Zobacz wÄ…tek - [Suzuki GSX 600F] problem z garami
NAS Analytics TAG

[Suzuki GSX 600F] problem z garami

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

[Suzuki GSX 600F] problem z garami

Postprzez casanovva » 18/4/2010, 16:05

Witam mam następujący problem mój motor GSX 600F rocznik 92 nie pali na wszystkie gary. Tzn. kupiłem nowe świece, dzien było ok po czym 1 gar przestał pracować (dotykałem wydech i był zimny). Przed wymiana było to samo. Raz nie pracował drugi gar po czym drugi zaczął pracować lecz z czwartym był problem. Nie wiem czemu ale raz nie chodzi ten a raz inny. Po wyjęciu świecy z niedziałającego garu problem ustapił lecz tylko na około 1 dzien jazdy :/ Dodam że motor jest po regulacji i czyszczeniu gaźników.
casanovva
Świeżak
 
Posty: 23
Dołączył(a): 24/3/2010, 17:04


Postprzez hugo2003 » 18/4/2010, 17:13

zobacz polaczenia fajka kabel wysokiego napiecia cewka.... na trefnej cewce... o ile pamietam tam masz 2 cewki jedna odpowiada ze 1 i 3 cylinder druga 2 i 4 chodz nie pamietam juz dokladnie ... albo mozesz miec zasyfiale styki kabli wysokiego napiecia albo sprawdz tez podlaczenie cewki... czasami moze byc tak ze cewka odchodzi lub jest zawilgocona....
Motorynka Pony

WSK 125 (1983r)

MZ ETZ 251

GSX 600F

ZX 9 R (moje oczko w głowie)
Avatar użytkownika
hugo2003
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1588
Dołączył(a): 18/9/2006, 10:23
Lokalizacja: Poznań


Postprzez donguaresko » 18/4/2010, 19:36

chyba jedna cewka za gar 1 i 4 a druga za 2 i 3
donguaresko
Świeżak
 
Posty: 12
Dołączył(a): 3/4/2010, 11:04
Lokalizacja: Rudka

Postprzez casanovva » 19/4/2010, 13:19

Dziś po ogledzinach bardziej zdjagnozuje problem otóż. Od wczoraj nie chodzil mi 4 gar. Wiec dzis wykrecilem swiece 3 i podmienilem z 4. Wtedy chodzil 4 gar ale za to nie chodzil 3. Z racji ze mialem drugi komplet swiec (starych) to do 3 garu wlozylem stara swiece i zaczal chodzic na wszystkich. Lecz z doswiadczenia wiem ze po okolo 1 dniu znow ktorys gar przestanie chodzic. Moze to wina piersciolkow?
casanovva
Świeżak
 
Posty: 23
Dołączył(a): 24/3/2010, 17:04

Postprzez Przemo_rene » 19/4/2010, 15:21

żadne pierścienie. Zwyczajnie nie ma co wydziwiać tylko bierzesz do ręki po kolei każdą z fajek i patrzysz czy na przewodach mocno się trzymają czy nie można ich wyrwać. To samo kable przy cewkach-mają być bez zagięć, przetarć i siedzieć mocno. Dalej jak tut jest ok, to daj do elektryka niech pomierzy (jak nie umiesz) cewki ohmomierzem i porównaj te wartości z serwisówką albo niech on porówna i Ci powie. Świece jak kupujesz to ustaw im odległości od elektordy na te wg. serwisówki.

Dodatkowo sprawdź regulator napięcia czyli przy odpalonym silniku podłącz voltomierz do klem akumulatora i odczytuj napięcie dla obrotów jałowych , dla 5tys obr oraz dla 9tyś obrotów. Nie powinno wskoczyć powyżej 16V nigdy. A nawet 15V w sumie nie. Jak jest więcej niż to co napisałem to regulator przepuszczający zbyt duże napięcie mógł rozwalić cewkę.

W tym co napisałem masz wszystko uwzględnione. Pytaj dalej o coś nowego dopiero jak to sprawdzisz.
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo PrzeglÄ…d Twojego moto w P-N!
Avatar użytkownika
Przemo_rene
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2982
Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
Lokalizacja: Poznań / TL1000R

Postprzez casanovva » 19/4/2010, 16:57

Dzieki postaram sie to sprawdzic. Przed chwila sprawdzialem fajke od 4 garu (tego ktory nie chodzi) odlaczylem ja po czym nastepnie wkrecilem na maxa. Iskra jak byla tak jest lecz gaznik nadal nie pali. A co najlepsze po tej opefacji przestal palic 2 gar... Nie znam sie ale dodam ze do regulacji mam zawory. Moze to ma jakis wplyw...
casanovva
Świeżak
 
Posty: 23
Dołączył(a): 24/3/2010, 17:04

Postprzez hugo2003 » 20/4/2010, 17:03

podejrzewam ze to cewka sie sypie....
Motorynka Pony

WSK 125 (1983r)

MZ ETZ 251

GSX 600F

ZX 9 R (moje oczko w głowie)
Avatar użytkownika
hugo2003
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1588
Dołączył(a): 18/9/2006, 10:23
Lokalizacja: Poznań

Postprzez miki1406 » 21/4/2010, 10:51

A jak wygląda świeca po wyjęciu?? Jest okopcona?? Gaźniki ci nie leją??
Jak fenix z popiołów :)
Avatar użytkownika
miki1406
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2847
Dołączył(a): 16/8/2009, 22:37
Lokalizacja: Skierniewice

Postprzez casanovva » 21/4/2010, 14:06

Po wykręceniu świecy z niedziałającego garu jest zalana benzyną.
casanovva
Świeżak
 
Posty: 23
Dołączył(a): 24/3/2010, 17:04

Postprzez casanovva » 23/4/2010, 15:32

Wczoraj zamontowałem nowe świece Denso. Po pierwszym odpaleniu zrobiłem około 30km ale by rozgrzały. Moto chodził wtedy jak należy miał moc, chodził na 4 gary. Lecz dziś po odpaleniu problem się powtórzył nie chodzi 4 gar.
casanovva
Świeżak
 
Posty: 23
Dołączył(a): 24/3/2010, 17:04



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości




na górê