Yamaha FAZER
Posty: 9
• Strona 1 z 1
Yamaha FAZER
Witam,
mam pewien problem z moja FAZERka powyzej 30 km/h wydobywa swiszczenie, swiszczenie nateza sie im szybciej sie jedzie. Nie wydaje mi sie zeby to swiszczalo powietrze na owiewce, mial ktos moze podobny problem, jesli tak jak go rozwiazaliscie.
mam pewien problem z moja FAZERka powyzej 30 km/h wydobywa swiszczenie, swiszczenie nateza sie im szybciej sie jedzie. Nie wydaje mi sie zeby to swiszczalo powietrze na owiewce, mial ktos moze podobny problem, jesli tak jak go rozwiazaliscie.
- Senio18
- Świeżak
- Posty: 10
- Dołączył(a): 9/5/2010, 10:32
witam.
raczej nie powinieneś się tym przejmować, Fazery chodzą właśnie z takim charakterystycznym świstem.
raczej nie powinieneś się tym przejmować, Fazery chodzą właśnie z takim charakterystycznym świstem.
- pawel_k_888
- Świeżak
- Posty: 26
- Dołączył(a): 24/6/2008, 18:23
Mam juz ta fazerke od roku i bylo wszystko ok, chodzila ladnie i przy wolnych obrotach przyjemne buczenie przy wysokich turbinowy dzwiek, lecz od jakegos czasu jest to potezny swist bardzo denerwujacy. Chce najpierw nasmarowac lancuch i wymienic olej zobacze czy sie cos zmieni.
- Senio18
- Świeżak
- Posty: 10
- Dołączył(a): 9/5/2010, 10:32
witam.Ja mam podobny problem z FZS 600 2001r. Po przekroczeniu 30 i w gore na kazdym biegu swist ja z turbiny a na wolnych obrotach spokuj. I tak wlasnie dochodze do wniosku przeszukujac forum ze ten typ chyba tak ma:)) no chyba ze ze cos innego w tym tkwi. Pytalem o to nawet w serwisie ale koles mi powiedzial ze fazery tak gwizdaja na seryjnych tlumnikach niewiem czy to ma jakis sens.
- krzys999
- Świeżak
- Posty: 3
- Dołączył(a): 25/8/2010, 20:02
A w moim fzs600 nic nie slychac powyzej 100km/h swist na kasku jest głosniejszy
Zreszta kto by sie wsluchiwal w takie drobnostki aby koła nie odpadly
Ale mam inne pytanie>
mam oryginalne przełożenie zębatek 15-48 i chcę zmienić na 15-39(40)
czy to dobry pomysł bo biegi szybko się kończą

Zreszta kto by sie wsluchiwal w takie drobnostki aby koła nie odpadly

Ale mam inne pytanie>
mam oryginalne przełożenie zębatek 15-48 i chcę zmienić na 15-39(40)
czy to dobry pomysł bo biegi szybko się kończą
- Zanetis
- Świeżak
- Posty: 12
- Dołączył(a): 6/5/2010, 09:06
- Lokalizacja: Mikołajki
Posty: 9
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości