Zobacz wÄ…tek - YZF CZY RS
NAS Analytics TAG

YZF CZY RS

i inne małe pojemności
_________

YZF CZY RS

Postprzez BazyLL » 16/5/2010, 10:46

Jest to mój pierwszy post na waszym forum dlatego chcę się przywitać :D WITAM WSZYSTKICH SERDECZNIE :lol: :lol:

A teraz przejdzmy do sedna sprawy. Nigdzie nie moglem znaleźć takiego tamatu a na internecie jest tylko jeden który i tak mnie nie zadowala i nic z niego nie mogę wywnioskować.Chodzi mi o to, że przymierzam sie do kupna 125 i nie wiem co wybrac.Mam do wyboru nowa YZF-R125 LUB NOWA RS-125
Yamaha z 2009 roku a RS dokładnie nie znam sie ale jesli jest jakaś z 2009 roku no to też.Piszcie wszystko co wiecie co lepsze i dlaczego , piszcie o osiagach,sprawnosci itd. A jeszcze mam takie dodatkowe pytanie dlaczego w YZF-R125 licznik predkości sie tak jakby tnie czyli raz jest 30 zaraz 45 i tak przeskakuje a w RS-125 chodzi on płynnie i czy da sie to w YZF naprawić?

Pozdrawiam, BazyLL :P :P
BazyLL
Świeżak
 
Posty: 3
Dołączył(a): 16/5/2010, 10:31
Lokalizacja: Warszawa


Postprzez gruby19 » 16/5/2010, 10:57

skoro nie znalazles tematow tzn ze nie umiesz szukac. bo bylo setki tematow o zaletach i wadach 2T oraz 4T na przykladzie rs i r125...
po 2 nie ten dzial na przywitanie...
popraw sie...
Wole jak człowiek na dwóch, niż jak zwierze na czterech...

Honda XLV 125 Varadero V-8

http://www.polskajazda.pl/Profil,Honda,XLV,125,Varadero,TGB,F409,Royal,Cruise/42971 (otwórz link)
Avatar użytkownika
gruby19
Stały bywalec
 
Posty: 1220
Dołączył(a): 29/10/2009, 19:36
Lokalizacja: witkowo


Postprzez wasil1993p » 16/5/2010, 11:02

moim zdaniem odpowiedź jest prosta. YZF to 4t co oznacza ładny dźwięk silnika dobry moment obrotowy no i co najważniejsze bezawaryjność. RS to 2t co oznacza beznadziejny dźwięk silnika (bzzzzzzz)hehe no i co najgorsze częste wizyty w serwisie i mega duże spalanie.

Yamaha YZF-R125
-4t
-bezawaryjność
-ładny dźwięk
-niskie spalanie
-niskie koszty eksploatacje
-niestety mniejsza moc niż RS125
-wygląd (moim zdaniem ładniejsza niż Aprilia ale to kwestia gustu.

Aprilia RS125
-2t - trzeba kupować jeszcze olej
-częste naprawy i wizyty w serwisie(duża awaryjność)
-duża moc
-duże spalanie
-wysokie koszty eksploatacji
SPRZEDAM r1 rn04 8500zł
Avatar użytkownika
wasil1993p
Bywalec
 
Posty: 765
Dołączył(a): 23/3/2009, 21:02
Lokalizacja: Suwałki

Re: YZF CZY RS

Postprzez C-bool » 16/5/2010, 11:12

BazyLL napisał(a):A jeszcze mam takie dodatkowe pytanie dlaczego w YZF-R125 licznik predkości sie tak jakby tnie czyli raz jest 30 zaraz 45 i tak przeskakuje a w RS-125 chodzi on płynnie i czy da sie to w YZF naprawić?


Może w YZF gorzej się odświeża prędkość, tj. mocno przyśpieszasz to jest 10 - 23 - 35 - 48, itd. km/h.
http://www.youtube.com/watch?v=FRc1J2yzhqk <-- chodzi Ci o coÅ› takiego?
Avatar użytkownika
C-bool
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2915
Dołączył(a): 23/8/2007, 21:26
Lokalizacja: Poznań

Postprzez Koval135 » 16/5/2010, 11:13

Gówno prawda.Jak kupi nowa rs to jedyny serwis to co 15-20 tys to bedzie wymiana tłoka,korby z łozyskami i paru dupereli,zmiesci sie w 1500 zeta.Tyle ze do tego czasu zdązy to sprzedać.A spalanie nie jest takie straszne,6-8 litrów przy osiagach rs nie jest tragiczne.Jak ktos kupuje sporta nie wazne w jakiej pojemnosci to spalanie powinni go wogóle nie interesowac...Nie wiem o co wam idzie z ta awaryjnoscia w 2T.Oprócz wymiany tłoka co jakis(długi) czas ni c nie trzeba robic.A w 4T tez trza robic regulacje zaworów,zmieniac filtry,w koncy rorzad trzabedzie wymienic.Jak ma zamiar kupowac nowe moto to awaryjnoscia nie ma sie co przejmowac a brac co sie bardziej podoba.
KTM 950 SM Orange Power! | www.migus-motocykle.pl
Avatar użytkownika
Koval135
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1807
Dołączył(a): 13/7/2008, 14:10
Lokalizacja: Racibórz/Warszawa

Postprzez gruby19 » 16/5/2010, 11:29

eee Koval wymiane filtrow robisz zarowno w 2T jak i 4T, zmiane rozrzadu tez nie robisz raz w miesiacu ;) a regluacja zaworow w nowym moto praktycznie nie wchodzi w gre, a jesli juz to zrobia Ci to na przegladzie w serwisie...
zreszta o czym my rozmawiamy ? skoro rodzice dali Ci 20k na nowy motocykl, to ani na paliwo ani na remonty Ci raczej nie brakuje... ;) bierz co ładniejsze.
Wole jak człowiek na dwóch, niż jak zwierze na czterech...

Honda XLV 125 Varadero V-8

http://www.polskajazda.pl/Profil,Honda,XLV,125,Varadero,TGB,F409,Royal,Cruise/42971 (otwórz link)
Avatar użytkownika
gruby19
Stały bywalec
 
Posty: 1220
Dołączył(a): 29/10/2009, 19:36
Lokalizacja: witkowo

Re: YZF CZY RS

Postprzez BazyLL » 16/5/2010, 11:37

C-bool napisał(a):
BazyLL napisał(a):A jeszcze mam takie dodatkowe pytanie dlaczego w YZF-R125 licznik predkości sie tak jakby tnie czyli raz jest 30 zaraz 45 i tak przeskakuje a w RS-125 chodzi on płynnie i czy da sie to w YZF naprawić?


Może w YZF gorzej się odświeża prędkość, tj. mocno przyśpieszasz to jest 10 - 23 - 35 - 48, itd. km/h.
http://www.youtube.com/watch?v=FRc1J2yzhqk <-- chodzi Ci o coÅ› takiego?


Tak C-bool chodzi mi o coś takiego ogladalem filmik na YT z cockpitu RS i działa płynnie a w YZF nie =| Da sie to jakoś zmienic?
BazyLL
Świeżak
 
Posty: 3
Dołączył(a): 16/5/2010, 10:31
Lokalizacja: Warszawa

YZF CZY RS

Postprzez BazyLL » 16/5/2010, 14:55

Nie nie nie... Gruby19 nie o to sie rozchodzi nie mam zamiaru latać po serwisach i miec ciagle problemy z motorem jesli za coś daje tak duzo kasy to chcę aby to działało sprawnie a po za tym rodzice mi daja aż 10k a ja dokładam reszte. Prosze o dalsze fakty i opinie

Pozdrawiam , BazyLL
BazyLL
Świeżak
 
Posty: 3
Dołączył(a): 16/5/2010, 10:31
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez gruby19 » 16/5/2010, 16:14

Bazyl napisał(a):Nie nie nie... Gruby19 nie o to sie rozchodzi nie mam zamiaru latać po serwisach i miec ciagle problemy z motorem jesli za coś daje tak duzo kasy to chcę aby to działało sprawnie

Ale o czym Ty mowisz ? kupujesz nowy motocykl, na gwarancji, prosto z salonu, najprawdopodobniej bedziesz go tam takze serwisował. Skoro kupujesz 125ccm to wnioskuje ze masz 16 lat. jesli bedziesz naprawde duzo jezdzil to przez 2 lata jestes w stanie zrobic nie wiecej niz 15 tys km. Po takim dystansie nie ma prawa sie nic dziac z motocyklem 2T a tymbardziej z 4T. skoro kupujesz motocykl nowy to najprawdopodobniej bedziesz go tez tam serwisowal a wiec serwis zrobi za ciebie kazda regulacje jaka bedzie potrzebna a Ty nawet sie o tym nie dowiesz... przez 2 lata nawet nie zobaczysz silnika bo zdazysz go sprzedac.

zastanawiac sie nad awaryjnoscia i kosztami napraw motocykli moze sie zastanawiac osoba ktora kupuje motocykl uzywany z bardzo duzym przebiegiem. a nie ktos kto bierze sprzet z salonu. w Twoim przypadku powinienes kierowac sie wylacznie gustami bo jesli nie przeszkadzaja ci osiagi 4T to bierz r125 a jesli nie przeszkadza ci dzwiek 2T to bierz RS.
Wole jak człowiek na dwóch, niż jak zwierze na czterech...

Honda XLV 125 Varadero V-8

http://www.polskajazda.pl/Profil,Honda,XLV,125,Varadero,TGB,F409,Royal,Cruise/42971 (otwórz link)
Avatar użytkownika
gruby19
Stały bywalec
 
Posty: 1220
Dołączył(a): 29/10/2009, 19:36
Lokalizacja: witkowo

Postprzez Landryss25 » 16/5/2010, 22:22

,,De gustibus non est disputandum"(łac.)-O gustach się nie dyskutuje.
Avatar użytkownika
Landryss25
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 6269
Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
Lokalizacja: Liw



Powrót do Motorowery do 50 ccm



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości




na górê