana uszczelniaczy zawieszenia Suzuki GSX-R 1000 K4
NAS Analytics TAG

Wymiana uszczelniaczy zawieszenia Suzuki GSX-R 1000 K4

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Wymiana uszczelniaczy zawieszenia Suzuki GSX-R 1000 K4

Postprzez MAJKUS » 18/5/2010, 20:39

Witam, proszę o jakieś podpowiedzi, rady, wszystko co może się przydać przy wymianie uszczelniaczy w przednim zawieszeniu w Suzuki. Niestety cieknie mi prawy lag więc trzeba to wymienić. Koszt wymiany w serwisie około 250 zł więc postanowiłem się sam za to zabrać, bo same uszczelniacze to koszt max 50 zł więc wole sam to zrobić. Proszę o rady. Pozdrawiam.
Suzuki GSX-R 1000 K4
MAJKUS
Świeżak
 
Posty: 29
Dołączył(a): 29/10/2009, 20:06
Lokalizacja: Kleszczele/Białystok


Postprzez Raczek_6 » 18/5/2010, 20:57

A masz przyrząd do wbijania uszczelniaczy, łatwo je uszkodzić przy montażu - uszkodzenie = znowu ciekną.

Jak tego nie robiłeś to lepiej poszukaj kogoś kto się na tym zna i zrobi to za Ciebie.

Możesz oszczędzić samemu wyjmując zawieszenie z motocykla i zawieźć same lagi, wtedy powinni wziąć max. 150PLN.
Moto Theodor - nieautoryzowany serwis Ducati
Raczek_6
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4217
Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
Lokalizacja: W-wa


Postprzez AndrewK » 19/5/2010, 06:27

Bez przesady z tym uszkodzeniem (tzn oczywiście Raczek mówi prawdę). Delikatne operacje i wszystko pójdzie jak z płatka. Nie to jest problemem. Gorzej jest z rozkręceniem nakrętki trzymającej sprężynę - ja musiałem se dorobić przyrząd na wzór serwisowego - a rozkręcenie całego amora w proszek przypadku USD jest niezbędne. Moim zdaniem tu jest większy problem :)
GSXR 1100W 153KM 1996
AndrewK
Świeżak
 
Posty: 58
Dołączył(a): 7/8/2009, 15:47

Postprzez Przemo_rene » 19/5/2010, 11:35

przy sprzęcie za ~18tyś złotych jak nie robiłeś tego nigdy to bym nie zaczynał. Nie dość, że masz tam USD to jeszcze same rury masz pokryte wysoce poślizgowym stopem. Uszkodzisz stop=wymiana rury i koszty xxx razy większe.
\
Najlepiej wyjdzie jak chcesz przyoszczędzić to wyciągnij lagi z motocykla i takie im zawieź. Skasują na pewno mniej a bedziesz miał spokój.
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo PrzeglÄ…d Twojego moto w P-N!
Avatar użytkownika
Przemo_rene
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2982
Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
Lokalizacja: Poznań / TL1000R

Postprzez gato271 » 19/5/2010, 13:23

Jesli chcesz to zrobic sam to musisz miec serwisowke tam jest krok po kroku opisana kolejnosc czynnosci przy wyjmowaniu ,rozkrecaniu i skladaniu wszystkiego do kupy,bedzie ci potrzebny przyrzad do nabijania uszczelniaczy,przyrzad do sciskania sprezyny,moglo by Ci sie tez przydac narzedzie do ustalania poziomu oleju,taki specjany klucz ktorym sie przytrzymuje caly wklad zeby sie nie obracal jak wykrecasz ta srube na samym dole ktora go trzyma i jest jeszcze taki gwintowany myk nakrecany na sama gore tego wkladu,i klucz dynamometryczny
GSX-R 600 tor
FZ 1 street
gato271
Świeżak
 
Posty: 30
Dołączył(a): 3/3/2010, 03:20
Lokalizacja: usa



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości




na górê