Opony na kręte drogi.
Posty: 18
• Strona 1 z 1
Opony na kręte drogi.
Witka.
Planuję w przyszłym tygodniu zmienić gumy. Obecnie jeżdżę na seryjnych Dunlopach D220 ST. Nie są to najlepsze opony, ale z racji tego, że poprzedni sezon był moim pierwszym zapewniały wystarczającą przyczepność.
W tym sezonie zamierzam pojeździć dynamiczniej w związku z tym chciałbym kupić naprawdę dobre laczki. Kilka danych:
- motocykl to SV650N K8
- jeżdżę tylko w słoneczne dni, także to jak nowe opony będą zachowywać się na mokrym nie ma dla mnie najmniejszego znaczenia
- opony mają zapewniać maksymalną przyczepność, na bardzo krętych (suchych) górskich drogach
- jeśli tylnia opona wytrzyma 6000 kilometrów to będę zadowolony, jeśli starczy na więcej tym lepiej
Co możecie polecić?
Pozdro
Kazek
Planuję w przyszłym tygodniu zmienić gumy. Obecnie jeżdżę na seryjnych Dunlopach D220 ST. Nie są to najlepsze opony, ale z racji tego, że poprzedni sezon był moim pierwszym zapewniały wystarczającą przyczepność.
W tym sezonie zamierzam pojeździć dynamiczniej w związku z tym chciałbym kupić naprawdę dobre laczki. Kilka danych:
- motocykl to SV650N K8
- jeżdżę tylko w słoneczne dni, także to jak nowe opony będą zachowywać się na mokrym nie ma dla mnie najmniejszego znaczenia
- opony mają zapewniać maksymalną przyczepność, na bardzo krętych (suchych) górskich drogach
- jeśli tylnia opona wytrzyma 6000 kilometrów to będę zadowolony, jeśli starczy na więcej tym lepiej
Co możecie polecić?
Pozdro
Kazek
- Kazek72
- Świeżak
- Posty: 28
- Dołączył(a): 14/5/2010, 08:18
- Lokalizacja: Zakopane
Dunlop Sportmax D211. Odpowiednio nagrzane świetnie trzymają na suchej nawierzchni.
Tu masz fajne potorówki:
http://www.moto.allegro.pl/item10305071 ... 55_17.html
Tu masz fajne potorówki:
http://www.moto.allegro.pl/item10305071 ... 55_17.html
Wypadki chodzÄ… po ludziach, ludzie po wypadkach nie zawsze.
-
Czester - Administrator
- Posty: 4657
- Dołączył(a): 23/5/2009, 05:14
- Lokalizacja: Suwałki
O tych oponach nic nie słyszałem.
Wstępnie byłem/jestem zdecydowany na Michelin Power One, ponieważ zbierają dobre noty i występują w poszukiwanych przeze mnie rozmiarach: 120/60/17 i 160/60/17.
Myślałem też o Pirelli Diablo Rosso Corsa, ale nie wiem czy są dostępne w tych rozmiarach.

Wstępnie byłem/jestem zdecydowany na Michelin Power One, ponieważ zbierają dobre noty i występują w poszukiwanych przeze mnie rozmiarach: 120/60/17 i 160/60/17.
Myślałem też o Pirelli Diablo Rosso Corsa, ale nie wiem czy są dostępne w tych rozmiarach.
- Kazek72
- Świeżak
- Posty: 28
- Dołączył(a): 14/5/2010, 08:18
- Lokalizacja: Zakopane
Bo to typowe torówki ale trzymają zaje*biście. Sam miałem sportmaxy tylko "cywilne" D207 bodajże i trzymały świetnie więc te mogą trzymać tylko lepiej. Z resztą zagadaj do melvina, on ostatnio lata tylko na sportmaxach i sobie chwali.
Wypadki chodzÄ… po ludziach, ludzie po wypadkach nie zawsze.
-
Czester - Administrator
- Posty: 4657
- Dołączył(a): 23/5/2009, 05:14
- Lokalizacja: Suwałki
Ja się tam na tym nie znam ale czy te opony na fotkach nie wyglądają czasem na mocno zużyte? czy takie potorówki nadają się do czegoś innego oprócz palenia gumy?:>
Honda cb 450s -> FZS600
- mianps
- Świeżak
- Posty: 490
- Dołączył(a): 20/5/2009, 19:49
- Lokalizacja: Radom/Opole/Tomaszów Maz.
-
Dominik_YZF - Bywalec
- Posty: 664
- Dołączył(a): 8/12/2007, 19:58
- Lokalizacja: 3City
W zupelnosci wystarcza ci pilot powery 2ct,na twoim miejscu nie inwestowl bym w power one wzialbym je pod uwage gdybys wybieral sie na jakis trening na torze ale na droge powery 2ct spokojnie ci wystarcza nawet do ostrej jazdy ,i odradzam wszystkie typowo wyscigowe opony na droge to sa calkiem inne mieszanki zle znosza wielokrotne nagrzewanie i chlodzenie jesli sa dobrze nagrzane to swietnie trzymaja ale raczej ciezko o to przy normalnej drogowej jezdzie
GSX-R 600 tor
FZ 1 street
FZ 1 street
- gato271
- Świeżak
- Posty: 30
- Dołączył(a): 3/3/2010, 03:20
- Lokalizacja: usa
Gato271 podjąłeś ważną kwestię. Sam się zastanawiam czy to nie będzie przerost formy nad treścią jeśli kupię w drugim sezonie "torówki"? Może właśnie lepiej będzie zastanowić się nad jakąś bardzo dobrą sportowo-turystyczną oponą (np. Michelin Power Pure) a te "z górnej półki" zostawić sobie na kolejny sezon?
- Kazek72
- Świeżak
- Posty: 28
- Dołączył(a): 14/5/2010, 08:18
- Lokalizacja: Zakopane
sportowo - turystyczne opony nie za dobrze zachowuja sie w szybkich i ostrych zakretach. DUNLOP D220 ST, na ktorym jezdziles wczesniej to jeden z ich przedstawicieli. Takze na nim jezdzilem i nie do konca bylem zadowolony. Obecnie zalozylem Dunlopa Sportmxa D207, wymienionego juz tutaj. Na suchym zachowuje sie swietnie. Nie ma zadnych problemow z przyczepnoscia. VFR prowadzi sie na nich niezwykle latwo i precyzyjnie. Jeszcze lepszym rozwiazaniem jest Dunlop Qualifier II.
Moge ci jeszcze polecic Michellin Power 2CT albo Metzelery Z6. To takze swietne opony, niestety znikaja w oczach.
Moge ci jeszcze polecic Michellin Power 2CT albo Metzelery Z6. To takze swietne opony, niestety znikaja w oczach.
Honda VFR 800 FI
-
elco - Moderator
- Posty: 3014
- Dołączył(a): 10/3/2007, 01:18
- Lokalizacja: Wałbrzych/Wrocław
Power Pure to mniej wiecej ten sam segment co Power 2ct role sportowo turystycznych przypisal bym Pilot Road 2ct,tak jak elco napisal wez tez pod uwage Qualifiery II,nawet na torze widuje duzo ludzi na Qualifierach i Powerach 2ct nie nadaja sie moze one do bicia rekordow ale w miare daja rade,Power One jest w dwoch wersjach drogwo-torowej i typowo torowej ,nie zawracaj sobie nimi glowy zapewniam Cie ze trzeba naprawde ostro jezdzic zeby myslec o takich oponach,Qualifiery ,Pilot Power,Power Pure tez sporo potrafia
GSX-R 600 tor
FZ 1 street
FZ 1 street
- gato271
- Świeżak
- Posty: 30
- Dołączył(a): 3/3/2010, 03:20
- Lokalizacja: usa
-
Seba_ER5 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 5223
- Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58
Pilot Powery daja lepsza przyczepnosc,i lepsza sterownosc ,wieksza precyzje prowadzenia szczegolnie w zakretach i szybciej lapia temperature,jesli mialbym wybierac miedzy Powerami a Sportami to na pewno wzialbym te pierwsze szczegolnie jesli jezdzisz 636,zjezdilem troche Powerow 2ct i jak chodzi o jazde po drodze to nie moge im wiele zarzucic inna sprawa ze kazdy oczekuje czegos innego od opon jedni maksymalnej przyczepnosci inni duzego przebiegu,wedlug mnie Powery to taki zloty srodek
GSX-R 600 tor
FZ 1 street
FZ 1 street
- gato271
- Świeżak
- Posty: 30
- Dołączył(a): 3/3/2010, 03:20
- Lokalizacja: usa
-
Seba_ER5 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 5223
- Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58
Posty: 18
• Strona 1 z 1
Powrót do Akcesoria motocyklowe
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości