Zobacz wątek - Pierwszy motor - z głową

Pierwszy motor - z głową

Tutaj tylko zadajemy pytania o ocenę oferty motocykla, którą sobie upatrzyłeś. Dotyczy motocykli o pojemności większej niż 125 ccm.
_________

Moderatorzy: Walenty, Movi, adam_tomasz, Czester, madcap, Leg1oN, rosiboj, lagiboy, melvin, Landryss25, kravec, gelo007, suhy-19, Bostorn, Boshi, Black-Ghost, leff

Pierwszy motor - z głową

Postprzez Akce » 16/5/2010, 00:52

Witam, na początku podaje dane które jak zauważyłem dużo ludzi podaje więc : Wiek 20 lat , wzrost : 198 cm , waga ~90.

Na początku chciałem zaznaczyć ,że nie mam żadnego doświadczenia bo nigdy nie miałem własnego motoru jeździłem sporadycznie aczkolwiek z wielką przyjemnością.

Yamaha R6 - na samą myśl o tym motorze podnosi mi się tętno :) piękny motor i to tyle co o nim wiem bo jechałem na nim może 500 metrów na prostym odcinku. Chciałbym go zakupić pod koniec sezonu ponieważ teraz wyjeżdżam do Anglii na 5 miesięcy. Różnie opinie słyszałem na temat tego motoru ," oprócz tego ,że jest ładny to nic z siebie nie daje" " zabawka" "nie wybacza błędów" " kup trumnę w komplecie" Ale mam trochę inne podejście do sprawy. Motor ma mi służyć jako narzędzie transportu miejskiego dokładnie trasa Gliwice - Katowice ( Centrum - Autostrada - Centrum ) i oczywiście weekendowe wyjazdy "krajoznawcze". Co do wybaczania błędów taką samą opinię słyszałem o Subaru Imprezie STI którą jeżdżę od 2 lat jest to mój pierwszy samochód na który zbierałem chyba od komunii i uważam ,że jeśli używa się go z głową to jest to idealny samochód dla początkujących ( spalanie fatalne ) Moje pytania odnośnie tego motoru bo inne mnie nie interesują ( zakochałem się w tym niebieskim aniele )

Czy jest to motor który wybaczy osobie która nim jeździ ,że używa 10-20 % jego mocy. Nie interesuje mnie jazda 100 km/h w terenie zabudowanym.


Ile ten motor spala na 100 przy jeździe naprawdę spokojnej.

I Czy łatwy jest do opanowania. Myślę tutaj o normalnej jeździe powiedzmy w granicach przepisów

Za jakim rocznikiem i w jakiej cenie powinienem się rozglądac

Przepraszam za to co teraz powiem. Interesują mnie opinie doświadczonych użytkowników jednośladów których wyznacznikiem doświadczenia jest znajomość tematu i ilość przejechanych kilometrów a nie ilość wrzuconych filmów na Youtube pt. " Yamaha R6 298hm/h teren zabudowany" lub " 200m na jednym kole przy szkole podstawowej "

Z góry dziękuje :)

Edit: Jeszcze pytanie czy na ten motor nie jestem trochę za duży :) - Wzrost/Masa
Akce
Świeżak
 
Posty: 3
Dołączył(a): 16/5/2010, 00:29


Postprzez Materialmord » 16/5/2010, 07:44

R6 nie jedzie, kup R1.
Materialmord
Świeżak
 
Posty: 159
Dołączył(a): 21/4/2010, 15:56

Postprzez gba4 » 16/5/2010, 09:13

Nie słuchaj kolesia wyżej bo sobie robi jaja.
Ja jeżdżę moją Hondą Varadero od roku, zrobiłem prawo jazdy A1 i wczesniej miałem skuter, wyczynowego crossa itp. a nie kupiłbym R6 bo mnie po 3 letnim doświadczeniu, takim jak opisałem wyżej by zjadła.. teraz odpowiedz sobie sam na swoje pytanie.

R6 jest dosyć małym moto a szczególnie najnowsze modele są ciagle pomniejszane jakby pod małych ludzi :P

To nie jest motocykl do wycieczek krajoznawczych ani srodek transportu od punku A do B, moto jest bardzo nie wygodny i wszystkie Cię będzie bolało ;/

Co do Subaru a R6 to jest zupełnie inna bajka, ile w tym subaru masz koni? 300 km na 1500 kg? w R6 masz bodajże ok 130 km na 200 coś kg motocykla

Wystarczy że złozysz się, dasz za dużo gazu i piękna gleba..

A taki motocykl korci żeby go odkręcać i zdrowy rozsądek tu dużo nie pomoże bo trzeba umiejętnosci a zwłaszcza że prawie niczym nie jezdziłes, ja bym bał się tobie dać moje Varadero 125 :)

Polecałbym raczej nauke jazdy na mniejszym moto typu GS/ Er5 itd ale jak chcesz igrać z losem no to droga otwarta

Co do spalania to pewnie ok 7-8 a roczniki to jak najnowsze bo stare maja problemy ze skrzynia

Dlatego do decyzji z głową napewno nie bedzie nalezalo kupno r6
XL 125 Varadero
Avatar użytkownika
gba4
Bywalec
 
Posty: 543
Dołączył(a): 12/9/2007, 19:29

Postprzez Akce » 16/5/2010, 10:21

No powiedzmy ,że przekonuje mnie wypowiedz Pana wyżej. W takim razie coś godnego polecenia. Motor ma być dojść duży tzn. Żeby osoba mojego wzrostu nie miała problemu z ułożeniem , ma to być to motor sportowy o ładnym wyglądzie nie koniecznie potwór jeśli chodzi o prędkości. Ale z ładnym przyspieszeniem w granicach rozsądku.
Akce
Świeżak
 
Posty: 3
Dołączył(a): 16/5/2010, 00:29

Postprzez madcap » 16/5/2010, 10:51

R6 to byłaby męka dla ciebie i moto
dlaczego:
w dolnym zakresie obrotów to muł, po odkęceniu rolgazu wstępuje w nią diabeł a rolgaz ma bardzo czuły - to taka najłatwiejsza charakterystyka tego moto
1. przekop temat co na pierwsze moto - przyjrzyj się sylwetkom omawianych tam modeli
2. ewentualnie poszukaj w ofertach dotyczących f3, powinny cię usatysfakcjonować
(...) Jeżeli w CV napiszesz "2012-2014: sommelier - freelancer" to nikt się nie domyśli, że dwa lata chlałeś z rozpaczy po utracie poprzedniej pracy.
Avatar użytkownika
madcap
Administrator
 
Posty: 5896
Dołączył(a): 26/5/2009, 19:03
Lokalizacja: wieje wiatr?

Postprzez wasil1993p » 16/5/2010, 11:10

skoro nigdy niczym nie jeździłeś to może zerknij na kawasaki ninja 250. Wiadomo że nawet nie zbliżysz się nim do R6 ale ten motocykl został zaprojektowany z myślą o początkujących. 34 konie pozwalają się bez problemu rozpędzić do 170km/h a wygląd moim zdaniem jest atrakcyjny.
SPRZEDAM r1 rn04 8500zł
Avatar użytkownika
wasil1993p
Bywalec
 
Posty: 765
Dołączył(a): 23/3/2009, 21:02
Lokalizacja: Suwałki

Postprzez Akce » 16/5/2010, 11:18

Jest piękny ale czy nie za mały ? Widziałem ,że polecano go osobie wzrostu chyba 162 cm :)
Akce
Świeżak
 
Posty: 3
Dołączył(a): 16/5/2010, 00:29

Postprzez Kamusial » 16/5/2010, 11:50

Na Twoim miejscu na pierwsze sezony odpuściłbym ścigi. Kup coś na czym łatwo nauczysz się jeździć, a potem poszukaj czegoś bardziej wymagającego.
Rozejrzyj się za CBFą, banditem, ewentualnie kup motocykl stricte do nauki np. GPZ500. Jak się uprzesz, to możesz rozważyć GSX-f 600, F3 bym odpuścił na początek.
No i tak z zasady, dla pchających się w sporty na początek polecam obejrzenie stronki ride to live oraz lekturę tego wątku: viewtopic.php?p=209115#209115
Yamaha XJ600 -> TDM 900 -> DRZ 400e
Avatar użytkownika
Kamusial
Bywalec
 
Posty: 782
Dołączył(a): 26/4/2009, 01:13
Lokalizacja: Wawa - włochy

Postprzez SzoK » 16/5/2010, 16:20

Kamusial napisał(a):Na Twoim miejscu na pierwsze sezony odpuściłbym ścigi. Kup coś na czym łatwo nauczysz się jeździć, a potem poszukaj czegoś bardziej wymagającego.
Rozejrzyj się za CBFą, banditem, ewentualnie kup motocykl stricte do nauki np. GPZ500. Jak się uprzesz, to możesz rozważyć GSX-f 600, F3 bym odpuścił na początek.
No i tak z zasady, dla pchających się w sporty na początek polecam obejrzenie stronki ride to live oraz lekturę tego wątku: viewtopic.php?p=209115#209115


Dla czego uzasadnij swoja wypowiedź, ja na pierwsze moto kupiłem zx6r wcześniej z motocyklami miałem do czynienia tylko podczas kursu na prawko, i uważam że sportem tak samo się nauczysz jak i innymi motocyklami, wystarczy mieć poukładane w głowie ...
SzoK
 

Re: Pierwszy motor - z głową

Postprzez Robson1903 » 16/5/2010, 17:22

Akce napisał(a):Co do wybaczania błędów taką samą opinię słyszałem o Subaru Imprezie STI którą jeżdżę od 2 lat jest to mój pierwszy samochód na który zbierałem chyba od komunii
Długa ta prenumerata czasopisma...

Kup r6 dobry motocykl i odkręcaj manetkę tylko o 1/10...

Nie rozumiem, jest wiele ładnych motocykli mniejszej pojemności które uda Ci sie wykorzystać.
CBR - CustomBikeRobson
* CBR1200RR * Raptor+ R1 ENGINE(WIP)
Avatar użytkownika
Robson1903
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 700
Dołączył(a): 15/5/2009, 11:02
Lokalizacja: Łódź

Postprzez Kamusial » 16/5/2010, 17:54

SzoK napisał(a):
Dla czego uzasadnij swoja wypowiedź, ja na pierwsze moto kupiłem zx6r wcześniej z motocyklami miałem do czynienia tylko podczas kursu na prawko, i uważam że sportem tak samo się nauczysz jak i innymi motocyklami, wystarczy mieć poukładane w głowie ...


argumentacja w linku który wkleiłem.
Yamaha XJ600 -> TDM 900 -> DRZ 400e
Avatar użytkownika
Kamusial
Bywalec
 
Posty: 782
Dołączył(a): 26/4/2009, 01:13
Lokalizacja: Wawa - włochy

Postprzez SzoK » 16/5/2010, 18:31

Czytałem już ten temat,i fakt jest ciężko ale wystarczy używać mózgu, motocykl kupić nie dla lansu tylko z pasji lub innych powodów, wtedy powiem że nie kusi aby sprawdzić co maszyna potrafi.Powiem tak to dopiero mój pierwszy sezon na wymarzonym motocyklu, wiem że nie umiem praktycznie niczego, gdyż dopiero się uczę,w raz z nabitymi kilometrami zdobywam jako takie doświadczenie,nie odczuwam potrzeby przekręcania manetki w full wystarczy mi jazda na pograniczu przepisów. Dla tego twierdzę że kto ma poukładane w głowie nauczy się jeździć nawet na sporcie .. POZDRO !!
SzoK
 

Postprzez pyromanek92 » 16/5/2010, 19:31

dołączm się do tematu, bo w tym, ktorym ja zalozylem, nikt nie chce mi doradzic, otoz:

mam pytanie, bo mimo wsyztsko bardzo chcialbym miec Honde NSR i bralbym ja po zrobieniu kat A.

Czy i jak predko znudzilabymi sie ta pojemnosc?
Jak wogle postrzegacie np 20-21 latka jadacego taka 125?

bo z tego co widze, to sie nie oplaca brac nsr na pierwszy sprzet, tylko od razu gs500 albo cos tego pokroju, ale ja nic nei poradze, ze to wlasnie nsr 125 mi sie najbardziej podoba, gs, cebulka ani inna 500 mi sie tak nie podba. jak jest z tym dzwiekiem w takiej 125? dobry tlumik zapewnilby w miare dobry dzwiek?

Prosze, wypowiedzcie sie, bo mam juz taki mentlik we lbie. Nie sadzilem, ze wybor auta, czy motocykla to taka trudna decyzja Razz
pyromanek92
Świeżak
 
Posty: 4
Dołączył(a): 8/5/2010, 20:26
Lokalizacja: Olesnica

Postprzez Wyrox » 16/5/2010, 19:54

To zalezy jaka NSR masz na mysli z tego co wiem to byly chyba tylko 2T ale ludzie mowia takze na Hondy CBR 125 - NSR a CBR wystepoway juz w 4T wiec dokladnie sprecyzuj czy jest t CBR czy NSR , jaki rok 2T czy 4T.
2T - dwusów
4T - czterosów
w 2T to raczej tylko glosniejsze pierdzenie zrobisz a juz 4T ma taki fajny basowy dzwiek wiec nie trzeba bedzie moim zdaniem nic tam zmieniac :)
A jesli chodzi o osiagi hmm Motor jak motor to zalezy od roku produkcji ;) Te Stare NSR po 150 km/h lecialy :) wiec na poczatek w zupelnosci wystarcza a te nowsze 125 4 T cos okolo 120-130 . Wiek i wyglad nie ma znaczenia - jezdzisz z pasji a nie dla szpanu ! ;)
Wyrox
Świeżak
 
Posty: 4
Dołączył(a): 16/5/2010, 17:23

Postprzez Robson1903 » 16/5/2010, 20:01

Przeciez pisze że NSR ;/ ? Wiec 2t dzwięk sobie zobacz na Utubie :) Jak kosiarka to pracuje ale i tak kozak motocykl :) Lepsze NSR niż CBR 125 ...
Jak byłem młodszy tym filmikiem się jarałem xD
http://www.youtube.com/watch?v=DQcAOLCl8B8
CBR - CustomBikeRobson
* CBR1200RR * Raptor+ R1 ENGINE(WIP)
Avatar użytkownika
Robson1903
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 700
Dołączył(a): 15/5/2009, 11:02
Lokalizacja: Łódź

Postprzez slusar_o2 » 16/5/2010, 22:18

@Akce
jak stać Cię na utrzymanie subaru to kupuj nową xj6 diversion F. powinna być idealna na pierwszy sprzęt dla takiej wysokiej osoby jak Ty, a jest po prostu przepiękna :)

O gs, ani tym bardziej kawie 250 nie myśl nawet bo miałbyś nogi pod brodą :D
slusar_o2
Świeżak
 
Posty: 144
Dołączył(a): 20/12/2009, 13:47

Postprzez abc12333 » 17/5/2010, 10:23

zx6r 2000-2002 i z Twoim wzrostem sobie poradzi.

Pozdro
abc12333
Świeżak
 
Posty: 144
Dołączył(a): 5/5/2010, 08:41
Lokalizacja: Masuria

Postprzez xede » 17/5/2010, 23:53

jak postrzegam osobe jezdzaca na nsr? poczatkujacy motocyklista (lub fan nsr) ktory wkoncu po opanowaniu skoczy na cos wiekszego :)
xede
Świeżak
 
Posty: 370
Dołączył(a): 3/10/2009, 12:35
Lokalizacja: łódź

Postprzez front247 » 18/5/2010, 05:53

znów neostrada,subaru,..impreza :lol:

W tytule tematu napisałes ,,z głowa,, ,a cały post świadczy że chłopcze nie myślisz. Zdecyduj się,czy jesteś mądry i myslisz czy ułomny i chcesz zabawke.
Napisałes że nic innego cię nie interesuje poza r6 to po co zawracanie dupy na forum...kup i uzywaj!
Jak chcesz gacie w paski to tez szukasz odpowiedzi na forum odzieżowym?
Avatar użytkownika
front247
Świeżak
 
Posty: 298
Dołączył(a): 10/4/2008, 21:59
Lokalizacja: zielona góra

Postprzez Daga » 18/5/2010, 16:59

Pyromanek-Ty sie nie przjmuj tym jak Cie beda postrzegac inni,jazda motocyklem ma byc dla Ciebie przyjemnoscia i sposobem na spedzanie wolnego czasu lub w ogole sposobem na zycie...(Looo,pojechalam :D )
Powiem tak-szkoda,ze nie ma moto 4T o mocy i wygladzie NSRki.O CBRce myslalam,ale stwierdzilam,ze jesli na kursie juz "ogarniam"YBRke,po co mam sie uwsteczniac.Pewnie zmienialabym ja po 2,3 miesiacach i do tego miala problem ze znalezieniem kupca.A roznica miedzy 125 a 500 jest duza,wiec to i tak uczenie sie moto od nowa.
Akce-gdybys czas,ktory przeznaczyles na napisanie tego posta poswiecil na poszukanie sobie opinii,osiagach i spalaniu R6 i poczytanie np."Motocyklisty Doskonalego"oraz tego,co naprawde oznacza"niewybaczanie bledow"na MOTOCYKLU,nie w samochodzie,to by bylo in plus dla Ciebie.A tak,skoro jestes juz zdecydowany,po kiego grzyba ten post?
DO YOU KNOW,THAT BAD GIRLS GO TO HELL?!
Avatar użytkownika
Daga
Świeżak
 
Posty: 195
Dołączył(a): 4/12/2009, 10:20
Lokalizacja: Poznań

Następna strona


Powrót do Oceny ofert sprzedaży.



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości




na gr