[Suzuki GSX-R 600 SRAD] Kłopoty z odpalaniem.
Posty: 11
• Strona 1 z 1
[Suzuki GSX-R 600 SRAD] Kłopoty z odpalaniem.
Witam. Niestety nie znalazłem na forum odpowiedzi na mój problem, wiec zakładam ten temat z nadzieją, że ktoś mi pomoże.
Problem mój wygląda następująco, od tego sezonu jeżdżę SRADem 600 z 1998r. i jak na razie jestem z niego zadowolony. Jednak od samego początku sezonu mam mały problem z odpalaniem motocykla gdy nie stoi on w garażu. Motocykl trzymam w garażu gdzie temperatura nie spada poniżej 15 stopni i zawsze odpala od strzała za pierwszym razem. Jednak gdy stoi pod gołym niebem i temperatura waha się w granicach 5-10 stopni pojawiają się problemy z odpalaniem. Muszę dość długo kręcić żeby odpalił a 'z popychu' pali za pierwszym razem.
Nie wiem jaka jest tego przyczyna, przed sezonem zmieniane były wszystkie płyny, synchronizowane były gaźniki, a także zmieniane świece. Myślałem, że to może wina akumulatora, ale rozrusznik kręci jak szalony, więc to chyba nie to.
Proszę o jakieś sugestie, z góry dzięki za pomoc. Pozdrawiam.
Problem mój wygląda następująco, od tego sezonu jeżdżę SRADem 600 z 1998r. i jak na razie jestem z niego zadowolony. Jednak od samego początku sezonu mam mały problem z odpalaniem motocykla gdy nie stoi on w garażu. Motocykl trzymam w garażu gdzie temperatura nie spada poniżej 15 stopni i zawsze odpala od strzała za pierwszym razem. Jednak gdy stoi pod gołym niebem i temperatura waha się w granicach 5-10 stopni pojawiają się problemy z odpalaniem. Muszę dość długo kręcić żeby odpalił a 'z popychu' pali za pierwszym razem.
Nie wiem jaka jest tego przyczyna, przed sezonem zmieniane były wszystkie płyny, synchronizowane były gaźniki, a także zmieniane świece. Myślałem, że to może wina akumulatora, ale rozrusznik kręci jak szalony, więc to chyba nie to.
Proszę o jakieś sugestie, z góry dzięki za pomoc. Pozdrawiam.
- KernelPanic
- Świeżak
- Posty: 8
- Dołączył(a): 10/5/2010, 18:15
-
Meciek - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1935
- Dołączył(a): 30/10/2006, 21:25
- Lokalizacja: z Wrocka
- KernelPanic
- Świeżak
- Posty: 8
- Dołączył(a): 10/5/2010, 18:15
Mam identyczne Moto z tego samego rocznika. Z początku odpalał perfekt, ale ostatnio faktycznie to samo coraz gorzej, nie że by było fatalnie ale nie jest to to co powinno być. No ale zaczęło się to wtedy kiedy zaczął mi się mocno przegrzewać podczas jazdy po mieście, wiatrak bodajże przy 106 stopniach się włącza ale a u mnie chyba nie... czy może być to wina bezpiecznika? jeżeli nie to jakie mogą być inne przyczyny? proszę o pomoc
- Gixer600
- Świeżak
- Posty: 18
- Dołączył(a): 13/4/2010, 19:44
może aku jest słabe, bo jak z po pychu pali luks to by na to wskazywało bo jak jest słaby to rozrusznik zabiera prądu z iskry i ciężko odpala... A co do postu kolegi Gixer600 to sprawdź tempomat czy dobrze działa.
tdr125 er-5 ZX9r ktm lc4 600, 620 adventure, F2 stunt, crf 450 i transalp, zx6r 08 stunt
-
7beat - Stały bywalec
- Posty: 1048
- Dołączył(a): 21/3/2009, 15:43
- Lokalizacja: Maków Mazowiecki
Aha Poprawka co do tego co napisałem. Wiatrak działa ale podczas jazdy go nie słyszę, jak się zatrzymuje to działa, ale mimo działającego wiatraka temp skoczyła mi dzisiaj podczas drogi nagle do 130 stopni więc odrazu stanąłem i poczekałem a potem już tylko bez żyłowania szybciutko do domu. Temperatura podnosi się w oczach jak tylko trochę więcej gazu dodam. Jak jadę w miarę szybko i na niskich obrotach to spoko coś koło 100. :/ więc wiatrak działa, ma ktoś inne pomysły? Czy oby na pewno tempomat a nie termostat?
- Gixer600
- Świeżak
- Posty: 18
- Dołączył(a): 13/4/2010, 19:44
W czasie jazdy powinno być 70-80st.C.
Jak jest 100st.C to wygląda że termostat się zacina, sprawdź jeszcze jaki jest poziom cieczy chłodzącej oraz drożność chłodnicy, może jest zapchana błotem i wymaga mycia.
Jak jest 100st.C to wygląda że termostat się zacina, sprawdź jeszcze jaki jest poziom cieczy chłodzącej oraz drożność chłodnicy, może jest zapchana błotem i wymaga mycia.
Moto Theodor - nieautoryzowany serwis Ducati
- Raczek_6
- VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4217
- Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
- Lokalizacja: W-wa
Mi też czasami się zdarza, że moto dochodzi do 105 stopni ale jak wiatrak się załącza to temperatura szybko spada. Nie wiem czy to ma wpływ na zapalanie. Co do nie włączania wiatraka to sprawdź czujnik temperatury w chłodnicy. Ewentualnie sprawdź czy kable do wiatraka są całe podłączając go na krótko. W serwisówce jest kompletna instrukcja jak sprawdzić ten czujnik.
- KernelPanic
- Świeżak
- Posty: 8
- Dołączył(a): 10/5/2010, 18:15
Posty: 11
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 5 gości