Zobacz wÄ…tek - jak odblokowac honde nsr50
NAS Analytics TAG

jak odblokowac honde nsr50

i inne małe pojemności
_________

jak odblokowac honde nsr50

Postprzez krzysieknsr » 23/2/2007, 09:59

Heja. Czy wie ktos jak odblokowac honde nsr50 z roku 89? (POMOZCIE)
krzysieknsr
Świeżak
 
Posty: 12
Dołączył(a): 23/2/2007, 09:39


Postprzez pawlak200192 » 23/2/2007, 10:16

odegnij membrany, wymien dysze w gaźniku(najlepiej gaźnik)...


P.S-gdzies czytałem ze sie jeszcze przekręca stojan w prawo, nie wiem czy to prawda.
pawlak200192
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1724
Dołączył(a): 14/12/2006, 21:36


Postprzez krzysieknsr » 23/2/2007, 16:30

membrany odginalem, troche lepiej sie na obroty wkreca. O i wydech tez zmienialem na pusty w srodku tez jest lepiej ale nie tak jak bym chcial. a nad gaznikiem to popatrze moze cos da:)
krzysieknsr
Świeżak
 
Posty: 12
Dołączył(a): 23/2/2007, 09:39

Postprzez pawlak200192 » 23/2/2007, 16:34

leciutko rozwierc dysze
pawlak200192
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1724
Dołączył(a): 14/12/2006, 21:36

Postprzez krzysieknsr » 23/2/2007, 16:41

a niewiesz moze czy dostane do mojego cos takiego jak sportowe dysze czy cos w tym stylu??
krzysieknsr
Świeżak
 
Posty: 12
Dołączył(a): 23/2/2007, 09:39

Postprzez pawlak200192 » 23/2/2007, 21:07

mam podobny silnik i raczej w polsce takich dysz nie dostaniesz :?
kup sobie gaźnik z kruccem od jakiejś hondy 80 (mb,mt.ns-1,mbx, itd.)
masz silnik chłodzony cieczą czy powietrzem?
pawlak200192
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1724
Dołączył(a): 14/12/2006, 21:36

Postprzez krzysieknsr » 23/2/2007, 22:22

ciecza. a jak zaloze wiekszy gaznik to niebedzie sie zalewal??
krzysieknsr
Świeżak
 
Posty: 12
Dołączył(a): 23/2/2007, 09:39

Postprzez pawlak200192 » 24/2/2007, 08:46

co ty. przecież do 50cc ludziska dają nawet 21mm, a gaźnik który ci proponuje ma 16-19mm
pawlak200192
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1724
Dołączył(a): 14/12/2006, 21:36

Postprzez sebek954 » 24/2/2007, 11:48

wreszcie jakas nsr 50 na forum!!!!zajebiscie!!!tak w ogole my to sie chyba znamy...wawrzkowizna i lotnisko???przede wszystkim zacznj od modulu zaplonowego,, nie wiem czy da sie odblokowac ale najlepiej zaloz od jakies 80
sebek954
Świeżak
 
Posty: 76
Dołączył(a): 21/12/2006, 17:05

Postprzez krzysieknsr » 24/2/2007, 12:36

no i park w grocholicach:) tylko ze ja mam gaznik 16m. a od mbx-a bedzie pasowal ten modul????
krzysieknsr
Świeżak
 
Posty: 12
Dołączył(a): 23/2/2007, 09:39

Postprzez pawlak200192 » 24/2/2007, 15:23

sebek954 napisał(a):przede wszystkim zacznij od modulu zapłonowego,, nie wiem czy da sie odblokowac ale najlepiej zaloz od jakiejes 80


człowieku taka 80-siątka ma inny skok tłoka, inną średnice tłoka i inne wyprzedzenie zapłonu. poza tym taka 80 tez ma blokade na zapłonie (rzeby nie przekręcic silnika). ten zapłon nie wejdzie.

z tym zapłonem to słyszałem że sie stojan przekręca, żeby zmienic wyprzedzenie zapłonu i podobno to coś daje

a co do gaźnika to masz dobry bez blokady
pawlak200192
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1724
Dołączył(a): 14/12/2006, 21:36

Postprzez krzysieknsr » 24/2/2007, 17:00

a jak mozna ten stojan przekrecic, i gdzie on wogole sie znajduje?????
krzysieknsr
Świeżak
 
Posty: 12
Dołączył(a): 23/2/2007, 09:39

Postprzez pawlak200192 » 24/2/2007, 17:49

stojan jest pod magnetem można go przekręcic zdejmując magneto i luzując sruby
pawlak200192
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1724
Dołączył(a): 14/12/2006, 21:36

Postprzez krzysieknsr » 24/2/2007, 19:09

a jak bym zalozyl cylinder i tlok od hondy ns-1 albo od mbx-a to by wal na tym nieucierpial?????
krzysieknsr
Świeżak
 
Posty: 12
Dołączył(a): 23/2/2007, 09:39

Postprzez Mateusz1605 » 24/2/2007, 20:11

Wiesz co , tłok to musi mieć odpowiednią średnicę , za duży nie wejdzie , a na zbyt małym wcale Ci nie odpali .
Avatar użytkownika
Mateusz1605
Świeżak
 
Posty: 202
Dołączył(a): 6/1/2007, 09:18
Lokalizacja: Rykały

Postprzez krzysieknsr » 24/2/2007, 21:39

nierozumiem. chodzi mi oto jak bym zmienil i cylinder i tlok np.od ns1 lub mbx, silnik od nsr50 jest takiej samej wielkosci jak od ns1,mbxa tylko ze tamte maja 6biegow i wiekszy cylinder
krzysieknsr
Świeżak
 
Posty: 12
Dołączył(a): 23/2/2007, 09:39

Postprzez pawlak200192 » 24/2/2007, 21:57

krzysieknsr napisał(a):a jak bym zalozyl cylinder i tlok od hondy ns-1 albo od mbx-a to by wal na tym nieucierpial?????



nie wejdzie od ma większe kanały płuczące i inny skok tłoka lepiej sobie kup kit tuningowy do nsr 50
pawlak200192
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1724
Dołączył(a): 14/12/2006, 21:36

Postprzez krzysieknsr » 24/2/2007, 23:12

ale chodzi mi oto jak bym kupil caly zestaw do ns1 (tlok i cylinder) ze tlok juz jest dopasowany. I czy by to walu nierozwalilo??????
krzysieknsr
Świeżak
 
Posty: 12
Dołączył(a): 23/2/2007, 09:39

Postprzez pawlak200192 » 25/2/2007, 10:06

nie rozwaliło by ci wału bo z tym cylindrem by ci wcale nie odpalił

wiem że te silniki wyglądają podobnie ale na przykład taka ns-1 może miec krutszy lub dłuższy korbowód, co za tym idzie inny skok


myślisz że jak coś wygląda podobnie to musi pasowac. ns1 ma podobny silnik do nsr 50 ale tylko niektóre części :!: :!: :!: :!: :!:
pawlak200192
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1724
Dołączył(a): 14/12/2006, 21:36

nsr 50

Postprzez Diverek » 5/3/2007, 18:23

Witam
Ja u siebie tez zrobiłem pare modyfikacji, wymieniłem uszczelke pod głowica, która jest zdecydowanie za gruba, przyrost mocy był dosc znaczny i silnik chodzi bez zarzutu, widac było to fabryczne ograniczenie, wyprułem tłumik, wymieniłem swiece na 2 - elektodowa, filtr powietrza, no i troche pogrzebałem przy zebatkach, v-max mam 80 km/h, ale mam tylko 4 biegi, za to na przpieszenie nie narzekam, motorek az sie sam wyrywa, jazda na jednym kole to pikus, gaznika nie ruszałem bo nie wiem jak:) obroty dochodza mi do 10 tyś. Pozdr i piszcie co u siebie przerobiliscie
Diverek
Świeżak
 
Posty: 1
Dołączył(a): 5/3/2007, 18:14

Następna strona


Powrót do Motorowery do 50 ccm



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości




na górê