Rozwierciłem gażnik i kruciec...
Posty: 12
• Strona 1 z 1
Rozwierciłem gażnik i kruciec...
witam
Postanowiłem zajrzeć do gaźnika sprawdzić wymiary i coś zmienić
żeby poprawić osiągi w moim komarku-malaguti mgx 50ccm .
Dysza główna jest 78 ,gaźnik i kruciec fi 14 .
Zdziwiło mnie że przy takiej dyszy pali tylko ok 3 litrów/100 .
Gaźnik i kruciec miał w zaokrągleniu 14mm (mniej) okrągłym pilniczkiem wyszlifowałem cały przelot gaźnika ,teraz jest 15,5mm wyszło przyzwoicie bez rys ale to drobny pilniczek i długo mi to zajeło .
Z krućcem się nie pierdzieliłem i potraktowałem go wiertarką jest teraz ok 17mm, mogło by być staranniej wyrównam to żeby nie było rys jeśli ma to jakieś znaczenie .
Kawałek się przejechałem i motorek jest trochę mocniejszy ....wiercić dalej
?
Kolor świecy sprawdza się koniecznie po jeździe tzn silnik musi trochę
pochodzić ,czy po chwili też odczyt będzie prawidłowy
?
Postanowiłem zajrzeć do gaźnika sprawdzić wymiary i coś zmienić
żeby poprawić osiągi w moim komarku-malaguti mgx 50ccm .
Dysza główna jest 78 ,gaźnik i kruciec fi 14 .
Zdziwiło mnie że przy takiej dyszy pali tylko ok 3 litrów/100 .
Gaźnik i kruciec miał w zaokrągleniu 14mm (mniej) okrągłym pilniczkiem wyszlifowałem cały przelot gaźnika ,teraz jest 15,5mm wyszło przyzwoicie bez rys ale to drobny pilniczek i długo mi to zajeło .
Z krućcem się nie pierdzieliłem i potraktowałem go wiertarką jest teraz ok 17mm, mogło by być staranniej wyrównam to żeby nie było rys jeśli ma to jakieś znaczenie .
Kawałek się przejechałem i motorek jest trochę mocniejszy ....wiercić dalej

Kolor świecy sprawdza się koniecznie po jeździe tzn silnik musi trochę
pochodzić ,czy po chwili też odczyt będzie prawidłowy

Motorhispania (xp6)
- krzysieg
- Bywalec
- Posty: 640
- Dołączył(a): 10/9/2008, 11:06
- Lokalizacja: Jelenia Góra
Po tym jak to zrobiłem bardziej kopci i pewnie więcej pali .
Między gaźnikiem a cylindrem jest coś w rodzaju zaworu w kształcie trójkąta z płytkami po bokach które przepuszczają w stronę cylindra a z cylindra do gaźnika blokują ale to już chyba bym musiał wstawić zdjęcie .
Między gaźnikiem a cylindrem jest coś w rodzaju zaworu w kształcie trójkąta z płytkami po bokach które przepuszczają w stronę cylindra a z cylindra do gaźnika blokują ale to już chyba bym musiał wstawić zdjęcie .
Motorhispania (xp6)
- krzysieg
- Bywalec
- Posty: 640
- Dołączył(a): 10/9/2008, 11:06
- Lokalizacja: Jelenia Góra
Re: Rozwierciłem gażnik i kruciec...
krzysieg napisał(a):Kolor świecy sprawdza się koniecznie po jeździe tzn silnik musi trochę pochodzić ,czy po chwili też odczyt będzie prawidłowy?
dowiesz sie wtedy jak przejedziesz sie troche i chwile pochodzi w zakresie temperaturowym swojej pracy (najprosciej to idz sie przejechac gdzies dalej zeby sei zagzal i chwile pojezdzij)
13k.pl/-/sugestia.php
co za idiota wymyslil limit 60 znaków
co za idiota wymyslil limit 60 znaków
- swirus2007
- Stały bywalec
- Posty: 1474
- Dołączył(a): 29/7/2009, 13:35
- Lokalizacja: ~~KN~~
Co do blokad na tłumiku to myślę że nie ma .
Główna blokada w tym endurku była....mała zębatka zdawcza .
Po za tym jak poluzowałem dyfuzor przy cylindrze albo zdjąłem tłumik zostawiając sam dyfuzor to tracił moc -gdy by był przyduszony na wydechu to po zrobieniu tego byłby chociaż minimalne mocniejszy.
Zobaczę ile będzie palił jeśli 4 litry to chyba nie ma sensu dalej kombinować bo będzie tylko jeszcze więcej palił a moc nie wzrośnie .
Główna blokada w tym endurku była....mała zębatka zdawcza .
Po za tym jak poluzowałem dyfuzor przy cylindrze albo zdjąłem tłumik zostawiając sam dyfuzor to tracił moc -gdy by był przyduszony na wydechu to po zrobieniu tego byłby chociaż minimalne mocniejszy.
Zobaczę ile będzie palił jeśli 4 litry to chyba nie ma sensu dalej kombinować bo będzie tylko jeszcze więcej palił a moc nie wzrośnie .
Motorhispania (xp6)
- krzysieg
- Bywalec
- Posty: 640
- Dołączył(a): 10/9/2008, 11:06
- Lokalizacja: Jelenia Góra
krzysieg napisał(a):Co do blokad na tłumiku to myślę że nie ma .
Główna blokada w tym endurku była....mała zębatka zdawcza .
Po za tym jak poluzowałem dyfuzor przy cylindrze albo zdjąłem tłumik zostawiając sam dyfuzor to tracił moc -gdy by był przyduszony na wydechu to po zrobieniu tego byłby chociaż minimalne mocniejszy.
Zobaczę ile będzie palił jeśli 4 litry to chyba nie ma sensu dalej kombinować bo będzie tylko jeszcze więcej palił a moc nie wzrośnie .
a to jest silnik 4t czy 2t
jesli 4t to powinno smigac z wieksza moca bez wydechu jesli 2t to oslabnie jak sciagniesz wydech
yamaha xj900,
-
mlod@1 - Świeżak
- Posty: 145
- Dołączył(a): 1/5/2010, 15:37
a to jest silnik 4t czy 2t
jesli 4t to powinno smigac z wieksza moca bez wydechu jesli 2t to oslabnie jak sciagniesz wydech
To 2T .
Ktoś pisał że w skuterku yamaha jog ściągnął wydech i lepiej chodził ale
wydech był mocno zablokowany ...
Jak teraz dostaje większe dawki benzyny z olejem to może zmniejszyć ilość oleju z 20 na 15ml /litr ?
Kopci mocno a na zimnym to chmura dymu

Używam orlena platinum semi
Zobaczę ile pali i odświeże temat
jeśli będzie już dużo palić to nie ma sensu powiększać krućca/gaźnika dalej bo będzie palił więcej a chodził nawet gorzej ?
Ostatnio edytowano 3/5/2010, 21:49 przez krzysieg, łącznie edytowano 1 raz
Motorhispania (xp6)
- krzysieg
- Bywalec
- Posty: 640
- Dołączył(a): 10/9/2008, 11:06
- Lokalizacja: Jelenia Góra
Posty: 12
• Strona 1 z 1
Powrót do Motorowery do 50 ccm
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 18 gości