Zobacz wątek - <i>[KTM 690 Duke R ]</i> KTM 690 Duke R 2010 - zwiększone...
NAS Analytics TAG

[KTM 690 Duke R ] KTM 690 Duke R 2010 - zwiększone...

Komentarze użytkowników
_________

[KTM 690 Duke R ] KTM 690 Duke R 2010 - zwiększone...

Postprzez Åšcigacz » 21/4/2010, 18:00

Dyskusja na temat: KTM 690 Duke R 2010 - zwiększone ciśnienie
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
KTM 690 Duke R 2010 - zwiększone ciśnienie
Åšcigacz
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16777167
Dołączył(a): 3/5/2006, 19:00


Postprzez Komentatorzy » 21/4/2010, 18:00

WSZYSTKO CACY ALE WYDECH POD SILNIKIEM WSZYSTKO PIER...... :) W ISTOCIE TO SUPRMOTO KTÓRE Z POWODY TEJ MAKABRYCZNEJ PUCHY WYDECHU STALO SIE SKURFI..... NAKEDEM TYLKO LZEJSZYM I BARDZIEJ PORECZNYM JEDNAK SUPERMOTO NIEZOSTALO STWORZONE TYLKO I WYLACZNIE DO HASANIA PO GLADKICH ASFALTACH I TAM GDZIE SIE KONCZY ASFALT ZACZYNA SIE HU..... Z GRZYBNIA WLASNIE PRZEZ WSPANIALY WYDECH POD SILNIKIEM KTORY PIERR.... CALA IDEEE SUPERMOTO<br><hr>ENDUROFAN1
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35


Postprzez Komentatorzy » 21/4/2010, 18:16

jezdzilem zwykla wersja i uwazam ze najwieksze atrakcje jakie zapewnia przypominaja te z maszyny do wibromasazu z oferty mango tv - przecietny motocykl z dorobiona ideologia. za podobne pieniadze jest triumph speed triple r ktory na serio jest lobuziarskim motocyklem ale oczywiscie to tylko moje zdanie. przed zakupem warto przejechac sie jednym i drugim.<br><hr>jan w podrozy
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 21/4/2010, 18:54

Komentatorzy napisał(a):WSZYSTKO CACY ALE WYDECH POD SILNIKIEM WSZYSTKO PIER...... :) W ISTOCIE TO SUPRMOTO KTÓRE Z POWODY TEJ MAKABRYCZNEJ PUCHY WYDECHU STALO SIE SKURFI..... NAKEDEM TYLKO LZEJSZYM I BARDZIEJ PORECZNYM JEDNAK SUPERMOTO NIEZOSTALO STWORZONE TYLKO I WYLACZNIE DO HASANIA PO GLADKICH ASFALTACH I TAM GDZIE SIE KONCZY ASFALT ZACZYNA SIE HU..... Z GRZYBNIA WLASNIE PRZEZ WSPANIALY WYDECH POD SILNIKIEM KTORY PIERR.... CALA IDEEE SUPERMOTO<br><hr>ENDUROFAN1<br>
niestety to prawda, wydech jest tragiczny, natomiast przednia lampa super! szkoda, że 690ka SM nie ma takich soczewek. KTM ma specyficzny design, który wielu się nie podoba (ja osobiście bardzo lubię) ale na pewno się wyróżnia spośród taksamo-wyglądającej-japońskiej-masówki. Zresztą bije je na głowę, także zastosowanym osprzętem i jakością.<br><hr>sioux
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 22/4/2010, 21:49

"sklejam zawieszenie" :) i kto to zrozumie ? zapewne znajdÄ… siÄ™ tacy :)
Jeździłem SMR bardzo poręczny, żwawy sprzęcik. Do miasta i świrowania doskonały.<br><hr>malarz :)
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 23/4/2010, 14:31

Komentatorzy napisał(a):jezdzilem zwykla wersja i uwazam ze najwieksze atrakcje jakie zapewnia przypominaja te z maszyny do wibromasazu z oferty mango tv - przecietny motocykl z dorobiona ideologia. za podobne pieniadze jest triumph speed triple r ktory na serio jest lobuziarskim motocyklem ale oczywiscie to tylko moje zdanie. przed zakupem warto przejechac sie jednym i drugim.<br><hr>jan w podrozy<br>
myślę że wyłapałeś istotę rzeczy: dorabianie ideologii. Może faktycznie fajny motocykl ale za taką kasę? Singiel? 70koni?
Hasło "przerost formy nad treścią" pasuje tu jak nigdzie indziej.<br><hr>rot
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 25/4/2010, 08:41

Komentatorzy napisał(a):WSZYSTKO CACY ALE WYDECH POD SILNIKIEM WSZYSTKO PIER...... :) W ISTOCIE TO SUPRMOTO KTÓRE Z POWODY TEJ MAKABRYCZNEJ PUCHY WYDECHU STALO SIE SKURFI..... NAKEDEM TYLKO LZEJSZYM I BARDZIEJ PORECZNYM JEDNAK SUPERMOTO NIEZOSTALO STWORZONE TYLKO I WYLACZNIE DO HASANIA PO GLADKICH ASFALTACH I TAM GDZIE SIE KONCZY ASFALT ZACZYNA SIE HU..... Z GRZYBNIA WLASNIE PRZEZ WSPANIALY WYDECH POD SILNIKIEM KTORY PIERR.... CALA IDEEE SUPERMOTO<br><hr>ENDUROFAN1<br>
Komentatorzy napisał(a):niestety to prawda, wydech jest tragiczny, natomiast przednia lampa super! szkoda, że 690ka SM nie ma takich soczewek. KTM ma specyficzny design, który wielu się nie podoba (ja osobiście bardzo lubię) ale na pewno się wyróżnia spośród taksamo-wyglądającej-japońskiej-masówki. Zresztą bije je na głowę, także zastosowanym osprzętem i jakością.<br><hr>sioux<br>
ja co do designy samym w sobie zastrzezen niemam maszyna wyglada swietnie psizac o wydechu mialem na mysli funkcje jaka pelni wydech poprowadzony pod silnikiem w motocfyklach supermoto to nieporozumienie przeswit poprostu dramatycznie spada i balbym sie tym wleciec w polna droge z duzymi dziurami bo jakbys zachaczyl tym wydechem o jakas gleboka wyrwe to by ci go urwało razem z silnikiem heheh niemowiac o tym ze bys sie polamal ale z drugiej strony do tego typu rzeczy jest smc i enduro 690 a ogolnie to to moto rewelacyjne jednak ja bym kupił na 100% smc lub enduro <br><hr>endurofan1
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 25/4/2010, 22:25

Komentatorzy napisał(a):WSZYSTKO CACY ALE WYDECH POD SILNIKIEM WSZYSTKO PIER...... :) W ISTOCIE TO SUPRMOTO KTÓRE Z POWODY TEJ MAKABRYCZNEJ PUCHY WYDECHU STALO SIE SKURFI..... NAKEDEM TYLKO LZEJSZYM I BARDZIEJ PORECZNYM JEDNAK SUPERMOTO NIEZOSTALO STWORZONE TYLKO I WYLACZNIE DO HASANIA PO GLADKICH ASFALTACH I TAM GDZIE SIE KONCZY ASFALT ZACZYNA SIE HU..... Z GRZYBNIA WLASNIE PRZEZ WSPANIALY WYDECH POD SILNIKIEM KTORY PIERR.... CALA IDEEE SUPERMOTO<br><hr>ENDUROFAN1<br>
Komentatorzy napisał(a):niestety to prawda, wydech jest tragiczny, natomiast przednia lampa super! szkoda, że 690ka SM nie ma takich soczewek. KTM ma specyficzny design, który wielu się nie podoba (ja osobiście bardzo lubię) ale na pewno się wyróżnia spośród taksamo-wyglądającej-japońskiej-masówki. Zresztą bije je na głowę, także zastosowanym osprzętem i jakością.<br><hr>sioux<br>
Komentatorzy napisał(a):ja co do designy samym w sobie zastrzezen niemam maszyna wyglada swietnie psizac o wydechu mialem na mysli funkcje jaka pelni wydech poprowadzony pod silnikiem w motocfyklach supermoto to nieporozumienie przeswit poprostu dramatycznie spada i balbym sie tym wleciec w polna droge z duzymi dziurami bo jakbys zachaczyl tym wydechem o jakas gleboka wyrwe to by ci go urwało razem z silnikiem heheh niemowiac o tym ze bys sie polamal ale z drugiej strony do tego typu rzeczy jest smc i enduro 690 a ogolnie to to moto rewelacyjne jednak ja bym kupił na 100% smc lub enduro <br><hr>endurofan1<br>
A co sądzisz o 690 sm/smr? czy do jazdy głównie po ubitych drogach i w mieście to nie jest lepsza opcja? to prawda, że jest cięższy ale też trochę niższy od smc/enduro. Zastanawiam się nad smr-ką bo raczej nie planuje zapuszczać się w teren piaszczysto-błotnisty<br><hr>sioux
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 27/4/2010, 20:21

Komentatorzy napisał(a):WSZYSTKO CACY ALE WYDECH POD SILNIKIEM WSZYSTKO PIER...... :) W ISTOCIE TO SUPRMOTO KTÓRE Z POWODY TEJ MAKABRYCZNEJ PUCHY WYDECHU STALO SIE SKURFI..... NAKEDEM TYLKO LZEJSZYM I BARDZIEJ PORECZNYM JEDNAK SUPERMOTO NIEZOSTALO STWORZONE TYLKO I WYLACZNIE DO HASANIA PO GLADKICH ASFALTACH I TAM GDZIE SIE KONCZY ASFALT ZACZYNA SIE HU..... Z GRZYBNIA WLASNIE PRZEZ WSPANIALY WYDECH POD SILNIKIEM KTORY PIERR.... CALA IDEEE SUPERMOTO<br><hr>ENDUROFAN1<br>
Komentatorzy napisał(a):niestety to prawda, wydech jest tragiczny, natomiast przednia lampa super! szkoda, że 690ka SM nie ma takich soczewek. KTM ma specyficzny design, który wielu się nie podoba (ja osobiście bardzo lubię) ale na pewno się wyróżnia spośród taksamo-wyglądającej-japońskiej-masówki. Zresztą bije je na głowę, także zastosowanym osprzętem i jakością.<br><hr>sioux<br>
Komentatorzy napisał(a):ja co do designy samym w sobie zastrzezen niemam maszyna wyglada swietnie psizac o wydechu mialem na mysli funkcje jaka pelni wydech poprowadzony pod silnikiem w motocfyklach supermoto to nieporozumienie przeswit poprostu dramatycznie spada i balbym sie tym wleciec w polna droge z duzymi dziurami bo jakbys zachaczyl tym wydechem o jakas gleboka wyrwe to by ci go urwało razem z silnikiem heheh niemowiac o tym ze bys sie polamal ale z drugiej strony do tego typu rzeczy jest smc i enduro 690 a ogolnie to to moto rewelacyjne jednak ja bym kupił na 100% smc lub enduro <br><hr>endurofan1<br>
Komentatorzy napisał(a):A co sądzisz o 690 sm/smr? czy do jazdy głównie po ubitych drogach i w mieście to nie jest lepsza opcja? to prawda, że jest cięższy ale też trochę niższy od smc/enduro. Zastanawiam się nad smr-ką bo raczej nie planuje zapuszczać się w teren piaszczysto-błotnisty<br><hr>sioux<br>
WIESZ JA TYLKO PRZYTACZALEM IDEE SUPERMOTO:) Z ZALOZENIA MA TO BYC MOTO NA OBA TYPY NAWIERZCHNI CZYLI GLADZIUTKI ASFALT 50% I 50% PIACHU JESLI CHCESZ MOTO TYLKO NA ASFALT to ja juz odpadam w tym momencie z sugestiami bo mnie na dzien dzisijszy temat supermoto tylko i wylacznie w 100% na asflat przerasta najzwyczajniej:) do czasu az niewysmycza min 150 konnego jednogarowca o masie max 150 kg z pelnym bakiem :)<br><hr>endurofan1
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 13/2/2011, 02:41

Komentatorzy napisał(a):jezdzilem zwykla wersja i uwazam ze najwieksze atrakcje jakie zapewnia przypominaja te z maszyny do wibromasazu z oferty mango tv - przecietny motocykl z dorobiona ideologia. za podobne pieniadze jest triumph speed triple r ktory na serio jest lobuziarskim motocyklem ale oczywiscie to tylko moje zdanie. przed zakupem warto przejechac sie jednym i drugim.<br><hr>jan w podrozy<br>
Komentatorzy napisał(a):myślę że wyłapałeś istotę rzeczy: dorabianie ideologii. Może faktycznie fajny motocykl ale za taką kasę? Singiel? 70koni?
Hasło "przerost formy nad treścią" pasuje tu jak nigdzie indziej.<br><hr>rot<br>
Rece opadaja. Dla Polaka motocykl znaczy "scigacz 600+". Mina kolegow, ktorzy slysza ze masz 200hp = bezcenne.<br><hr>KaczmaR199
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 4/5/2011, 21:23

Komentatorzy napisał(a):jezdzilem zwykla wersja i uwazam ze najwieksze atrakcje jakie zapewnia przypominaja te z maszyny do wibromasazu z oferty mango tv - przecietny motocykl z dorobiona ideologia. za podobne pieniadze jest triumph speed triple r ktory na serio jest lobuziarskim motocyklem ale oczywiscie to tylko moje zdanie. przed zakupem warto przejechac sie jednym i drugim.<br><hr>jan w podrozy<br>
Komentatorzy napisał(a):myślę że wyłapałeś istotę rzeczy: dorabianie ideologii. Może faktycznie fajny motocykl ale za taką kasę? Singiel? 70koni?
Hasło "przerost formy nad treścią" pasuje tu jak nigdzie indziej.<br><hr>rot<br>
Komentatorzy napisał(a):Rece opadaja. Dla Polaka motocykl znaczy "scigacz 600+". Mina kolegow, ktorzy slysza ze masz 200hp = bezcenne.<br><hr>KaczmaR199<br>
mina kolegow na 200konnych motocyklach, ktorych wyprzedzasz na 70siokonnym sprzecie = 2x bardziej bezcenna<br><hr>ktm4ver
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35



Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości




na górê