Zobacz wątek - mocne drgania kierownica
NAS Analytics TAG

mocne drgania kierownica

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

mocne drgania kierownica

Postprzez Kowal_750 » 25/4/2010, 16:46

witam wszystkich i prosze o pomoc otóż mam problem z kierownica przy predkosci od 150km/h zaczyna wibrowac im szybciej tym mocniej czy moze to byc zle wyważone kolo?? Z gory dzieki.
Kowal_750
Świeżak
 
Posty: 6
Dołączył(a): 1/5/2008, 20:17


Postprzez sysek27 » 25/4/2010, 16:52

U mnie felga byla lekko krzywa ale takie same objawy sa tez gdy wlasnie opona jest zle wywazona...
sysek27
Świeżak
 
Posty: 4
Dołączył(a): 18/4/2010, 17:21


Postprzez Raczek_6 » 25/4/2010, 21:03

źle wyważone koło, podbita felga lub uszkodzona (prze hamowana) opona.
Moto Theodor - nieautoryzowany serwis Ducati
Raczek_6
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 4217
Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
Lokalizacja: W-wa

Postprzez falconiforme » 27/4/2010, 08:26

Sene ma dużo racji. Powyżej 140km/h objawiają się luzy przy główce ramy.
Jeśli objawy nie znikną po dokręceniu, od razu wymienić trzeba łożyska główki ramy.
Ongoing Success
Avatar użytkownika
falconiforme
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2841
Dołączył(a): 4/6/2007, 13:05
Lokalizacja: Morze

Postprzez Robson1903 » 27/4/2010, 09:53

senekkorzenna napisał(a):Panowie ! źle wyważone koło lub krzywa felga to objawy zaczynają się w takim przedziale prędkości;50,70,90,110 km/h
A właśnie że nie. Ja miałem źle wywarzone koło to do 150 jeździło się spoko. A jak przyciąłem 200 to jak mi zaczeło telepać to byłem w dupie. Ale pojechałem jeszcze raz wyważyli i było git :)
Ale główka ramy też może być.
CBR - CustomBikeRobson
* CBR1200RR * Raptor+ R1 ENGINE(WIP)
Avatar użytkownika
Robson1903
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 700
Dołączył(a): 15/5/2009, 11:02
Lokalizacja: Łódź

Postprzez Raczek_6 » 27/4/2010, 21:48

Poniżej 150 km/h a w zasadzie w zakresie 120-70km/h jak puścisz kierownicę i lata lekko oznacza to źle wyważone koło lub krzywą felgę.
Miałem akurat tak że powyżej 160km/h drgania przechodziły dość mocno na kierownicę a przy 200km/h jedynym słusznym rozwiązaniem było odpuszczenie manetki gazu, cały motocykl latał.

Po wyważeniu koła problem zniknął.

Rozpędź się do około 100km/h i puść lekko kierownicę, jeśli zacznie lekko latać lewo - prawo oznacza to że musisz udać się do serwisu w celu sprawdzenia wyważenia koła.
Moto Theodor - nieautoryzowany serwis Ducati
Raczek_6
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 4217
Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
Lokalizacja: W-wa



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości




na gr