Zobacz wÄ…tek - [ suzuki gs500 ] za wysokie obroty
NAS Analytics TAG

[ suzuki gs500 ] za wysokie obroty

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

[ suzuki gs500 ] za wysokie obroty

Postprzez rash1 » 28/4/2010, 11:37

Witam! Mam gs500 96r. i mam taki problem że na chłodnym silniku jest około 1200 obr/min ale jak pojeżdżę trochę i silnik złapie temperaturę to na luzie mam prawie 2000 obr/min, poczytałem trochę i wychodzi na to że trzeba by zmniejszyć obroty na luzie. Problem dotyczy tego że nie wiem gdzie jest to pokrętło. Dodaje zdjęcie na którym zaznaczyłem że wydaje mi się iż to jest to ale nie jestem pewien proszę o pomoc.
Zdjęcie:
http://img704.imageshack.us/img704/3464/dsc00198me.jpg
rash1
Świeżak
 
Posty: 45
Dołączył(a): 14/1/2008, 20:49


Postprzez marynarz1 » 28/4/2010, 14:00

Tak to jest to pokrętło, jak chcesz zmniejszyc obroty to o ile sie nie myle musisz wykręcić je odpowiednio.
Avatar użytkownika
marynarz1
Świeżak
 
Posty: 420
Dołączył(a): 19/1/2010, 20:55
Lokalizacja: Jelonka


Postprzez rash1 » 28/4/2010, 15:45

już sobie poradziłem dzięki za pomoc
rash1
Świeżak
 
Posty: 45
Dołączył(a): 14/1/2008, 20:49

Postprzez rash1 » 31/10/2010, 08:26

Witam! Nie chciałem robić bałaganu na forum a tematu nie mogłem jakoś znaleźć wiec piszę tutaj. Czy gs 500 ma coś takiego jak na przykład w starych motocyklach zatapiak pływaka w gaźniku? Chodzi o to czy przy gaźniku jest no nie wiem jak to nazwać jakaś pompka która pozwala ręcznie poprowadzić paliwo do gaźników? Zaczynam już zimować motocykl i przy długim staniu około 3 tygodni bez przepalania moto nie chce zapalić tak jakby paliwo odparowało czy się nie dostawało do cylindrów, a nie chce niepotrzebnie chetać akumulator. Proszę o jakieś info, z góry dziękuję i pozdrawiam!
rash1
Świeżak
 
Posty: 45
Dołączył(a): 14/1/2008, 20:49

Postprzez Thomsen » 31/10/2010, 08:39

Na kraniku masz taką pozycję PRI, przed odpaleniem motocykla ustaw na około 1 minute, potem wroc na poprzednia pozycje, wtedy zaleje gaźniki paliwem i moto powinno odpalic, tylko jak już odpali nie zapomnij wrócic do poprzedniej pozycji RES albo Fuel ON, bo Ci zaleje silnik i wtedy może byc nieciekawie:) A jak nie odpali to powtórz to samo tyle że przez około 2 minuty:)
Avatar użytkownika
Thomsen
Świeżak
 
Posty: 102
Dołączył(a): 23/5/2010, 14:09
Lokalizacja: Sandomierz

Postprzez rash1 » 31/10/2010, 21:26

dzieki za pomoc
rash1
Świeżak
 
Posty: 45
Dołączył(a): 14/1/2008, 20:49



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości




na górê