Zobacz wątek - Opony na kręte drogi.
NAS Analytics TAG

Opony na kręte drogi.

Jakie rękawice, kask, gmole?
_________

Opony na kręte drogi.

Postprzez Kazek72 » 14/5/2010, 08:21

Witka.

Planuję w przyszłym tygodniu zmienić gumy. Obecnie jeżdżę na seryjnych Dunlopach D220 ST. Nie są to najlepsze opony, ale z racji tego, że poprzedni sezon był moim pierwszym zapewniały wystarczającą przyczepność.

W tym sezonie zamierzam pojeździć dynamiczniej w związku z tym chciałbym kupić naprawdę dobre laczki. Kilka danych:
- motocykl to SV650N K8
- jeżdżę tylko w słoneczne dni, także to jak nowe opony będą zachowywać się na mokrym nie ma dla mnie najmniejszego znaczenia
- opony mają zapewniać maksymalną przyczepność, na bardzo krętych (suchych) górskich drogach
- jeśli tylnia opona wytrzyma 6000 kilometrów to będę zadowolony, jeśli starczy na więcej tym lepiej

Co możecie polecić?

Pozdro
Kazek
Kazek72
Świeżak
 
Posty: 28
Dołączył(a): 14/5/2010, 08:18
Lokalizacja: Zakopane


Postprzez Czester » 14/5/2010, 09:12

Dunlop Sportmax D211. Odpowiednio nagrzane świetnie trzymają na suchej nawierzchni.

Tu masz fajne potorówki:

http://www.moto.allegro.pl/item10305071 ... 55_17.html
Wypadki chodzÄ… po ludziach, ludzie po wypadkach nie zawsze.
Avatar użytkownika
Czester
Administrator
 
Posty: 4657
Dołączył(a): 23/5/2009, 05:14
Lokalizacja: Suwałki


Postprzez Kazek72 » 14/5/2010, 14:57

O tych oponach nic nie słyszałem. :oops:

Wstępnie byłem/jestem zdecydowany na Michelin Power One, ponieważ zbierają dobre noty i występują w poszukiwanych przeze mnie rozmiarach: 120/60/17 i 160/60/17.

Myślałem też o Pirelli Diablo Rosso Corsa, ale nie wiem czy są dostępne w tych rozmiarach.
Kazek72
Świeżak
 
Posty: 28
Dołączył(a): 14/5/2010, 08:18
Lokalizacja: Zakopane

Postprzez Czester » 14/5/2010, 16:07

Bo to typowe torówki ale trzymają zaje*biście. Sam miałem sportmaxy tylko "cywilne" D207 bodajże i trzymały świetnie więc te mogą trzymać tylko lepiej. Z resztą zagadaj do melvina, on ostatnio lata tylko na sportmaxach i sobie chwali.
Wypadki chodzÄ… po ludziach, ludzie po wypadkach nie zawsze.
Avatar użytkownika
Czester
Administrator
 
Posty: 4657
Dołączył(a): 23/5/2009, 05:14
Lokalizacja: Suwałki

Postprzez mianps » 14/5/2010, 17:53

Ja się tam na tym nie znam ale czy te opony na fotkach nie wyglądają czasem na mocno zużyte? czy takie potorówki nadają się do czegoś innego oprócz palenia gumy?:>
Honda cb 450s -> FZS600
mianps
Świeżak
 
Posty: 490
Dołączył(a): 20/5/2009, 19:49
Lokalizacja: Radom/Opole/Tomaszów Maz.

Postprzez Trop » 14/5/2010, 18:48

pilot power 2ct
Trop
Świeżak
 
Posty: 10
Dołączył(a): 3/12/2009, 13:58

Postprzez Dominik_YZF » 14/5/2010, 18:53

Mi sie dobrze jezdzilo na supercorsach, teraz zmienilem na pilot sporty i zobaczymy.
Avatar użytkownika
Dominik_YZF
Bywalec
 
Posty: 664
Dołączył(a): 8/12/2007, 19:58
Lokalizacja: 3City

Postprzez Kazek72 » 14/5/2010, 20:04

mianps, potorówki nie wchodzą w grę, tylko nówki. :)
Kazek72
Świeżak
 
Posty: 28
Dołączył(a): 14/5/2010, 08:18
Lokalizacja: Zakopane

Postprzez gato271 » 15/5/2010, 02:33

W zupelnosci wystarcza ci pilot powery 2ct,na twoim miejscu nie inwestowl bym w power one wzialbym je pod uwage gdybys wybieral sie na jakis trening na torze ale na droge powery 2ct spokojnie ci wystarcza nawet do ostrej jazdy ,i odradzam wszystkie typowo wyscigowe opony na droge to sa calkiem inne mieszanki zle znosza wielokrotne nagrzewanie i chlodzenie jesli sa dobrze nagrzane to swietnie trzymaja ale raczej ciezko o to przy normalnej drogowej jezdzie
GSX-R 600 tor
FZ 1 street
gato271
Świeżak
 
Posty: 30
Dołączył(a): 3/3/2010, 03:20
Lokalizacja: usa

Postprzez Kazek72 » 15/5/2010, 05:01

Gato271 podjąłeś ważną kwestię. Sam się zastanawiam czy to nie będzie przerost formy nad treścią jeśli kupię w drugim sezonie "torówki"? Może właśnie lepiej będzie zastanowić się nad jakąś bardzo dobrą sportowo-turystyczną oponą (np. Michelin Power Pure) a te "z górnej półki" zostawić sobie na kolejny sezon?
Kazek72
Świeżak
 
Posty: 28
Dołączył(a): 14/5/2010, 08:18
Lokalizacja: Zakopane

Postprzez elco » 15/5/2010, 08:18

sportowo - turystyczne opony nie za dobrze zachowuja sie w szybkich i ostrych zakretach. DUNLOP D220 ST, na ktorym jezdziles wczesniej to jeden z ich przedstawicieli. Takze na nim jezdzilem i nie do konca bylem zadowolony. Obecnie zalozylem Dunlopa Sportmxa D207, wymienionego juz tutaj. Na suchym zachowuje sie swietnie. Nie ma zadnych problemow z przyczepnoscia. VFR prowadzi sie na nich niezwykle latwo i precyzyjnie. Jeszcze lepszym rozwiazaniem jest Dunlop Qualifier II.
Moge ci jeszcze polecic Michellin Power 2CT albo Metzelery Z6. To takze swietne opony, niestety znikaja w oczach.
Honda VFR 800 FI
Avatar użytkownika
elco
Moderator
 
Posty: 3014
Dołączył(a): 10/3/2007, 01:18
Lokalizacja: Wałbrzych/Wrocław

Postprzez sligi » 15/5/2010, 08:36

mam power pure 2ct i jest super, na suchym jak i mokrym trzymają świetnie ;)
sligi
Świeżak
 
Posty: 65
Dołączył(a): 12/3/2008, 09:44

Postprzez Kazek72 » 15/5/2010, 12:47

Do końca weekendu musi zapaść decyzja. Chyba zdecyduję się na Michelin Power Pure. :)
Kazek72
Świeżak
 
Posty: 28
Dołączył(a): 14/5/2010, 08:18
Lokalizacja: Zakopane

Postprzez gato271 » 15/5/2010, 13:17

Power Pure to mniej wiecej ten sam segment co Power 2ct role sportowo turystycznych przypisal bym Pilot Road 2ct,tak jak elco napisal wez tez pod uwage Qualifiery II,nawet na torze widuje duzo ludzi na Qualifierach i Powerach 2ct nie nadaja sie moze one do bicia rekordow ale w miare daja rade,Power One jest w dwoch wersjach drogwo-torowej i typowo torowej ,nie zawracaj sobie nimi glowy zapewniam Cie ze trzeba naprawde ostro jezdzic zeby myslec o takich oponach,Qualifiery ,Pilot Power,Power Pure tez sporo potrafia
GSX-R 600 tor
FZ 1 street
gato271
Świeżak
 
Posty: 30
Dołączył(a): 3/3/2010, 03:20
Lokalizacja: usa

Postprzez Kazek72 » 17/5/2010, 17:56

Power Pure zamówione. :)
Kazek72
Świeżak
 
Posty: 28
Dołączył(a): 14/5/2010, 08:18
Lokalizacja: Zakopane

Postprzez Seba_ER5 » 17/5/2010, 19:49

Ja mam Pilot Sporty?Jak one sie maja do Powerów?
Avatar użytkownika
Seba_ER5
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 5223
Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58

Postprzez gato271 » 17/5/2010, 23:56

Pilot Powery daja lepsza przyczepnosc,i lepsza sterownosc ,wieksza precyzje prowadzenia szczegolnie w zakretach i szybciej lapia temperature,jesli mialbym wybierac miedzy Powerami a Sportami to na pewno wzialbym te pierwsze szczegolnie jesli jezdzisz 636,zjezdilem troche Powerow 2ct i jak chodzi o jazde po drodze to nie moge im wiele zarzucic inna sprawa ze kazdy oczekuje czegos innego od opon jedni maksymalnej przyczepnosci inni duzego przebiegu,wedlug mnie Powery to taki zloty srodek
GSX-R 600 tor
FZ 1 street
gato271
Świeżak
 
Posty: 30
Dołączył(a): 3/3/2010, 03:20
Lokalizacja: usa

Postprzez Seba_ER5 » 18/5/2010, 06:48

Spoko. Ja dość długo dogrzewam opony zanim pojade na winkle. Następne może zarzuce Powery.
Avatar użytkownika
Seba_ER5
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 5223
Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58



Powrót do Akcesoria motocyklowe



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości




na górê