Zobacz wątek - Gs500 znowu problem
NAS Analytics TAG

Gs500 znowu problem

Jak nauczyć się wheelie? stoppie?
Czy zmieniać biegi ze sprzęgłem czy bez?
_________

Gs500 znowu problem

Postprzez 007kaka » 19/2/2007, 17:22

w koncu zarejstrowalem mojego gs i postanowilem go troche sprawdzic wiec wybralem sie za miasto na nowa droge dwupasmowa, i tak se jade 80 potem chce wiecej doszlo do 100km/h i wiecej ni chu chu. Nie mam pojecia dlaczego mialem wrzucony 5 bieg przejechalem tak ze 2km i nic nie przyspieszyl. Czy to jest jakas blokada czy moze cos sie rozkraczylo a moze trzeba bylo zredukowac na 4 i poszedl by wczesniej. Moze ktos ma gs i wie co i jak?
gs500, 96'r
Avatar użytkownika
007kaka
Świeżak
 
Posty: 21
Dołączył(a): 13/1/2007, 16:04


Postprzez Tomek. R » 19/2/2007, 23:20

Nawet zdławiony idzie do ok.120. Ja bym szukał pryczyny w układzie paliwowym. Może warto przyjżec sie obrotom silnika. Czy na niższych wyżej się wkręca. Jeśli nie, to stawiam na paliwo...lub jego brak.
Tomek. R
Świeżak
 
Posty: 158
Dołączył(a): 2/5/2006, 10:48
Lokalizacja: Police k. Szczecina

Postprzez pawlak200192 » 19/2/2007, 23:34

moze wystarczy wyregulowac gaźniki
pawlak200192
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1724
Dołączył(a): 14/12/2006, 21:36

Postprzez 007kaka » 20/2/2007, 16:48

a wiecie moze do jakich obrotow najlepiej krecic GS-ika??
gs500, 96'r
Avatar użytkownika
007kaka
Świeżak
 
Posty: 21
Dołączył(a): 13/1/2007, 16:04

Postprzez lmpk » 20/2/2007, 19:53

zmknąć budzik :)
f3
Avatar użytkownika
lmpk
Świeżak
 
Posty: 325
Dołączył(a): 11/10/2006, 12:14
Lokalizacja: Mazury

Postprzez Tomek. R » 22/2/2007, 11:45

Mówią że dopiero od 7-8 tyś. dopiero jedzie, a max to przy czerwonym polu. To chyba logiczne.
Tomek. R
Świeżak
 
Posty: 158
Dołączył(a): 2/5/2006, 10:48
Lokalizacja: Police k. Szczecina

Postprzez kaka84 » 23/2/2007, 10:08

pamietaj ze nie ma on odciecia przy wysokich obrootach wiec nie przekrec silnika ;)
007 kaka to ja jestem kaka :x i bylem tu pierwszy (choc ty sie wczesniej zarejestrowaes) :roll:
Już niedługo... to już przeszłość
GS500f K4(2006) :D
Avatar użytkownika
kaka84
Świeżak
 
Posty: 108
Dołączył(a): 13/2/2007, 08:18
Lokalizacja: Wołomin

Re: Gs500 znowu problem

Postprzez bobek358 » 23/2/2007, 10:23

007kaka napisał(a):w koncu zarejstrowalem mojego gs i postanowilem go troche sprawdzic wiec wybralem sie za miasto na nowa droge dwupasmowa, i tak se jade 80 potem chce wiecej doszlo do 100km/h i wiecej ni chu chu. Nie mam pojecia dlaczego mialem wrzucony 5 bieg przejechalem tak ze 2km i nic nie przyspieszyl. Czy to jest jakas blokada czy moze cos sie rozkraczylo a moze trzeba bylo zredukowac na 4 i poszedl by wczesniej. Moze ktos ma gs i wie co i jak?


Ja mam co prawda GSX 550 troszkę starszego ale o lekko zwiększonej mocy i budowie. U mnie bajka jest na czerwonym polu (nie tylko w mocy ale i głosie) oczywiście idzie łatwo przekręcić silnik bo nie ma odcięcia :D
Suzuki GSX 550 (600f ;)) mod. to street :D
bobek358
Świeżak
 
Posty: 64
Dołączył(a): 13/12/2006, 09:50
Lokalizacja: Śmigiel



Powrót do Technika jazdy



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości




na gr