Zobacz wątek - R6 z poczatkow produkcji.

R6 z poczatkow produkcji.

Tutaj tylko zadajemy pytania o ocenę oferty motocykla, którą sobie upatrzyłeś. Dotyczy motocykli o pojemności większej niż 125 ccm.
_________

Moderatorzy: Walenty, Movi, adam_tomasz, Czester, madcap, Leg1oN, rosiboj, lagiboy, melvin, Landryss25, kravec, gelo007, suhy-19, Bostorn, Boshi, Black-Ghost, leff

R6 z poczatkow produkcji.

Postprzez radziu88 » 29/4/2010, 21:24

Jest to moj pierwszy post na tym forum, a co za tym idzie chciałbym się na wstępie przywitać.
Jak w temacie zastanawiam się nad zakupem r6 z poczatkow produkcji oczywiście z powodów finansowych, (oczywiście na wymianę olei pieniążki s tez się znajda)
Wczesniej smigałem za ZXR750L ale bo wymuszeniu pierszeństwa przez kierowce auta na poczatku sezonu moj zxr'ek ulegl uszkodzeniu, wiec teraz czekam na pieniążki z TU do rzucę jakis grosik i będę szukał czegoś nowego i przegladajac oferty na allegro trafilem na motocykle tego typu tj lekkie slizgi itd:D http://allegro.pl/item1018719434_yamaha ... lizgu.html
http://allegro.pl/item1015835121_yamaha ... ja_r1.html
i tu nasuwa sie moje pytanie czy jest sens szukać "nowszych" motocykli po lekkich slizgach czy znaleść coś staszego powiedzmy F3 czy gsxr srad ?
radziu88
Świeżak
 
Posty: 155
Dołączył(a): 29/4/2010, 20:50
Lokalizacja: białsytok


Postprzez elegantos » 29/4/2010, 22:02

Zalezy kto co lubi
ja uwazam ze stare jest dobre wino i skrzypce
dlatego ja bym wybral po szlifie cos w nowszego
niz starsze moto co wyglada juz nie na te czasy
Avatar użytkownika
elegantos
Świeżak
 
Posty: 62
Dołączył(a): 2/8/2009, 15:30
Lokalizacja: Luboń k/Poznania

Postprzez Raczek_6 » 29/4/2010, 22:16

1-wsza R6 dolicz około 1000PLN na zakup lampy (o ile uda się dokupić - to jest problem).

2-ga R6 ma zmieniony tył od modelu 2001, w 2000 roku byłą zwykła lampa - nie led.

Jaką kwotę możesz przeznaczyć ?

Po za tym siadać z 750 na 600 :-), po paru jazdach będziesz nie zadowolony.
http://motomaniax.pl/ - serwis Ducati | http://www.motorakowski.pl/ - serwis Kawasaki | | Nie pomagam w oględzinach motocykli.
Raczek_6
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 4217
Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
Lokalizacja: W-wa

Postprzez radziu88 » 29/4/2010, 22:32

Kwota to tak jak w tych linkach, ok 8k zl,(niestety) ale motocykle z linkow to tak zeby zobrazowac o jaki segment mi chodzi.
A co tej redukcji pojemnosci to przeleciała mi taka myśl przez glowe, ale R6 to wkoncu nieco nowsza technologia,
radziu88
Świeżak
 
Posty: 155
Dołączył(a): 29/4/2010, 20:50
Lokalizacja: białsytok

Postprzez Raczek_6 » 30/4/2010, 23:08

Ale nadal 600.
Kawasaki 636 wtryskowe z klasy 600 jeździ najlepiej, nie ma znaczenia technologia 600 i tak każdą trzeba na obrotach kręcić żeby jako tako przyspieszała (oczywiście po przesiadce z większej pojemności).

Nie wierzysz spróbuj.
Poszukaj nowszej ZX7R lub GSX-R 750 SRAD od 1996 jeszcze gaźnikowy.

R6 za 8000PLN to będzie problem, przynajmniej 9000-10000 trzeba zapłacić za ładną.
http://motomaniax.pl/ - serwis Ducati | http://www.motorakowski.pl/ - serwis Kawasaki | | Nie pomagam w oględzinach motocykli.
Raczek_6
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 4217
Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
Lokalizacja: W-wa

Postprzez radziu88 » 1/5/2010, 06:22

Te 9 tys moze bym jakos jeszcze naskrabał. hehe na jakas po lekkim szlifie, ale jezeli ma mi nie przynoscic frajdy to tez bezensu.
do ktorego roku R6 bylo na gaznikach?

ZX7R wydaje sie byc najrozsadniejszym wyborem,
A czy to prawda ze SRAD ma tendencje do brania oleju bo słyszalem taki stereotyp?
radziu88
Świeżak
 
Posty: 155
Dołączył(a): 29/4/2010, 20:50
Lokalizacja: białsytok

Postprzez rossavu » 1/5/2010, 12:31

Znajomy kupil r6 po szlifie (ok 7 tys zl), sam ja odmalowal etc (zna sie na tym) i teraz zadowolony smiga - da sie wszystko tylko trzeba ocenic swoje mozliwosci zwiazane z remontem oraz wtrafic na moto z dobrym silnikiem.

Nie ogarniam cen za granica! Szukajac na roznych ebayach duzych roznic cenowych nie bylo. Gosc przywiozl jakas kawke (bodajze 750tka) z 2006 roku za... 9 tys zl z rejestracja itp. I to nie jakiegos trupa czy po szlifie! Igla (gdyby bylo cos krzywego to na pewno by na tym nie jezdzil:D).
Avatar użytkownika
rossavu
Stały bywalec
 
Posty: 1347
Dołączył(a): 4/4/2010, 10:51

Postprzez radziu88 » 1/5/2010, 13:07

Jezeli chodzi o klejenie plastikow czy malowanie to takie rzeczy we wlasnym zakresie bym wykonał, mam troszke sprętu wiec klopotu wielkiego by z tym nie bylo.
Najwarzniejsze, aby byla sprawna technicznie prosta itd, i oczywiscie zeby te plastiki dało sie jescze kleic.

Jak wspomniał Raczek_6, troche mnie to zastanowiło czy te 0.6 to nie zamało ;/ ale z drogiej strony ZXR'ek zostaje bo on oberwał tylko wizualnie (plastki zbironik wgiety, sety juz pospawane i jezdzi)
radziu88
Świeżak
 
Posty: 155
Dołączył(a): 29/4/2010, 20:50
Lokalizacja: białsytok

Postprzez Raczek_6 » 1/5/2010, 22:22

R6 do końca 2002 roku było na gaźnikach, od 2003 było wtryskowe (lampa na soczewkach).

Każdy silnik 4T ma tendencje do spalania oleju.
SRAD pod tym względem wypada lepiej niż R6 czy R1 (przynajmniej wśród moich znajomych).
http://motomaniax.pl/ - serwis Ducati | http://www.motorakowski.pl/ - serwis Kawasaki | | Nie pomagam w oględzinach motocykli.
Raczek_6
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 4217
Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
Lokalizacja: W-wa

Postprzez radziu88 » 2/5/2010, 06:32

A wedlug was lepiej szukac SRADA czy ZX7R? a moze zx9r?? cholera musze sie zdecydowac na jeden model i szukac uparcie, bo jak tak dalej pojdzie sezon spedze w puszce
radziu88
Świeżak
 
Posty: 155
Dołączył(a): 29/4/2010, 20:50
Lokalizacja: białsytok

Postprzez radziu88 » 3/5/2010, 07:53

radziu88
Świeżak
 
Posty: 155
Dołączył(a): 29/4/2010, 20:50
Lokalizacja: białsytok



Powrót do Oceny ofert sprzedaży.



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości




na gr