Zobacz wÄ…tek - ZX6R 2003-2004 po mapie i hamowawni relacja...
NAS Analytics TAG

ZX6R 2003-2004 po mapie i hamowawni relacja...

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

ZX6R 2003-2004 po mapie i hamowawni relacja...

Postprzez Seba_ER5 » 7/5/2010, 13:30

Siema, wlasnie wrocilem z hamowni w Poland Position w Piasecznie pod WarszawÄ…:
Od razu pisze ,że moc jest na i moment jest na tylnim kole podany. Moje wrażenia po shamowaniu. Motor lepiej reaguje na gaz i energiczniej się wkręca.

Filtr K&N slip on arrowa PCIII. Paliwo 95.

Koszt shamowania jest indywidualny dla kazdego motocykla. Mnie to wyniosło 320zł.

Moc i moment na tylnym kole.

Obrazek
Avatar użytkownika
Seba_ER5
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 5225
Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58


Re: ZX6R 2003-2004 po mapie i hamowawni relacja...

Postprzez Vergon » 7/5/2010, 16:12

Seba_ER5 napisał(a):Koszt shamowania jest indywidualny dla kazdego motocykla. Mnie to wyniosło 320zł.


Koszt hamowni? Czy mapy + hamownia?
Avatar użytkownika
Vergon
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 3302
Dołączył(a): 24/2/2010, 10:11
Lokalizacja: Warszawa


Postprzez Seba_ER5 » 7/5/2010, 17:25

Mapa plus hamowania. W sumie zmodyfikowano mi mape ze strony dynojet. Sam koszt hamowni 150. Jezeli chodzi o pisanie mapy i hamowanie to zalezy tez czy dlugo bedzie stroil.
Ceny sa na stronie POLANDposition suzuki.
Avatar użytkownika
Seba_ER5
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 5225
Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58

Postprzez kamilzx636 » 7/5/2010, 18:14

Czy wgranie mapy jest dopiero możliwe po zastosownaniu power commandera czy bez tego również się da? A tak na marginesie czemu tylko 105 km ? :/
kamilzx636
Świeżak
 
Posty: 79
Dołączył(a): 13/2/2010, 21:48
Lokalizacja: w-wek / w-wa

Postprzez Seba_ER5 » 7/5/2010, 18:18

To jest moc na kole... Na silniku ze 130 bedzie. Podobno duze daje przerobienia airboxa ~110 kucy mozna wyciagnac na sliponie ale ile to bedzie wtedy palic. W przyszlosci moze machne kolektory jeszcze.

Powiem tak moto inaczej reaguje teraz na gaz :). Pozatym wrost hp idzie kosztem Nm.

Potrzebne jest PCIII ewetualnie mozna sportowe ECU kupic.
Avatar użytkownika
Seba_ER5
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 5225
Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58

Postprzez kamilzx636 » 7/5/2010, 18:36

A co Twoim zdaniem lepiej spełnia zadanie? O sportowym ECU jeszcze nie słyszałem w odróżnieniu do popularnego PCIII. Jak możesz to daj namiary gdzie można kupić takowe ecu. Interesuje mnnie do Kawy zx636 z 2005 r
kamilzx636
Świeżak
 
Posty: 79
Dołączył(a): 13/2/2010, 21:48
Lokalizacja: w-wek / w-wa

Postprzez Vergon » 7/5/2010, 18:41

A katalogowa moc podawana przez producenta to moc na silniku czy na kole?
SwojÄ… drogÄ… ile km i Nm ma katalogowo Twoja kawa ?
Avatar użytkownika
Vergon
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 3302
Dołączył(a): 24/2/2010, 10:11
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Seba_ER5 » 7/5/2010, 19:10

Moc na wale silnika:
125koni i 66Nm.

Sportowe ECu ciezko dostac (raz widziałem na ebay) i kto napisze Ci na to mape. W suzuki mozna to modyfikowac normalnie jest narzedzie do pisania map pod ECu.

Znalazłem kolektory microna na ebayu moze uda sie tanio zlicytowac, no ale wtedy pownownie hamownia.
Avatar użytkownika
Seba_ER5
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 5225
Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58

Postprzez Vergon » 7/5/2010, 19:38

Szkoda, ze nie wyhamowales przed i po mapie, jestem ciekaw jakie sÄ… fatyczne roznice w liczbach po mapie.

ps: 'Krasnobrodzka Racing' z Wawy przymierza sie do zakupu hamowni silnikowej, wiec pewnie niebawem bedzie o ile sie nie myle pierwsza, ogolnodostepna hamownia silnikowa w PL.
Avatar użytkownika
Vergon
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 3302
Dołączył(a): 24/2/2010, 10:11
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Seba_ER5 » 7/5/2010, 20:01

Hamowal przed i po ale juz byla wgrana przeze mnie mapa ze strony powercommandera sotrny.

Moc na silnik im przeliczalo wczesniej ale cos ktos niby zepsul :D. Zreszta po co mi moc na silniku jak wiem ile mam na kole.
Ostatnio edytowano 7/5/2010, 20:19 przez Seba_ER5, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Seba_ER5
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 5225
Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58

Postprzez Vergon » 7/5/2010, 20:19

Seba_ER5 napisał(a):Moc na silnik im przeliczalo wczesniej ale cos ktos niby zepsul :D. Zreszta po co mi moc na silniku jak wiem ile mam na kole.


Tobie sie nie przyda, bo wyhamowales raz i pewnie starczy na jakis czas, ale ktos kto notorycznie dlubie w moto i ma mozliwosc zrobienia jeszcze bardziej miarodajnych pomiarów silnika na stole skusi sie na to. Oni zajmuja sie sportem przez duze S, wiec nie do wszystkich skierowana jest ich oferta.
Avatar użytkownika
Vergon
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 3302
Dołączył(a): 24/2/2010, 10:11
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Seba_ER5 » 7/5/2010, 20:38

Mowisz Krasnobrodzka Racing jak zaltawie se kolektory to do nich moze pojade.
Avatar użytkownika
Seba_ER5
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 5225
Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58

Postprzez Raczek_6 » 7/5/2010, 23:53

W ASO KAwasaki masz możliwość zakupu sportowego ECU, kolektorów z tłumikami oraz innych elementów potrzebnych do podniesienia mocy.

Pod W-wą z hamownią jest jeszcze Tomek Kędzior - były szef serwisu Poland.... , obecnie pracuje we 3&FUN.

W zasadzie każdy motocykl po dołożeniu PCIII i innych modyfikacjach wymaga indywidualnego strojenia, pomiar przed przeróbkami i po przeróbkach jest najbardziej miarodajny.
Moto Theodor - nieautoryzowany serwis Ducati
Raczek_6
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4217
Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
Lokalizacja: W-wa

Postprzez Seba_ER5 » 8/5/2010, 09:19

Wszystko zalozyłem wczesniej wydech etc. Tak wiec ... nie musialem placic za montaz, a nie mialem jak tych czesci przewiezc.

Za te czesci w Kawasaki bym zaplacil w.... kasy.

Mam mozliwosc kupna kolektorow sportowych z anglii Arrowa za 1400zł wraz z kosztami przesylki. Jednak krucho troche z hajsem wiec chyba spasuje.
Zastanawiam sie czy daloby rade spasowac kolektory MICRONA (nie najnowszy model typu serpent ale starszy). Sa obecnie na ebayu. Chwilowo 110GB z przesylka ale pewnie wyniesie troche wiecej......
Avatar użytkownika
Seba_ER5
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 5225
Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58

Postprzez Materialmord » 8/5/2010, 12:34

A co Ty chcesz w ogóle osiągnąć ? Na tor w ogóle jeździsz ? Wydałeś 320zł + benzyna, teraz kolektory za 1400 po to, żeby zamiast 4 s do setki mieć 3.85 ? Interes jak ino ros.
Materialmord
Świeżak
 
Posty: 159
Dołączył(a): 21/4/2010, 15:56

Postprzez Seba_ER5 » 8/5/2010, 14:14

Robie moto pod siebie co Ci interesuje co chce osiagnac? A na tor mam ochote sie wybrac w te wakacje.
Poprostu, jestem indywidualistÄ….
Istnieje cos takiego jak pasja.
Avatar użytkownika
Seba_ER5
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 5225
Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58

Postprzez Raczek_6 » 8/5/2010, 14:40

Musiałbyś skoczyć do 3&FUN i spróbować porozmawiać z Tomkiem, może w twoim ZX nie warto inwestować w kolektor.
Moto Theodor - nieautoryzowany serwis Ducati
Raczek_6
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4217
Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
Lokalizacja: W-wa

Postprzez Seba_ER5 » 8/5/2010, 15:05

Czemu nie warto? Czytalem na forach MCNninja ladnie chlopaki wyciagaja, ale kolektory typu serpent, modyfikuja tez dolot ale to wszystko kosztem momentu na kole, i zaczyna wtedy niezle zlopac. Podobno bardzo duzo daje uklad pelen ARATA, badz microna typu serpent. Mozna wyciagnac 120koni na tylnym kole, ale wlasnie kosztem momentu u paliwa. Wiec chyba sobie daruje, bo dół bylby potrzebny. Jak znajde cos okazyjnie to czemu nie kupie zamontuje :). Power Commander wyruwnuje krzywą.

A powiem tak kupiłem PCIII i koncowke wydechową po cenie samego power commandera czy tez wydechu jak kto tam woli (nowki sztuki niesmigane).
Avatar użytkownika
Seba_ER5
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 5225
Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58

Postprzez Trimix » 8/5/2010, 16:11

Seba_ER5 napisał(a):Istnieje cos takiego jak pasja.


Nie widzÄ™ sensu tych modyfikacji : PC III , kolektory , mapy , hamownie .
Nie lepiej kupić litra w serii bez cudawianek i świecących wętylków co 2 KM dadzą na hamowni ?

Seba_ER5 to nie pasja , to pakowanie w 600-tkę , które nigdy litrem nie będzie
<B>Yamaha R ONE 2009 and 2010 by Trimix</B>
Avatar użytkownika
Trimix
Świeżak
 
Posty: 356
Dołączył(a): 6/9/2009, 21:01
Lokalizacja: Wrocek

Postprzez Vergon » 8/5/2010, 18:56

Trimix napisał(a):Seba_ER5 to nie pasja , to pakowanie w 600-tkę , które nigdy litrem nie będzie


To fakt, ale dalej jest to pasjÄ…. Ludzie nie takie rzeczy robiÄ… z pasji i nie takie pieniÄ…dze w niÄ… pakujÄ….
Kupowanie gotowego produktu dla wielu jest zbyt prostym krokiem do zadowolenia :)
Avatar użytkownika
Vergon
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 3302
Dołączył(a): 24/2/2010, 10:11
Lokalizacja: Warszawa

Następna strona


Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 69 gości




na górê