duzy naked --czy 929? przesiadka z 900rr
Posty: 27
• Strona 1 z 2 • 1, 2
duzy naked --czy 929? przesiadka z 900rr
Witam serdecznie, planuje zakup motocykla po mojej poprzedniej dziewiećsetce chcialbym kupić coś nowszego, miałem honde 900 rr sc33 mam zamiar przesiąść się na sc44 czy ktoś może mi powiedzieć czego mam szukać itp, jakie są wady tego motocykla, bo po zmianie na nowszy model oczekuje ze bedzie mnie pozytywnie zaskakiwal....druga opcja jest jakiś ciekawy naked typu hornet... w sumie to caly czas bede jeżdził po mieście czasami jakies trasy wiec nie wiem czy naked nie bedzie lepsza opcja, proszę o biektywne opinie. Dodam ze miałem dość długą przerwę....
mam kilka na oku co o nich myslicie?
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M1835859
http://moto.allegro.pl/item1010362216_h ... _nowa.html
mam kilka na oku co o nich myslicie?
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M1835859
http://moto.allegro.pl/item1010362216_h ... _nowa.html
Ostatnio edytowano 3/5/2010, 11:55 przez >Blade<, łącznie edytowano 3 razy
-
>Blade< - Świeżak
- Posty: 37
- Dołączył(a): 22/4/2010, 19:57
- Lokalizacja: Podlasie
Jak golas to Hornet 900.
929 miała problem z :
- napinaczem (brzęczenie w zakresie 5000-4000rpm) - wymieniana na gwarancji.
- alternator - uzwojenie
- regulator napięcia - rzadkość.
Najlepiej użyj szukajki, był już temat opinia o CBR 929.
929 miała problem z :
- napinaczem (brzęczenie w zakresie 5000-4000rpm) - wymieniana na gwarancji.
- alternator - uzwojenie
- regulator napięcia - rzadkość.
Najlepiej użyj szukajki, był już temat opinia o CBR 929.
Moto Theodor - nieautoryzowany serwis Ducati
- Raczek_6
- VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4217
- Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
- Lokalizacja: W-wa
Raczek dzięki za odpowiedz, hornet chyba jednak bedzie ze wzgledow ekonomicznych i uzytkowych... teraz mam walke miedzy sercem a rozumem, ale chyba kolejny raz pokieruje sie rozumem. na chwile obecna raczej nie wykorzystam 929 w pelni.
-
>Blade< - Świeżak
- Posty: 37
- Dołączył(a): 22/4/2010, 19:57
- Lokalizacja: Podlasie
-
Seba_ER5 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 5222
- Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58
Nie wiem jak Hornet 900 ale 600 pali sporo... 10 litrów musisz liczyć... Poleciłbym Z750, ładny, ciut mocniejszy ale moc rozwija bardziej liniowo niż Hornet. No i pamiętaj, że nie posiadając jakiejkolwiek owiewki od 140km/h zaczynasz dociskać się do kierownicy 

- Muszka
- Świeżak
- Posty: 22
- Dołączył(a): 10/4/2010, 13:32
- Lokalizacja: Nowy Tomyśl
-
>Blade< - Świeżak
- Posty: 37
- Dołączył(a): 22/4/2010, 19:57
- Lokalizacja: Podlasie
Hornet 900 pali od 6l/100km, Kumplowi palił max. 8l.
600 spala około 7l.
Nakedy są fajne, z tym że w Hornecie przed zakupem obowiązkowo pomiar i sprawdzenie ramy, chyba że chcesz umoczyć kasę.
Hornet 900 ma silnik od SC33 + dołożony wtrysk paliwa, ma lepszy moment obrotowy niż 900RR przy mocy tylko 110KM.
Jak nie znajdziesz ładnego Horneta to w tym przypadku rozważył bym zakup innego nakeda.
600 spala około 7l.
Nakedy są fajne, z tym że w Hornecie przed zakupem obowiązkowo pomiar i sprawdzenie ramy, chyba że chcesz umoczyć kasę.
Hornet 900 ma silnik od SC33 + dołożony wtrysk paliwa, ma lepszy moment obrotowy niż 900RR przy mocy tylko 110KM.
Jak nie znajdziesz ładnego Horneta to w tym przypadku rozważył bym zakup innego nakeda.
Moto Theodor - nieautoryzowany serwis Ducati
- Raczek_6
- VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4217
- Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
- Lokalizacja: W-wa
Raczek_6 napisał(a):Hornet 900 pali od 6l/100km, Kumplowi palił max. 8l.
600 spala około 7l.
Nakedy są fajne, z tym że w Hornecie przed zakupem obowiązkowo pomiar i sprawdzenie ramy, chyba że chcesz umoczyć kasę.
Hornet 900 ma silnik od SC33 + dołożony wtrysk paliwa, ma lepszy moment obrotowy niż 900RR przy mocy tylko 110KM.
Jak nie znajdziesz ładnego Horneta to w tym przypadku rozważył bym zakup innego nakeda.
no własnie oglądałem juz kilka i rodza watpliwosci... dla mnie 13 tys to sporo kasy wiec chcialbym zeby maszynka pojezdzila mi troche, hornet wizualnie jest dla mnie najladniejszym nakedem (pomijajac nowego bandytę) ale nie mam wogole porownania ktory wybrac, mialem honde sporta wiec wiem cos o bezawaryjnosci tej marki ale co do golasow to poradzilem sie bardziej doswiadczonych motocyklistow i stad moj wybor...
-
>Blade< - Świeżak
- Posty: 37
- Dołączył(a): 22/4/2010, 19:57
- Lokalizacja: Podlasie
no wlasnie, ja mielem do pałowania swego blade'a cs33 ale teraz chcialbym sobie spokojnie pojezdzic (głownie miasto) wiadomo ze hornety sluzom malolatom do szalenia wiec problem jest taki ze trudno zlanesc cos w zadowalajacym stanie, druga sprawa nie mam az tyle gotowki zeby kupic nowke z salonu (co byloby najlepszym rozwiazaniem) a co sadzicie o suzuki sv1000?
-
>Blade< - Świeżak
- Posty: 37
- Dołączył(a): 22/4/2010, 19:57
- Lokalizacja: Podlasie
sv-ka 1000 ma zlekka przekonstruowany silnik od TL-a
(...) Jeżeli w CV napiszesz "2012-2014: sommelier - freelancer" to nikt się nie domyśli, że dwa lata chlałeś z rozpaczy po utracie poprzedniej pracy.
-
madcap - Administrator
- Posty: 5894
- Dołączył(a): 26/5/2009, 19:03
- Lokalizacja: wieje wiatr?
Ale za 13000 ciężko może być z zakupem ładnego SV1000 Nakeda - przede wszystkim na Francję były produkowane.
Jest Genialny, moim zdaniem motocykl Cagiva Raptor 1000, silnik ten sam co w TL po modyfikacjach, również bardzo fajnie zapi....la, z niskich obrotów do odcięcia.
Poszukaj jeszcze Aprilia Tuono
1000 V-2, niesamowity moment obrotowy, sucha miska olejowa, wygląd może nie każdemu się podoba, ale właściwości jezdne rekompensują wszystko, szczególnie przyspieszenie.
Po za tym nie do końca mogę się zgodzić z tym że nakeda ciężej wyrwać na koło, mam wręcz odwrotne spostrzeżenia, chociaż by ze względu na pozycję.
Jest Genialny, moim zdaniem motocykl Cagiva Raptor 1000, silnik ten sam co w TL po modyfikacjach, również bardzo fajnie zapi....la, z niskich obrotów do odcięcia.
Poszukaj jeszcze Aprilia Tuono

1000 V-2, niesamowity moment obrotowy, sucha miska olejowa, wygląd może nie każdemu się podoba, ale właściwości jezdne rekompensują wszystko, szczególnie przyspieszenie.
Po za tym nie do końca mogę się zgodzić z tym że nakeda ciężej wyrwać na koło, mam wręcz odwrotne spostrzeżenia, chociaż by ze względu na pozycję.
Moto Theodor - nieautoryzowany serwis Ducati
- Raczek_6
- VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4217
- Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
- Lokalizacja: W-wa
za 13 może gdzieś tam z wysp ale 2003 na młodszy nawet bym nie liczył
może jeszcze VTR-ka, ale to jest paskudne z charakteru moto
może jeszcze VTR-ka, ale to jest paskudne z charakteru moto
(...) Jeżeli w CV napiszesz "2012-2014: sommelier - freelancer" to nikt się nie domyśli, że dwa lata chlałeś z rozpaczy po utracie poprzedniej pracy.
-
madcap - Administrator
- Posty: 5894
- Dołączył(a): 26/5/2009, 19:03
- Lokalizacja: wieje wiatr?
jesli jezdziles bladym i szukasz czegos spokojniejszego na miasto to sv jak najbardziej albo tak jak kolega Raczek pisze Tuono,roznica miedzy rzedowym 4 a V twinem jest bardzo duza jesli chodzi o charakter pracy tak ze najlepiej pojezdzij V 2 i zobacz czy Ci pasuje taka jazda,nakeda latwo wyrwac na kolo siedzisz wyprostowany nie obciazasz tak przedniego kola a z takim momentem jaki ma V 2 juz na niskich obrotach tym bardziej
GSX-R 600 tor
FZ 1 street
FZ 1 street
- gato271
- Świeżak
- Posty: 30
- Dołączył(a): 3/3/2010, 03:20
- Lokalizacja: usa
o panowie teraz to mi daliscie zagwozdkę, o to mi właśnie chodziło, dzieki... SV jest i piękne i technicznie mi odpowiada ale niestety ta cena jest poza moim zasiegiem chyba ze właśnie model 2001-2003... ale tak ze spraw estetycznych to mi ten zegar w SV-ce nie podoba sie :/
-
>Blade< - Świeżak
- Posty: 37
- Dołączył(a): 22/4/2010, 19:57
- Lokalizacja: Podlasie
Raczek_6 napisał(a):SV 1000 od 2003 roku był produkowany.
No nie powiedział bym że SV jest spokojniejszy niż SC33.
dlatego właśnie skłaniam sie bardziej ku hornetowi... wiem ze ma swoje wady ale jak wspomnialem do spokojnej jazdy jest jak znalazł... teraz pytanie czego szukac, na co zwracac uwagę przy zakupie? hornetu roznie byly uzywane ale chyba najlepiej szukac uzywanego turystycznie czy mam racje? chociaz to wiaze sie nieraz z wielkimi przebiegami ale lepiej wiekszy przebieg w trasie niz rzniety w miescie w korkach, nie wiem czy dobrze kombinuje
-
>Blade< - Świeżak
- Posty: 37
- Dołączył(a): 22/4/2010, 19:57
- Lokalizacja: Podlasie
Szukaj prze de wszystkim Prostego Horneta (tzn. żeby rama była OK),
z tego co wiem 900 są mniej popularne, znajdź kilka i obejrzyj:
-ramę pod zbiornikiem czy nie ma dziwnych wgnieceń lub wybrzuszeń
- mocowania silnika czy są całe i nie były spawane
- przednie mocowania silnika - rama czy są równe
- przednie zawieszenie
- a reszta to samo co w pozostałych o2o
z tego co wiem 900 są mniej popularne, znajdź kilka i obejrzyj:
-ramę pod zbiornikiem czy nie ma dziwnych wgnieceń lub wybrzuszeń
- mocowania silnika czy są całe i nie były spawane
- przednie mocowania silnika - rama czy są równe
- przednie zawieszenie
- a reszta to samo co w pozostałych o2o
Moto Theodor - nieautoryzowany serwis Ducati
- Raczek_6
- VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4217
- Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
- Lokalizacja: W-wa
Raczek dzięki, mam nadzieje ze uda sie cos ciekawego dorwać... a czy ktoś może przesiadał się z sc33 na sc44? wiem ze jest juz duzo wygodniejszy ale jak to sie ma do rzeczywistosci?
-
>Blade< - Świeżak
- Posty: 37
- Dołączył(a): 22/4/2010, 19:57
- Lokalizacja: Podlasie
bo cały czas chodzi mi jeszcze po głowie 929 wiem ze go nie wykorzystam, swoim 919 jezdzilem z wielkim zapasem ale co tam... jest piekny wiec moze i nie byc wykorzystany w pełni.
-
>Blade< - Świeżak
- Posty: 37
- Dołączył(a): 22/4/2010, 19:57
- Lokalizacja: Podlasie
jak chcesz juz ta hornetke zajrzyj na forum hondy hornet moze tam znajdziesz jakas 900 w dobrym stanie 

- xede
- Świeżak
- Posty: 370
- Dołączył(a): 3/10/2009, 12:35
- Lokalizacja: łódź
Posty: 27
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Powrót do Oceny ofert sprzedaży.
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości