jak odblokowac honde nsr50
Posty: 24
• Strona 1 z 2 • 1, 2
jak odblokowac honde nsr50
Heja. Czy wie ktos jak odblokowac honde nsr50 z roku 89? (POMOZCIE)
- krzysieknsr
- Świeżak
- Posty: 12
- Dołączył(a): 23/2/2007, 09:39
odegnij membrany, wymien dysze w gaźniku(najlepiej gaźnik)...
P.S-gdzies czytałem ze sie jeszcze przekręca stojan w prawo, nie wiem czy to prawda.
P.S-gdzies czytałem ze sie jeszcze przekręca stojan w prawo, nie wiem czy to prawda.
- pawlak200192
- VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1724
- Dołączył(a): 14/12/2006, 21:36
membrany odginalem, troche lepiej sie na obroty wkreca. O i wydech tez zmienialem na pusty w srodku tez jest lepiej ale nie tak jak bym chcial. a nad gaznikiem to popatrze moze cos da:)
- krzysieknsr
- Świeżak
- Posty: 12
- Dołączył(a): 23/2/2007, 09:39
- pawlak200192
- VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1724
- Dołączył(a): 14/12/2006, 21:36
- krzysieknsr
- Świeżak
- Posty: 12
- Dołączył(a): 23/2/2007, 09:39
mam podobny silnik i raczej w polsce takich dysz nie dostaniesz
kup sobie gaźnik z kruccem od jakiejś hondy 80 (mb,mt.ns-1,mbx, itd.)
masz silnik chłodzony cieczą czy powietrzem?

kup sobie gaźnik z kruccem od jakiejś hondy 80 (mb,mt.ns-1,mbx, itd.)
masz silnik chłodzony cieczą czy powietrzem?
- pawlak200192
- VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1724
- Dołączył(a): 14/12/2006, 21:36
- krzysieknsr
- Świeżak
- Posty: 12
- Dołączył(a): 23/2/2007, 09:39
- pawlak200192
- VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1724
- Dołączył(a): 14/12/2006, 21:36
- krzysieknsr
- Świeżak
- Posty: 12
- Dołączył(a): 23/2/2007, 09:39
sebek954 napisał(a):przede wszystkim zacznij od modulu zapłonowego,, nie wiem czy da sie odblokowac ale najlepiej zaloz od jakiejes 80
człowieku taka 80-siątka ma inny skok tłoka, inną średnice tłoka i inne wyprzedzenie zapłonu. poza tym taka 80 tez ma blokade na zapłonie (rzeby nie przekręcic silnika). ten zapłon nie wejdzie.
z tym zapłonem to słyszałem że sie stojan przekręca, żeby zmienic wyprzedzenie zapłonu i podobno to coś daje
a co do gaźnika to masz dobry bez blokady
- pawlak200192
- VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1724
- Dołączył(a): 14/12/2006, 21:36
- krzysieknsr
- Świeżak
- Posty: 12
- Dołączył(a): 23/2/2007, 09:39
- pawlak200192
- VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1724
- Dołączył(a): 14/12/2006, 21:36
- krzysieknsr
- Świeżak
- Posty: 12
- Dołączył(a): 23/2/2007, 09:39
Wiesz co , tłok to musi mieć odpowiednią średnicę , za duży nie wejdzie , a na zbyt małym wcale Ci nie odpali .
Honda Cbr 125 | http://www.bikepics.com/members/mateusz1605/05cbr125/
-
Mateusz1605 - Świeżak
- Posty: 202
- Dołączył(a): 6/1/2007, 09:18
- Lokalizacja: Rykały
nierozumiem. chodzi mi oto jak bym zmienil i cylinder i tlok np.od ns1 lub mbx, silnik od nsr50 jest takiej samej wielkosci jak od ns1,mbxa tylko ze tamte maja 6biegow i wiekszy cylinder
- krzysieknsr
- Świeżak
- Posty: 12
- Dołączył(a): 23/2/2007, 09:39
krzysieknsr napisał(a):a jak bym zalozyl cylinder i tlok od hondy ns-1 albo od mbx-a to by wal na tym nieucierpial?????
nie wejdzie od ma większe kanały płuczące i inny skok tłoka lepiej sobie kup kit tuningowy do nsr 50
- pawlak200192
- VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1724
- Dołączył(a): 14/12/2006, 21:36
ale chodzi mi oto jak bym kupil caly zestaw do ns1 (tlok i cylinder) ze tlok juz jest dopasowany. I czy by to walu nierozwalilo??????
- krzysieknsr
- Świeżak
- Posty: 12
- Dołączył(a): 23/2/2007, 09:39
nie rozwaliło by ci wału bo z tym cylindrem by ci wcale nie odpalił
wiem że te silniki wyglądają podobnie ale na przykład taka ns-1 może miec krutszy lub dłuższy korbowód, co za tym idzie inny skok
myślisz że jak coś wygląda podobnie to musi pasowac. ns1 ma podobny silnik do nsr 50 ale tylko niektóre części

wiem że te silniki wyglądają podobnie ale na przykład taka ns-1 może miec krutszy lub dłuższy korbowód, co za tym idzie inny skok
myślisz że jak coś wygląda podobnie to musi pasowac. ns1 ma podobny silnik do nsr 50 ale tylko niektóre części





- pawlak200192
- VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1724
- Dołączył(a): 14/12/2006, 21:36
nsr 50
Witam
Ja u siebie tez zrobiłem pare modyfikacji, wymieniłem uszczelke pod głowica, która jest zdecydowanie za gruba, przyrost mocy był dosc znaczny i silnik chodzi bez zarzutu, widac było to fabryczne ograniczenie, wyprułem tłumik, wymieniłem swiece na 2 - elektodowa, filtr powietrza, no i troche pogrzebałem przy zebatkach, v-max mam 80 km/h, ale mam tylko 4 biegi, za to na przpieszenie nie narzekam, motorek az sie sam wyrywa, jazda na jednym kole to pikus, gaznika nie ruszałem bo nie wiem jak:) obroty dochodza mi do 10 tyś. Pozdr i piszcie co u siebie przerobiliscie
Ja u siebie tez zrobiłem pare modyfikacji, wymieniłem uszczelke pod głowica, która jest zdecydowanie za gruba, przyrost mocy był dosc znaczny i silnik chodzi bez zarzutu, widac było to fabryczne ograniczenie, wyprułem tłumik, wymieniłem swiece na 2 - elektodowa, filtr powietrza, no i troche pogrzebałem przy zebatkach, v-max mam 80 km/h, ale mam tylko 4 biegi, za to na przpieszenie nie narzekam, motorek az sie sam wyrywa, jazda na jednym kole to pikus, gaznika nie ruszałem bo nie wiem jak:) obroty dochodza mi do 10 tyś. Pozdr i piszcie co u siebie przerobiliscie
- Diverek
- Świeżak
- Posty: 1
- Dołączył(a): 5/3/2007, 18:14
Posty: 24
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Powrót do Motorowery do 50 ccm
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości