ZX-6R nie odpala!! Pomocy!!
Posty: 7
• Strona 1 z 1
ZX-6R nie odpala!! Pomocy!!
Witam wszystkich użytkowników Forum, wiem że takich tematów na forum było już wiele bo czytałem, ale nigdzie nie znalazłem odpowiedzi na dręczące Mnie pytania. Jest to mój pierwszy post na tym forum więc proszę o wyrozumiałość. Wiem jak trwoga to do... Forumowiczów, ale mam nadzieje na pomoc z waszej strony.
Ostatnio sprowadziłem Kawasaki ZX-6R z 2001roku i motocykl nie chce odpalić. Dodam, że motocykl jest po szlifie i nie ma czachy. Wymieniałem już świece (wygrzewałem do czerwoności). Rozrusznik kręci, a silnik czasami przebierze (tzn. czasami przestrzeli z wydechu) załapie tak jakby chciał odpalić i po chwili znów tylko kręci. Mam takie pytanie czy do odpalenia tego modelu potrzebny jest licznik? bo słyszałem, że niby jest potrzebny? I czy ten model posiada czujnik wypadkowy? jeśli tak to gdzie on jest?
Z góry dzięki za każdą odpowiedź i doradzenie ponieważ jak wiadomo sezon w pełni, a moja niania stoi bez użytku.
Ostatnio sprowadziłem Kawasaki ZX-6R z 2001roku i motocykl nie chce odpalić. Dodam, że motocykl jest po szlifie i nie ma czachy. Wymieniałem już świece (wygrzewałem do czerwoności). Rozrusznik kręci, a silnik czasami przebierze (tzn. czasami przestrzeli z wydechu) załapie tak jakby chciał odpalić i po chwili znów tylko kręci. Mam takie pytanie czy do odpalenia tego modelu potrzebny jest licznik? bo słyszałem, że niby jest potrzebny? I czy ten model posiada czujnik wypadkowy? jeśli tak to gdzie on jest?
Z góry dzięki za każdą odpowiedź i doradzenie ponieważ jak wiadomo sezon w pełni, a moja niania stoi bez użytku.
- boobas00
- Świeżak
- Posty: 14
- Dołączył(a): 12/5/2010, 13:14
- Lokalizacja: Ostrów Wlkp.
Okazało się, że nie było ładowania. Rozkręciłem kapę alternatora i wylał się olej. Pęknął krater silnika, tzn. wyłupał się kawałek (ok 0,5cm x 1cm) w dolnej części krateru i do alternatora dostał się olej a co za tym idzie zalało się wszystko olejem i nie było ładowania.
Mam takie pytanie jak mówicie warto zmieniać cały krater czy dać do zaspawania? Co o Tym sądzicie?
Mam takie pytanie jak mówicie warto zmieniać cały krater czy dać do zaspawania? Co o Tym sądzicie?
- boobas00
- Świeżak
- Posty: 14
- Dołączył(a): 12/5/2010, 13:14
- Lokalizacja: Ostrów Wlkp.
W ZX6 z tego roku alternator pracuje w oleju.
Obstawiam pompę paliwa lub przekaźnik do pompy paliwa.
Zacznij od sprawdzenia z tej strony.
P.S. Pompa podaje paliwo w momencie kręcenia rozrusznikiem, a po uruchomieniu przekaźnik dostaje sygnał z modułu zapłonowego.
Sprawdź czy ma iskrę, jeśli nie to trzeba sprawdzić czujnik położenia wału korbowego - "CPS".
Obstawiam pompę paliwa lub przekaźnik do pompy paliwa.
Zacznij od sprawdzenia z tej strony.
P.S. Pompa podaje paliwo w momencie kręcenia rozrusznikiem, a po uruchomieniu przekaźnik dostaje sygnał z modułu zapłonowego.
Sprawdź czy ma iskrę, jeśli nie to trzeba sprawdzić czujnik położenia wału korbowego - "CPS".
Moto Theodor - nieautoryzowany serwis Ducati
- Raczek_6
- VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4217
- Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
- Lokalizacja: W-wa
Ja bym osobiście wykluczył pompę paliwową ponieważ sprawdzałem i podaje paliwo tym wężykiem w strone gaźników. A co do przekaźnika pompy paliwa (to ten za głównym modułem?) jak go sprawdzić? Chyba tylko przełożyć od innego ZX-a ?
I czujnik "CPS" też bym wykluczał bo "Czasem" odpali jak już pisałem i chodzi normalnie ale tylko z przytrzymanym przyciskiem rozruchu. Więc chyba musi być iskra?
Jedynie ten przekaźnik... ale nie mam pojęcia. Ide sprawdzać dalej.
I czujnik "CPS" też bym wykluczał bo "Czasem" odpali jak już pisałem i chodzi normalnie ale tylko z przytrzymanym przyciskiem rozruchu. Więc chyba musi być iskra?
Jedynie ten przekaźnik... ale nie mam pojęcia. Ide sprawdzać dalej.
- boobas00
- Świeżak
- Posty: 14
- Dołączył(a): 12/5/2010, 13:14
- Lokalizacja: Ostrów Wlkp.
Posty: 7
• Strona 1 z 1
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 8 gości