Zobacz wątek - Co wybrać YAMAHA Thundercat vs HONDA CBR?? 7tys.zł
NAS Analytics TAG

Co wybrać YAMAHA Thundercat vs HONDA CBR?? 7tys.zł

Tutaj tylko zadajemy pytania o ocenę oferty motocykla, którą sobie upatrzyłeś. Dotyczy motocykli o pojemności większej niż 125 ccm.
_________

Co wybrać YAMAHA Thundercat vs HONDA CBR?? 7tys.zł

Postprzez endriu11987 » 4/5/2010, 19:28

Witam jest to mój pierwszy temat wiec chciałbym sie przywitać oraz pozdrowić wszystkich miłośników jednośladów. Andrzej J.

Jak wyżej w temacie chce kupić motor w granicach do 7tys. Bardzo podoba mi sie Yamaha Thundercat z 98r.

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M1745907

Oczywiście pomijam stan autentyczny. Jest to tylko przykład.
Podobno dobrze sie prowadzi na codzień jak i na szybsze wyprawy na tor.
Wcześniej posiadałem 2sezony Kawasaki GPZ500.

Ale nurtuje mnie słynna CBR która ,,niby" jest najlepsza, bezawaryjna, i... wiele pozytywnych rzeczy lecz mnie coś nie przekonuje, wydaje mi sie że do tej ceny i w okolicy tego roku nic nie znajdę dobrego.

Czy ktoś mógłby mi pomóc w tym temacie z góry dziękuje za pomoc. Oczywiście wchodzą w grę inne propozycje motorów.
ENDRIU
endriu11987
Świeżak
 
Posty: 9
Dołączył(a): 4/5/2010, 19:01


Postprzez bryk77 » 5/5/2010, 02:42

CBR jest nieco droższa, ale podobno nadrabia bezawaryjnością. Za 7tys. można już coś kupić.

http://moto.allegro.pl/item1018713320_honda_cbr_600_f3_98r.html (otwórz link)
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M1892724 (otwórz link)

To są tylko przykłady. Za tą kasę pewnie musiałbyś celować w roczniki 95-97.

Bierz CBR. Mam i sobie chwalÄ™.
Avatar użytkownika
bryk77
Stały bywalec
 
Posty: 1212
Dołączył(a): 16/4/2010, 02:12
Lokalizacja: Radom/Piaseczno/Dublin


Postprzez miki1406 » 5/5/2010, 07:42

CBR mam i chwale mimo, że zjadła panewkę
Jak fenix z popiołów :)
Avatar użytkownika
miki1406
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2847
Dołączył(a): 16/8/2009, 22:37
Lokalizacja: Skierniewice

Postprzez warmplace » 5/5/2010, 07:50

Ja tez chciałem kupić thundercata.. bardzo mi się podobał. Kupiłem cbr f3.. dlaczego?:) a no dlatego, że jak go zobaczyłem jego stan, jak pracuje silnik itd.. widziałem pare thundercatów, ale żaden nie był w takim stanie.
Należy jeszcze zwrócić uwagę na typowe usterki. Więc z tego co mi wiadomo to
THundercat:
- problem z wypadającą dwójką:)
CBR
- regulator napięcia ( mi padł szybko:P) One się nagrzewają i pierdzielą ale cena naprawy to jest ok 200 zł za regulator - podłączenie to 2 śrubki i jedna wtyczka. Ja teraz mam regler z radiatorem może to coś da:)
warmplace
Świeżak
 
Posty: 345
Dołączył(a): 17/9/2009, 21:20

Postprzez radziu88 » 5/5/2010, 08:38

A GSXR SRAD?? tez ten przedział cenowy i tez bardzofajne moto moim zadaniem.
radziu88
Świeżak
 
Posty: 155
Dołączył(a): 29/4/2010, 20:50
Lokalizacja: białsytok

Postprzez warmplace » 5/5/2010, 09:12

Z tego co widze kolega celuje w takie sporty turystyczne bardziej.. SRAD to chyba bardziej sportową pozycje ma... To jest pytanio-stwierdzenie, bo nie siedziałem nigdy na nim;)
warmplace
Świeżak
 
Posty: 345
Dołączył(a): 17/9/2009, 21:20

Postprzez radziu88 » 5/5/2010, 09:20

Ja tez nie. hehe, ale mi sie podoba. a przedział cenowy ten sam i wkonciu tez plastik:D a CBR to bardziej sport-turystyczna??
radziu88
Świeżak
 
Posty: 155
Dołączył(a): 29/4/2010, 20:50
Lokalizacja: białsytok

Postprzez warmplace » 5/5/2010, 09:25

CBR w wersji F i Thundercat to motocykle klasy sportowo turystycznej. Mają mniej sportową pozycję pojedynczą wysoką kanapę. Powiedzmy jazda turystyczna CBR F3 jest mniej męcząca niż jazda np Yamaha R6.
warmplace
Świeżak
 
Posty: 345
Dołączył(a): 17/9/2009, 21:20

Postprzez endriu11987 » 5/5/2010, 10:17

Właśnie o to chodzi. Zależy mi na wygodnej przyjemnej jeździe, miałem okazje przejechać sie typowo sportowymi to pozycja na nich mnie przeraża :) Dlatago sportowo-turystyczny. Na temat Thundercata znalazłem pare oponi. Wypadający 2bieg. :( Nie wiem jak czesto to sie dzieje ale widocznie musi to być jakaś wada fabryczna. Teraz już jestem przekonany bardziej za CBR. Dzięki za linki naprawde ładne CBR-ki. Wyżej zaproponowano mi Suzuki GSXR SRAD. Dlaczego?? Mało przekonuje mnie ten motor, ale na początku CBR równiez mało mnie przekonywało, a jestem narazie za CBR.
ENDRIU
endriu11987
Świeżak
 
Posty: 9
Dołączył(a): 4/5/2010, 19:01

Postprzez Konio » 5/5/2010, 17:55

Ja mialem kota i mi 2 nie wypadala. Motyw z 2jka jest taki sam jak w R6. Jak przebijasz biegi na kole albo nie dbasz o moto to sie posypie. Ogolnie kotek takie moto do turystyki ok ale ja sporty wole. Jezdzilem SRADem i faktycznie duzo bardziej sportowa pozycja. Co do F3 sie nie wypowiem bo mialem stycznosc jedynie z F4 ale faktycznie F3 bardziej turystycznym sportem jest, a kot jeszcze bardziej tak samo jako jego wiekszy brat Thunderace
Produkcja, dystrybucja, masturbacja
Blady 900 puk puk puk
Avatar użytkownika
Konio
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2925
Dołączył(a): 6/11/2008, 21:47
Lokalizacja: Nadejdzie Chuck? Tego nikt nie wie;/ Kielce/Krk

Postprzez skidmarks » 5/5/2010, 19:40

warmplace napisał(a):CBR w wersji F i Thundercat to motocykle klasy sportowo turystycznej. Mają mniej sportową pozycję pojedynczą wysoką kanapę. Powiedzmy jazda turystyczna CBR F3 jest mniej męcząca niż jazda np Yamaha R6.


Lata 1996-1998 T-cat był sztandarowym sportem w klasie 600 trzeba o tym pamietać. A że mu to wychodziło nie za bardzo i wyszedł z niego fajny turystyk to inna bajka. Ze sportu na pewno T-cat ma hamulce zarypiaste jeszcze dzisiaj moze po konkurować . Dwójka to tak jak pisali gumowanie i nieumiejętne posługiwanie się i leci. Thundercat po prostu niedoceniony motocykl sportowo-turystyczny.
Pasażerka będzie zadowolona, jej "siedzenie" nie zastrajkuje po przelocie 400km z 15 min. przerwą (Potwierdzone!)
Ja go mam i cenie ale następny będzie juz Gixxer bo chce wtrysk i bardziej sport.
Yamaha YZF 1000
Avatar użytkownika
skidmarks
Stały bywalec
 
Posty: 1402
Dołączył(a): 18/6/2009, 18:26
Lokalizacja: zachód Polski

Postprzez warmplace » 6/5/2010, 06:43

No tak to był kiedyś sport tak samo jak skoda rapid byla samochodem sportowym ;) Wiaomo, że to może przerysowanie ostre:P.Oczywiście, że Tcat to motocykl o sportowym charakterze.. zreszta wystarczy na niego popatrzeć. Fajnie, że przy tym sportowym charakterze człowiek nie zsiada z niego zgięty w precelek po 2 h jazdy ;)
warmplace
Świeżak
 
Posty: 345
Dołączył(a): 17/9/2009, 21:20

Postprzez skidmarks » 6/5/2010, 10:15

Chodziło mi o to że nie zrodził się z zamysłem konstruktorów i marketingowców z yamahy jako maszyna turystyczna a w ofercie firmy w okresie miedzy fzr600 a yzf R6 miał i pełnił dumnie funkcje sport600.
Yamaha YZF 1000
Avatar użytkownika
skidmarks
Stały bywalec
 
Posty: 1402
Dołączył(a): 18/6/2009, 18:26
Lokalizacja: zachód Polski



Powrót do Oceny ofert sprzedaży.



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 6 gości




na górê